IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Характеристиките на Genesis Coupe

Нова информация и снимки за обновеното купе със задно задвижване на Hyundai.

Характеристиките на Genesis Coupe


В интернет пространството се появи нова информация за обновената версия на Hyundai Genesis Coupe, след като моделът беше официално представен в Корея, през изминалия уикенд.

Знае се кои двигатели ще се поставят под капака на возилото , каква мощност ще генерират, каква динамика ще предоставят и какво средно потребление на гориво ще демонстрират.

При Hyundai Genesis Coupe 2012 отново ще има избор между два двигателя. По-малкия турбо-агрегат с обем 2.0-литра и мощност 210 к.с. е заменен от агрегат със същия обем, зает от Sonata Turbo. Мощността му е 275 к.с., а максималният въртящ момент - 373 Нм. С този двигател Genesis Coupe ускорява от място до 100 км/час за 7.2 секунди, изразходва средно по 9.1 л./100 км и отделя в атмосферата 212 гр/км вредни СО2 емисии.

По-силната версия се оборудва с атмосферен 3.8-литров GDI V6 двигател, който разполага с 350 к.с. и 400 Нм. С този двигател колата ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди. Средното потребление на гориво е 9.6 л./100 км., а вредните емисии - 227 гр/км.

И двете версии се оборудват стандартно с 6-степенна ръчна кутия, а като опция се предлага автоматик с 8-степени.

Моделът ще бъде официално разкрит в Детройт, а продажбите ще стартират в началото на следващата година.

0 от 500
  • #31
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Видяхме го този Аутобилд.Но то унижението не е само за Пасат.i40 е с най-добра еластичност от всички в теста.Най-зле е Мазда 6,защото е с 2.2 двигател,а е по-слаба от 1.7 на Хюндай.Но е вярно,че Пасата е трагичен в ускорение 80-120 , то верно голяма тояга.Няма по-спъната кобила.
  • #30
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Призовавам всички, които не знаят дали думате мИрише идва от мирис или от мерис, да отворят една читанка, после Аутобилд. Аман от неграмотни разбирачи - коли, политика и футбол ги събират всичките на куп.
  • #29
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до Хаха ( преди 14 години )
    И аз така се смях,чак се свлякох от стола,като прочетох какъв спънат кон е ръбатия Пасат.Хюндая не просто е по-добър,той го направи за смях.Батенцеее,повече от 5 секунди разлика в ускорението,ха,ха,по-добре да вървим пеша от колкото с дръгливия Пасат.
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бб ( преди 14 години )
    М., не се излагай бе момче! Няма серийна кола, която да ускорява по-бързо от Ф1! Ставаш смешен вече с упорството си. Освен всичко да претендираше някое Ферари, Порше, Ламборгини че е по-бързо от болид може някой да се позамисли, но Ауди... Само будят смях изказванията ти. А Макларън Ф1 за който писа по-долу е този, който се продава и кара по улиците. Скоро мистър Бийн разби един такъв и си купил нов. Но дори и от него не може да е по-бързо това Ауди!
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Xaxa ( преди 14 години )
    Ауди под средняците хаахахха ... пасат пада от хундай хахаха АХАХАХАха АХа ХАх АХАХ ХА хААХха АХ Хах ХА хАХ ХА батенцеееее
  • #26
    6 rate up comment 2 rate down comment
    A9 ( преди 14 години )
    Audi A6 2.5 TDI и А6 2.7 TDI,смяна на ремъци и ролки 1350 лв.,вкл. и водна помпа.Тя при Ауди е консуматив,защото няма ауди на 60 000 км. което да не тече от там.Съседът ми пи вoда с един такъв кокошарник за 28 бона.Сега се чуди кой ще му го купи,има го в mobile.bg
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Audi са под средняците Рено и Пежо по качество.Пластмасови ***,особено RS -серията.Нито едно RS не влиза в първите 100 модела по качество.Смятайте какви тояги!
  • #24
    6 rate up comment 3 rate down comment
    M ( преди 14 години )
    Hyundai i40 1.7 CRDi направо разплака по ускорение и еластичност Passat 2.0 TDI,а е с по-малък мотор и конски сили.Разликата при 60-100 и 80-120 е повече от 5 секунди...!!!... да,проверете,яко уноижение за бозавите ***.На пастчето 140 коня се усещали като 80-90.Смяяях,смяяях!
  • #23
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до М. ( преди 14 години )
    RS2 е страхотен пример момко. По това време Ауди вадят едни от най-добрите коли. Кабриолета им по-това време е с най-ниското съпротивление от всички произвеждани до тогава кабриолети. А срещу RS2, БМВ до преди 4-5г. нямаха отговор. Не че сега имат отговор на настоящите RS-модели на Ауди, но поне сега са с доста по-изравнени характеристики докато тогава, Аудито заминава а оня в М-ката си е мислел че е спрял на място. Е сегашните М-ки са доста подобрени и са добър конглокент на Ауди RS
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Хааха Браво М. Харесва ми когато има някой който реално е чел нещо и го знае наистина а не говори празни приказки от сорта на: абе един приятел.. се лежи под колата.. на един приятел му се счупи това.. знаеш ли колко върви онова и прочее... Това ауди днес за под 30 000 лева неможеш да го пипнеш по предния капак. Също така доколкото аз съм чел това е и един от най-здравите мотори, който от Ауди някога са произвеждали. Новия 5 цил от ТТС е съшото животно.