IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota FCV-R ще се движи с водород

Toyota подготвя масово производство на автомобили с горивни клетки.

Toyota FCV-R ще се движи с водород


В момента Toyota е лидер на пазара по производство и продажба на хибридни агрегати, задвижвани с гориво и електричество. Със сигурност японската марка ще продължи да играе ключова роля в това отношение и в бъдеще. Неотдавна от компанията намекнаха техните амбиции за нарастване на продажбите до 2020 г. Това обаче не означава, че целите на компанията по отношение на екологичните и „зелени“ возила ще бъдат загърбени.

Миналата седмица се заговори, че до 2015 година Toyota има намерение да пусне в масово производство автомобил задвижван с хидроген (водород) и ето, че приказката се превръща в реалност, след разбулването на Toyota FCV-R Concept, който ще бъде показан на автоизложението в Токио 2011,  в края на месеца.

Потресаващо изглеждащият седан е предвестник на следващата генерация автомобили с горивни клетки, захранвани с водород. Клетките, превръщащи химическия елемент в електроенергия са разположени в долната част на шасито. Това не лишава кабината на FCV-R от пространство и според запознати вътре спокойно може да пътуват четирима възрастни.

Резервоара, в който горивото е под налягане от 70 Мра (700 бара) би трябвало да е достатъчен за изминаване на около 700 км. Повече подробности за  FCV-R се очакват след откриването на изложението в Токио.
 

Тагове: toyota fcv-r
0 от 500
  • #18
    10 rate up comment 7 rate down comment
    !!! ( преди 13 години )
    VTEC е прав,защо сте му напраскали минусите...Колата се продава от няколко години в УСА
  • #17
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Субарофен, сменили колсумативите? Маслото как е? Ще изминеш ли още 150 000 без смяна или ще се наложи смяна. Амортисъорите как са, още ли са като нови след 250 000? Евалата, играч си гоуем. Всички ти завиждаме за колата, която "уж" си имал:)
  • #16
    13 rate up comment 4 rate down comment
    MITSUBISHIFAN ( преди 13 години )
    НЯМА ТАКЪВ *** КАТО СУБАРО-ВЕНТИЛАТОР ( Subarufan)
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Колко автомобила на водородна клетка се движат по света, серийно? Повтарям серийно производство? Повече ли са от хората с коли на био-дизел и био -етанол? Някоя експериментална кола може да има с 10000 коня и 1 литър разход, ама едно е на теория, а друго е на практика. До сега не бях чувал за гориво от водорасли, но дори и две хиляди или 3 хиляди хамъра да се задвижват с това гориво, пак са малко. Трябва целия океан да се сеят водорасли.
  • #14
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Айде, дойде и пенкилера субаруфен. Всички трябва да замалчат и само да слушат. Редкият специалист и фантаст субарофен с неговите истори са послочични с искреността на тъпотата под средното. Бегай да смениш маслото, че 350 хиляди километра си изминал и още ни си го сминил хахаха балък. Колкото до водорасли, рапици, електрички и водороди и пр. бъдещето предстои ще видим коя технология ще се наложи.
  • #13
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Малииии колко сервизни акции се очертават тука ние истина, искам да съм сервиз на тойотките, ша забогатея за 6 месеца.
  • #12
    13 rate up comment 9 rate down comment
    VTEC ( преди 13 години )
    Тойота сега пускали такъв автомобил, BMW и Мерцедес разработвали тази технология от години... Пълни глупости.Вие за Honda Clarity чували ли сте? Тази кола е на пазара от няколко години. Не знам какви тойоти, баварци и мерцове става въпрос тук :)
  • #11
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Ракетния инжинер, защо не вземеш да им кажеш на автомобилните инженери от Тойота, за твоите наблюдения за водородните коли, че те едва ли са се сетили горките. Представяш ли си, колко човешки живота са в твоите ръце!Непременно трябва да ги спреш тези тойо-терористи да развиват тази опасна технология, че покрай тях да се обадиш и на Хонда, БМВ и Мерц, че и те са се заблудили жестоко!!!
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Водораслите са над 1000 пъти по голяма ефективност от ГМО рапицата. От един декар рапица се извлича стотици пъти по малко био дизел от "декар" водорасли, които освен, че и ръстат по бързо, а го правят и при всякакви температури.
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Хиндербург ( преди 13 години )
    Американските военни задвижват 1/10 от всичките си хамъри Х1 с дизел от водорасли. Ако гледаме бъдещето, технологията за създаване на гориво от водорасли гарантира, на производителите по ниски разходи. Демек за по простите, при съществуващата технология на дизеловия двигател има еко-гориво, което спестява експерименти с алтернативни методи намиращи се в много ранен период.