IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробности за новата S-класа на Mercedes-Benz

Лимузината ще се появи на пазара догодина.

Подробности за новата S-класа на Mercedes-Benz

Подробности относно бъдещета S-класа на Mercedes-Benz се появиха в мрежата през последните няколко дни. В свое интервю главният дизайнер на концерна Гордън Вагонер обяви, че това ще бъде един напълно нов и революционен автомобил. Вече се знае и защо.

Лимузината трябва да се появи на пазара през 2012 г. и да затвърди мястото си на лидер в този клас. Най-вече заради високата си степен на безопасност, високотехнологично шаси и модерни технологии. Бъдещият Mercedes S-клас ще бъде снабден с 5 напълно нови системи за безопасност, сред които е спирачната Bag. Тя е монтирана под предната ос и подпомага аварийното спиране, ако се наложи такова. Освен това машината разполага с напълно нова компютърна система, която контролира задната ос, нови двигатели, както и 9-степенна автоматична скоростна кутия.

Платформата е модулна от стомана. Тя е в основата на новите М и Е-класа и ще бъде монтирана и на бъдещата C-класа. Някои от елементите в нея, като вратите например, са от алуминий, за да бъде запазено теглото на лимузината. Автомобилът ще се продава в 5 варианта – салон с 4 врати, който ще бъде в 2 различни изпълнения. При едното тях междуосието ще бъде по-голямо. Същото важи и за купето с 2 врати, което трябва да замени настоящия CL. Ще има и версия кабриолет с мек покрив.

Ключови в дизайна ще бъдат по-наперената стойка, по-широката решетка, новите LED-светлини и елегантния преден капак. Нови ще бъдат и двигателите, за които е използвана технологията "nanoslide". Това е кристално покритие, което създава много гладка повърхност. Благодарение на нея се намалява триенето, а оттам и разходът на гориво.

Основният агрегат ще бъде 4-цилиндров - 250 CDI. Освен това ще има и версия S300 BlueTec Hybrid, която съчетава четирицилиндров дизелов агрегат с мощност 201 к.с. с електрически мотор с литиево-йонна батерия.

Нови са още S350 CDI, както и още една хибридна версия - S400 BlueTec Hybrid. Тя ще съчетае 3.0 литра V6 дизел (241 к.с.) със същия електрически мотор, който ще се използва и при S300 BlueTec Hybrid. Освен това в гамата ще влязат още нов V8 бензин (S500) и нов V12 (S600), които трябва да отговарят на стандарта EU6, който ще влезе в сила през 2015.

Повечето двигатели ще бъдат комбинирани с 9-степенна скоростна кутия, която в момента се доработва от завода на фирмата Mettingen

0 от 500
  • #24
    29 rate up comment 3 rate down comment
    фен на мерцедес ( преди 14 години )
    е тва нещо ще искърти зъбите на сички останали марки...ще си ги събират от пода в продължение на 5 години докато не излезе следващата S-Class и не им ги искърти пак, и така до края на времето...Мерцедес-Бенц и всички останали!
  • #23
    10 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 14 години )
    Новите мотори са с турбо и кривата на въртящия момент започва да се изкачва много рано и съответно пика се постига относително рано, което на *** език означава че можеш да караш спокойно на 9та с 1600 об/м,което щее скорост примерно 120 км/ч. А броя на предавките нее проблем , защото все пак се сменят автоматично.А проблема на кутиите принципно е не броя на предавките а въртящия момент.Акое прекалено нисък, няма да може да "захрани" директните и понижаващите,а ако е висок не издържат механично
  • #22
    9 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 14 години )
    Откритата версия се казва Ocean Drive и като снимки я има от няколко години.И дано я пуснат защото изглежда уникално.
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    5 степеният автоматик вероятно ще го оставят за Ес600 и 65АМГ, на които просто не им трябват 9 степени.
  • #20
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Боли го шнура някой в Германия на коя предавка ще се карат тези коли в България...По твоята логика Поршета и Ферарита даже не трябва да се пускат на нашата граница, защото нямаме пътища за тях. Само УАЗ-ки и G класи - кой за която пари има :-)
  • #19
    5 rate up comment 13 rate down comment
    LAPNI SHARAN ( преди 14 години )
    novata-kato starata!nishto osobenno.kola za baluci
  • #18
    2 rate up comment 9 rate down comment
    до аве аве ( преди 14 години )
    аве така е - сигурно не могат да заспят:-) Ама не знам защо ми се струва много тъпо като го прочетох?!!! Във всеки случай в БГ няма да се ползва 9 предавка, но това не означава, че всяка мутра и политик няма да си го поръча с тази кутия. Затова казвам, че си е самоцелно и безполезно.
  • #17
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    както се казва "всяка нова екстра се появяа първо в S-class и чак след това в другите автомобили"
  • #16
    23 rate up comment 1 rate down comment
    до аве ( преди 14 години )
    Убеден съм, че в Щутгарт не могат да заспят след като им каза, че 9 степени са много :-)
  • #15
    4 rate up comment 16 rate down comment
    аве ( преди 14 години )
    готина е спор няма. Обаче 9 степени. На мен и 5 степени ми дотягат докато ги изредя. Пък 9...........дори и автоматик ми се струва прекалено. Интересно ми е на каква скорост ще карам на 9-та предавка?! Ей затова Мерцедес изостават - правят прекалено много изгъзици, които са абсолютно самоцелни.