IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Subaru пускат по-мощна версия на спортното купе

Японците вече тестват горещя модел.

Toyota и Subaru пускат по-мощна версия на спортното купе


Само няколко дни, след като Toyota и Subaru представиха своя нов съвместен модел, става ясно, че спортното купе със задвижване към задните колела ще има и по-мощна версия.

Това съобщи лично главният инженер на Toyota GT 86 - Tetsu Tada.

"Ще има по-мощна версия на колата", заяви той, като допълни: "В момента специалистите на TRD тестват автомобила".

Все още няма точна информация с каква мощност ще разполага горещата версия на Toyota GT 86 / Subaru BRZ, но запознати твърдят, че увеличението ще бъде с поне 50 к.с.

То ще бъде постигнато, чрез система за принудително пълнене (вероятно механичен компресор), който трябва да увеличи мощността на 2.0-литровия боксер двигател до около 250 к.с.

Tada уточни, че шасито на модела е способно да носи и по-мощен двигател, но въпреки това специалистите от TRD ще оборудват колата с ново спортно окачване.

Японецът разкри и няколко непотвърдени до момента цифри за динамичните характеристики на познатия модел с мощност 200 к.с. Времето за ускорение от място до 100 км/час отнема точно 6.8 секунди, максималната скорост на движение достига 240 км/час.

Още за Toyota GT 86      /     Още за Subaru BRZ

Тагове: subaru brz toyota gt 86
0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Badi ( преди 12 години )
    Hubavo sportno kupe za sajelnie kato pokazateli ne naslednik na Supra no pak e po dobar ot Celica.
  • #18
    11 rate up comment 1 rate down comment
    fan ( преди 12 години )
    Тия да ги продават с два комплекта емблеми! Еднакви са така , че собственика да избира какво да кара -Тойота или Субару(според настроението)!:)))
  • #17
    8 rate up comment 2 rate down comment
    reventon ( преди 12 години )
    i na men mi haresva suvmestnata im razrabotka..lek,dostatu4no mo6ten,s otli4no upravlenie i dobur kato dizain
  • #16
    6 rate up comment 5 rate down comment
    selska ninja 2 ( преди 12 години )
    moje da sa ednakvi no Subaru-to mi xaresva pove4e
  • #15
    0 rate up comment 10 rate down comment
    не е точно така ( преди 12 години )
  • #14
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Така е ( преди 12 години )
    Anonimen, абсолютно си прав. Японките са по-бързи,по-бързо набират и са бързооборотни. Японка Корола или Сивик за пример 1.3 сцепва голфове до 1.8! Това е истината. Немските са бавни кошове. Особено най-масовите.
  • #13
    25 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    че то една Корола 1,6 110 коня сцепва Ауди А4 2.0 131 коня.Аудито направо става смешно.*** тежката талига *** набирането *** ускорението и скороста.Въобще немските кошници не ми ги хвалете-тежки,тромави,трошливи,много харчещи и на всичко това по-скъпи.Който разбира,на японско се спира!
  • #12
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Така е!Уникалното при японките е че при една и съща мощност винаги са по-бързи и по-икономични от останалите. Как го правят не знам, но факта си е факт!Пример:Сивик 5 ген. 1,4 90 к.с. прави луд ФВ Гоуф 3 1,6 101 к.с. Същия Сивик се подиграва с Гоуф 1,8 115 к.с.Примерите са много.
  • #11
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Японските коне не са като куците немски магарета!!!Няма бензинови модели,който да са с еднаква мощност,японски и немски и японските да не бият немските.Дори много често немски коли с много повече коне са правени за смях от не толкова мощни японски резачки.
  • #10
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 12 години )
    Стандартното с 200 коня прави 0-100 за 6.8 сек. Като добави 70-80 (толкова реално ще бъдат с компресор) колко мислите че ще прави? AMG e магистрален двутонен танк, това тук ще го направи смешен на всеки път със завои.