IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Характеристиките на Genesis Coupe

Нова информация и снимки за обновеното купе със задно задвижване на Hyundai.

Характеристиките на Genesis Coupe


В интернет пространството се появи нова информация за обновената версия на Hyundai Genesis Coupe, след като моделът беше официално представен в Корея, през изминалия уикенд.

Знае се кои двигатели ще се поставят под капака на возилото , каква мощност ще генерират, каква динамика ще предоставят и какво средно потребление на гориво ще демонстрират.

При Hyundai Genesis Coupe 2012 отново ще има избор между два двигателя. По-малкия турбо-агрегат с обем 2.0-литра и мощност 210 к.с. е заменен от агрегат със същия обем, зает от Sonata Turbo. Мощността му е 275 к.с., а максималният въртящ момент - 373 Нм. С този двигател Genesis Coupe ускорява от място до 100 км/час за 7.2 секунди, изразходва средно по 9.1 л./100 км и отделя в атмосферата 212 гр/км вредни СО2 емисии.

По-силната версия се оборудва с атмосферен 3.8-литров GDI V6 двигател, който разполага с 350 к.с. и 400 Нм. С този двигател колата ускорява от място до 100 км/час за 5.9 секунди. Средното потребление на гориво е 9.6 л./100 км., а вредните емисии - 227 гр/км.

И двете версии се оборудват стандартно с 6-степенна ръчна кутия, а като опция се предлага автоматик с 8-степени.

Моделът ще бъде официално разкрит в Детройт, а продажбите ще стартират в началото на следващата година.

0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ха ха Миризлива марка за *** миризливи страхливци. Лошото е че страхливата миризма от село Айтос няма как да я види на живо тая скопена каруца, щото никой няма да я вземе за служебна кола, че да я даде на големия страхлив Миризливков/бащата на миризмата/, че да може и насраната от страх миризма да се качи и да я *** като на баща си старото и саморазпадащо се и30. гледам Миризмата се е размечтал за Ауди 80ка ама нема от къде, също така мечтае от с.Айтос в гр. Казанлък ама няма бари мангото.
  • #20
    5 rate up comment 0 rate down comment
    НЯКОЙ НЕЩО ДА КАЖЕ? ( преди 14 години )
    Even by more modern standards, its performance is exceptional; it could accelerate on-par with the C5 generation Chevrolet Corvette, and was only a tenth of a second slower to 60 than a 996 generation Porsche 911.
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    With so much power available, the RS2 could accelerate from 0 to 100 kilometres per hour (62.1 mph) in 4.8 seconds, and achieve a maximum speed of 262 km/h (162.8 mph) (electronically restricted), despite weighing over 1,600 kilograms (3,527 lb). In a road test conducted in 1995, British car magazine Autocar timed the RS2 from 0 to 30 mph (48 km/h) at just 1.5 seconds, which they confirmed was faster than both the McLaren F1 road car, and also Jacques Villeneuve's Formula One car of that time.
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS2_Avant
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    M. ( преди 14 години )
    До двамата всезнайковци над мен. Я се разчетете малко за РС2 АВАНТ в нета бе преди да Убиждате ше ви *** в недоклатените пиклъовци...
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    aaaa ( преди 14 години )
    Kak moje da go sravnqvate s A5, A6 i Merc E-clasa, kato vsichki znaeme che sa razlichen klas i s mnogo razlichni ceni. Poprincip ne haresvam Hyundai ama tova kupence ako e na dobra cena shte si e super kola.
  • #15
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ха,ха,ха,на голф и фокус им меришат чорапите,ха,ха!Това купе на Хюндай е два сегмента над смешните немски друсалки.Фолксваген и Форд нямат купе в този сегмент,защото знаят,че нямат шанс,ха,ха,голфове и фокуси,кой ги брои тях,лагерни колички за селяни.
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    . ( преди 14 години )
    Не им бери грижа на хюндаите.В предпоследния Аутобилд Hyundai i40 1.7 CRDi направо разплака по ускорение и еластичност Passat 2.0 TDI,а е с по-малък мотор и конски сили.Разликата при 60-100 и 80-120 е повече от 5 секунди...!!!... да,проверете,яко уноижение за бозавите ***.На пастчето 140 коня се усеюали като 80-90.Смяяях,смяяях!
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Мен ( преди 14 години )
    Много коне, много нещо - а пък динамиката... малкия мотор пада от астра опц - 240к.с., Голф гти, Голф Р32, фокус СТ, а големия ускорява като по-маломощната с 25к.с. Инсигния ОПЦ, която си е параход с близо 2 тона тегло 4х4? Да не би да е 2 тона тва купе?
  • #12
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Може да ускорява по-бавно на европейските гробници, но поне съм сигурен, че няма да се разваля толкова често и няма да има избушили турбини, скоростни кутии и пневматични окавания и няма да е по - скъпо. По-доброто ускорение идва от предавателните числа на скоростната кутия и диференциала, а не само от двигателя