
Gallardo Spyder впечатлява не само с отворен покрив, малко по-маломощен двигател, но и със задното си задвижване, вместо конвенционалното към четирите колела.
Задното предаване се върна в Lamborghini преди 2-3 години, с появата на купето Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni. Кабриолет със задно, обаче марката не е имала реално от далечната 1998, но тогава Diablo SV Roadster така и не влезе в серийно производство.
Името Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder издава, че автомобилът е оборудван с 10-цилиндров V-образен, 5,2-литров атмосферен мотор.
Агрегатът не е нов за Gallardo, но заради задното предаване мощността на “паяка” е леко намалена под 550 конски сили. Освен това и компютърът е препрограмиран съобразно предаването към единия двигателен мост.
Същото се отнася не само за задвижването, но и за окачването, амортисьорите и детайлите на аеродинамичния пакет. Сухата маса на Gallardo Spyder е 1520 кг, което е с 30 кг по-малко от тази на версията 4х4.
Ускорението на този Spyder до 100 км/час, по данни от характеристиките е 4,2 секунди, което съпоставено с пълноприводния LP 560-4 е с 0,2 секунди повече. Максималната скорост на Gallardo LP 550-2 Spyder е 320 км/ч.
Според шефът на марката Стефан Винкелман, откритото Gallardo само със задно предаване добавя ново измерение към удоволствието от управлението и е ориентиран към клиентите, предпочитащи енергичен и одухотворен стил на каране.
Кога точно Gallardo LP 550-2 Spyder ще влезе в продажба все още не е обявено.


0