IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

НОВАТА ДЖЕТА – ПРЕДНИЦА, МОТОРИ И ИНТЕРИОР ОТ ГОЛФА, ЗАДНИЦА ОТ ПАСАТА И ЦЕНА МЕЖДУ ТЯХ

Седан на базата на Голф във Фолксваген не е нещо ново. И името Джета е донякъде ново само за Европа, където ще замени Бора, но в Америка Бора нямаше, а и третата и четвъртата генерация на седана си бяха с името Джета.

НОВАТА ДЖЕТА – ПРЕДНИЦА, МОТОРИ И ИНТЕРИОР ОТ ГОЛФА, ЗАДНИЦА ОТ ПАСАТА И ЦЕНА МЕЖДУ ТЯХ
Това, че предницата на Джета можете да объркате с петата генерация на Голф, а интериора на седана се различава от този на хеджбека само по трираменния волан, или че задницата е като тази на Пасата, не води до негативни последици за Джета. Напротив, впечатлението от външния вид на автомобила е много приятно. Използваните материали в интериора също са качествени.     В сравнение с четвъртата генерация новата Джета е по-дълга, по-широка и дори малко по-висока. Това не е за очудване, като се има предвид драматичното нарастване на Пасата. Дължината на Джета е 4554 мм., широчината 1781 мм., а височината 1459 мм. Базата на колата е 2578мм. Тези размери са позволили на дизайнерите на Фолксваген да създадат един удобен и практичен автомобил, подходящ както за семейни нужди, така и за мениджърска кола. За това помага щедро предоставеното място на задната седалка, което е по-голямо от повечето конкуренти, въпреки не особено впечатляващата база на Джета. Големината на багажника е сред водещите в сегмента на средната класа. Произвеждания в Мексико автомобил има два варианта "американски" и "европейски". В най-голяма степен това засяга окачването и шасито. "Американският" вариант има по-меко окачване в сравнение с този, предназначен за европейския пазар. Изпитанията показват още една разлика между двете версии - различна изолация на шума идващ от мотора. Американските варианти с пет цилиндрови бензинови двигатели са много по-безшумни в сравнение с предназначените главно за европейските пазари дизелови двигатели от поколението TDI. Производителите не са направили нищо за да намалят шума и понякога той се чува доста силно в кабината. Освен със шума, позастаряващите дизелови двигатели от типа помпа-дюза, които Фолксваген съобщи, че спира от производство през 2007 г., са по-зле от конкуренцията и в областта на динамиката и елестичността. Впечатляващ е фактът например, че показателите на дизеловия двигател на Рено с обем от 1.5 литра са по-атрактивни от тези на 1.9 литровия мотор на Фолксваген. Характеристиките на застаряващия дизелов агрегат обаче не правят Джета лоша кола. Напротив, автомобилът, особено в изпълнение с бензиновите двигатели от ново поколение FSI (с директно впръскване), показва невероятни качества при управление. Окачването и кормилната уредба са традиционно силна страна на Фолксвеген, същото се отнася и до спирачките, които са дискови на всички колела.      Много добре е обзаведена Джетата, като дори в стандартната версия разполага с челни, странични и за главите (отпред и отзад) въздушни възглавници. Климатик, аудио уредба със CD, електрически прозорци и дистанционно отключване също са част от стандартното обзавеждане, но негативната страна от всичко това е фактът, че основната цена е доста по-висока от конкурентните автомобили в този клас.
0 от 500