IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новите двигатели на Honda

Новите агрегати ще осигурят най-голяма икономичност и ефективност за класа си, твърдят японците.

Новите двигатели на Honda


Honda представи новите си двигатели от фамилията "Earth Dreams Technology", с които марката твърди, че ще постигне най-добри показатели по отношение на икономичността, качеството и мощността. 

С тези мотори Honda възнамерява да покрие цялата си гама автомобили, които произвежда. Фамилията включва агрегати с обем: 0.66 л., 1.3 л., 1.5 л., 1.8 л., 2.0 л., 2.4 л. и 3.5 литра.

Всички четирицилиндрови двигатели ще са със DOHC (два вала) и технология за директно впръскване на горивото.

Върхът в гамата е 3.5-литровият V6, който също е с директно впръскване и ще достига максимална мощност от 314 к.с. и максимален въртящ момент 359 Нм.

При дизелите Honda ще намали обема на сегашния 2.2-литров агрегат на 1.6 литра, но ще запази мощността му, благодарение на високо-ефективно турбо и намалено триене на механичните части.

Фамилията двигатели “Earth Dreams Technology” идва в комплект с други иновативни системи. Сред тях е CVT трансмисия, за всяка от категориите – мини, компакт и средноразмерни автомобили, която според  Honda ще доставя огромно удоволствие от шофирането.

В ход е и разработването на електрическа SH-AWD хибридна система, притежаваща два електромотора, разположени на задната ос, чрез които се увеличава икономичността на гориво, а в същото време автомобила запазва комфорта и поведението от задвижването на четирите колела.

Тагове: earth dreams technology
0 от 500
  • #35
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Стефан ( преди 14 години )
    Много сте ми анономни, страхливи ***.А и не можете да четете на английски май :) а!
  • #34
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Минуси ти слагам, защото сам си харесваш коментарите:). Демек, държиш много да си на плюс, а не си особено умен. Като нови хондите струват повече дори и от "скъпарските" голфарки, а на старо са евтини до безобразие. Частите са им скъпи недай си боже да се наложи. Ако говориш за нов 1,8 литров на хонда, то тя е значително по скъпа от 1,4 тси на гоуф, от 1,4 на опел от рено от .... те са с турбо и имат по-висок въртящ момент. На старо е друга работа, там са евтинки, евтинки (вероятно има защо)
  • #33
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да неговорим за S2000.От 230 до 250hp za Японския пазар.Номер едно в анкетата на "Top gear" за 2004, 2005, 2006 г. "Международен двигател на годината" от 2000 до 2004.ГРОЗДЕТО Е КИСЕЛО,НАЛИ?
  • #32
    21 rate up comment 2 rate down comment
    v-tec ( преди 14 години )
    Защо слагате минуси?Просто посочете ми 1 немски атмосферен двигател до 2000г - 169 коня колкото на 1.8vti на сивик да харчи колкото него.А,и да не се прави 4 пъти в годината. Няма.То и 2000 кубика атмосферки няма.
  • #31
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тефлоновият *** вече е аноме, защо бе Доше?
  • #30
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Посочете ми 1 немски атмосферен двигател до 2000г - 169 коня колкото на 1.8vti на сивик да харчи колкото него.А,и да не се прави 4 пъти в годината.
  • #29
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Дошо, пардон Стефан е с тефлонов ***
  • #28
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако сравниме, който и да е турбо двигател с най-добрия атмосферен, този с принудителното пълнене ще е по-добър заради по-големият въртящ момент при ниски обороти! Да не забравяме, че сивик тайп Р не покрива еконормите в ЕС и струва над 70 000 лв, или колкото голф Р с 270 коня. Опел ОПС с също е доста по евтин.
  • #27
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като си бил в Щатите ще знаеш, че хонда сивик някои хамериканци ги възприемат както някои българи възприемат голфовете. Влезте в някой хамерикански форум за авто новини и ще видите, че хамериканците спорят също толкова яростно за хонда сивик, както тук за голф. Колкото на тефлоновите цилиндри на колата на Стефан... стефане не ти е тефлонова главата защото щеше да загрееш бързо, че пишеш глупости.
  • #26
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Нико ( преди 14 години )
    Никой , но все пак са 4-кратни шампиони при конструкторите.