fallback

Opel пуска нов дизелов двигател за Insignia

Insignia BiTurbo разполага със 195 к.с. и 400 Нм, но се нуждае от само 4.9 л./100.

Компанията Opel готви новогодишен подарък за феновете на марката – през януари ще пусне на пазара нов високоефективен дизелов двигател за своя флагман Insignia.Той е четирицилиндров Common Rail с обем 2.0-литра и системата за каскадно пълнене с два турбокомпресора. Двигателят, който е "конструиран с цел осигуряване на гъвкавост, бърза реакция и равномерно развитие на мощността", разполага с мощност 195 к.с. и 400 Нм въртящ момент.С този двигател Insignia BiTurbo ускорява от 0 до 100 км/ч за само 8.7 секунди и има максимална скорост 230 км/ч, като в същото време разходът на гориво е само 4.9 л./100 километра. Вредните СО2 емисии са в рамките на 129 гр/км."При това ниво на мощност и въртящ момент решенията обикновено се свеждат до шестцилиндрови дизелови двигатели с работен обем около три литра. С нашата BiTurbo технология значително по-малък агрегат постига високо ниво на мощност, но има снижен с 30 процента разход на гориво и ниво на емисии”, отбелязва главният инженер на Insignia, Фолкер Шарф. “Това е отличен пример за модерен „даунсайзинг” реализиран успешно от Opel.”BiTurbo системата на Insignia разчита на два турбокомпресора с различни размери, който функционират самостоятелно или съвместно в зависимост от режимите на работа на двигателя.По-малкият турбокомпресор започва да функционира активно още при ниски оборотни режими на двигателя - при 1500 об./мин са налични 350 Нм въртящ момент. В средния оборотен диапазон двата турбокомпресора функционират едновременно, като големият агрегат предварително сгъстява въздуха, след което той се „досгъстява” от малкия. Прецизно контролиран байпасен клапан има за задача да насочи част от отработилите газове към големия турбокомпресор. При високи оборотни режими (от около 3000 об./мин) целият газов поток се насочва директно към големия турбокомпресор.За ефективността на двигателя пък отговаря технологията Cleantech, която електронно контролира горивния процес с помощта на обратна връзка от горивните камери - датчици измерват налягането 130,000 пъти в минута, гарантирайки, че двигателят винаги функционира в оптимален диапазон на максимална ефективност и съответно минимален разход на гориво и емисии на въглероден двуокис. За това спомага и системата за впръскване на горивото Common Rail от трето поколение, работеща с налягане до 2,000 бара и пиезоелектрически инжектори, които могат да извършат до осем впръсквания на цикъл.Новият 2.0 BiTurbo CDTI ще се предлага във всички варианти на каросерията на Insignia – хечбек, седан и комби (Sports Tourer) и може да бъде куплиран с шестстепенна механична или автоматична предавателна кутия, както и с предно или двойно предаване (със заден електронно блокируем диференциал).Insignia може да бъде оборудвана и с ходова част SuperSport. Това решение, което преди се използваше само за най-мощния OPC модел (Opel Performance Center), вече се предлага за всички версии със задвижване на четирите колела. Пакетът включва мехатронна ходова част с адаптивни амортисьори FlexRide, спирачна система Brembo и разновидност на предното окачване Макферсън наречено HiPerStrut (High Performance Strut) произхождащо от Insignia OPC с 325 к.с..Цените на Insignia BiTurbo стартират от 57.000 лева (с включен ДДС, за ниво на оборудване Cosmo).

fallback
  • #33
    passatora ( преди 12 години )
    123 ima6 - ot mene 6toto burka6 opel imat mnogo xubav dizel zaet ot isuzu :) 2.0 16v 90 konq na astrite ot 98-a godina! I 6e spomena samo ,4e mnogo me draznqt xora koito pravqt zabele6ka za pravopis v internet!
  • #32
    passatora ( преди 12 години )
    draj na pravopisa be 6estak !
  • #31
    Анонимен ( преди 12 години )
    Чудя се човек, който пише "ш" като "6" и "ч" като "4" има ли някакво право да пише коментар!? Всеки себеуважаващ себе си човек трябва да пише на родния си език, но ако не знае, дали е органичен или уграничен шлъокавицата е разрешена. Тук идва въпросът, след като не знаят колко точно са ***, защо трябва да пишат мнение и коментар. Ходете на училище деца, форумът няма да избяга. Винаги ще има превозни средства и ще можете да коментирате, след като се ограмотите.
  • #30
    Анонимен ( преди 12 години )
    Koito e vijdal motor na Fiat MultiDjet ne bi sporil,100% motora e sa6tia.
  • #29
    Анонимен ( преди 12 години )
    Motora e na Fiat-s mo6nost190k.s.be6e montiran za 1vi pat na Delta 180k.s. na SAAB; taka nare4eno kaskadno palnene, za da se izbegne turbo dupkata.Proverena informacia(otoriziran servis na Fiat).
  • #28
    Анонимен ( преди 12 години )
    Този двигател не е жабарски.....абе вие английски знаете ли!? То се вижда че не.... Тук пишман експертите ненавършили 14, начело с хлапакът хейтър Дошо, обясняват на останалите, кое как се разваляло и къде. Много ми е забавно как хора, които нямат собствен автомобил, обясняват на останалите кое се "чупело". Купете си автомобили, които харесвате и тогава коментирайте.
  • #27
    Анонимен ( преди 12 години )
    Браво на ФИАТ дадоха им и двигателя на Ланча Делта . А за разбирачите Опел и Сузуки ползват дизелите само и единствено на ФИАТ .
  • #26
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Официалните времена 0-100 не ги гледайте. Те зависят и от самите производители - някои са по-консервативни, други по-оптимистични, а тези на БМВ направо граничат с фантастиката. Един приятел с 320d което по паспортни данни прави 0-100 за 7.5 секунди така и не успя да ме бие, въпреки много бройните опити, а моята кола официално се води 8.2.
  • #25
    Анонимен ( преди 12 години )
    Между другото от 0-100 пишат, че за 8.2с ги прави Инсигнията с този двигател, а 8.7с са за комби с автоматик.
  • #24
    testmaniac ( преди 12 години )
    опсс забравих BMW и МВ
fallback
Последни