Ролбар е предвиден и за задната броня. Той е изработен от същата висококачествена стомана и обгръща бронята от двете и страни.
Тунерите от Cobra Technology & Lifestyle са предвидили и олекотени алуминиеви джанти с размер 20 цола. Тунинг къщата дава гаранция от 24 месеца за всички продукти, без ограничение на изминатите километри.

След като вчера видяхме Toyota GT 86 (на снимките долу), днес Subaru показа официално и своето купе със задвижване към задните колела - BRZ.
Както знаете този автомобил е обща разработка на Subaru и Toyota и ще се продава с емблемите и на двете японски марки, както и с тази на Scion, но само на пазара в САЩ.
Предишните информации сочеха, че моделът на Toyota - GT 86 ще използва атмосферен агрегат с мощност 200 к.с., а Subaru BRZ ще заложи на турбо версия на същия агрегат, която ще предлага около 300 к.с.
От днешната официална информация обаче става ясно, че под капаците на Subaru BRZ и Toyota GT 86 ще се поставя един и същ атмосферен двигател. Той както вече знаете генерира мощност от 200 к.с. при 7 000 об/мин и максимален въртящ момент от 205 Нм при 6 600 об/мин.
Двигателят е 2.0-литров атмосферен боксер със системата за директно впръскване на горивото D-4S на Toyota. Той ще се куплира с ръчна трансмисия с шест степени или с автоматична със същия брой предавки.
Любопитното е, че съществени разлики не се откриват и при дизайна, който е почти аналогичен при двата спортни автомобила. Аналогични са и размерите - 4,240 мм дължина, 1,300 мм височина, 1,775 мм широчина и 2,570 мм междуосие.
Същото важи и за ниския център на тежестта (475 мм), както и за разпределението на масите между предния и задния мост, което е в съотношение 53 / 47.
Subaru BRZ ще бъде официално представен на автомобилното изложение в Токио, където все пак е възможно да видим и турбо версия на колата.
Очаквайте подробности в близките няколко дни.


21