Фирмата Cobra Technology & Lifestyle, разработи специален пакет за Subaru Tribeca. Пакета включва защитни ролбари, който са сетрифицирани от „Европейската общност за защита на пешеходците”.
Ролбара отпред е с дебелина 60 милиметра и е изработен от висококачествена неръждаема стомана. Към него се предлагат и допълнителни фарове за мъгла.
Страничните ролбари на Tribeca, предлагани от Cobra Technology & Lifestyle, защитават страните на купето от удар и изпълняват функцията на степенки.

След като вчера видяхме Toyota GT 86 (на снимките долу), днес Subaru показа официално и своето купе със задвижване към задните колела - BRZ.
Както знаете този автомобил е обща разработка на Subaru и Toyota и ще се продава с емблемите и на двете японски марки, както и с тази на Scion, но само на пазара в САЩ.
Предишните информации сочеха, че моделът на Toyota - GT 86 ще използва атмосферен агрегат с мощност 200 к.с., а Subaru BRZ ще заложи на турбо версия на същия агрегат, която ще предлага около 300 к.с.
От днешната официална информация обаче става ясно, че под капаците на Subaru BRZ и Toyota GT 86 ще се поставя един и същ атмосферен двигател. Той както вече знаете генерира мощност от 200 к.с. при 7 000 об/мин и максимален въртящ момент от 205 Нм при 6 600 об/мин.
Двигателят е 2.0-литров атмосферен боксер със системата за директно впръскване на горивото D-4S на Toyota. Той ще се куплира с ръчна трансмисия с шест степени или с автоматична със същия брой предавки.
Любопитното е, че съществени разлики не се откриват и при дизайна, който е почти аналогичен при двата спортни автомобила. Аналогични са и размерите - 4,240 мм дължина, 1,300 мм височина, 1,775 мм широчина и 2,570 мм междуосие.
Същото важи и за ниския център на тежестта (475 мм), както и за разпределението на масите между предния и задния мост, което е в съотношение 53 / 47.
Subaru BRZ ще бъде официално представен на автомобилното изложение в Токио, където все пак е възможно да видим и турбо версия на колата.
Очаквайте подробности в близките няколко дни.


0