IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota отзова 550 000 автомобила от цял свят

Проблемите са с кормилната уредба.

Toyota отзова 550 000 автомобила от цял свят


Toyota Motor Corporation отзова общо 550 000 автомобила от свят, които трябва да бъдат спешно ремонтирани. Причината е проблем в кормилната уредба, заради който воланът може да блокира и да попречи на шофьора да маневрира.

Засега няма нито един известен случай за нещо подобно, но компанията реши да се презастрахова и да провери автомобилите.

По-голямата част от проблемните машини са изтеглени от пазара в САЩ – 447 000 бройки.  Още 38 000 са отзовани от Япония, а 25 000 – от Австралия и Нова Зеландия. В Европа проблемът засяга общо 14 000 машини, като се знае, че 6000 от тях са в Русия.

Засегнатите автомобили са от моделите Camry, Highlander, Sienna и Solara, произведени през 2004 и 2005 г., както и Highlander HV от 2006 г. От марката Lexus са отзовани моделите ES330, RX330 и RX400h, които са сглобявани в периода 2004-2006 г.

0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За замръзнали двигатели....:)))
  • #6
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Те ВАГините предприемат сервизна акция само,когато ги натиснат за това въпреки,че си знаят многобройните проблеми на кошниците,които продават.Само за справка погледнете списанието Ауто Билд и ми кажете за модел на ФВ,който да минава 100-хил.тест без сериозни проблеми.За някой модели дори статиите бяха озаглавени"Моят дом беше сервиза".Това турбо,скоростна кутия,глава на двигателя са консумативи при ФВ.За сервизни акции да сте чували,за да си оправят проблемите?Не нали!Какво повече да говорим!
  • #5
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Няма само VW Group да имат сервизни акции я!
  • #4
    29 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Само забележете,че става на въпрос за 6-7 годишни автомобили на които гаранцията отдавна е изтекла.Хората мислят за клиентите си и за това по удовлетвореност японските марки са на първите места.Кажете ми един европейски производител,който ще направи подобно нещо!Кажете кой!Всички гледат да изтикаш гаранцията,която в повечето случай е 2-3 г.и после,ако се появи проблем да те оскубят.Всеки сам да си направи извода кой къде е!
  • #3
    25 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ами както се казваше ЛИДЕРСТВОТО НЕ Е ПОСТИЖЕНИЕ,А НАЧИН НА МИСЛЕНЕ и темата се изчерпва.....
  • #2
    13 rate up comment 13 rate down comment
    еххх ( преди 14 години )
    Нисанчо, не откачай.. Това е пример за PR
  • #1
    33 rate up comment 10 rate down comment
    Нисанчо ( преди 14 години )
    "Засега няма нито един известен случай за нещо подобно, но компанията реши да се презастрахова и да провери автомобилите."Това е пример за отговорно поведение! Да се предотвратят проблеми, които съществуват макар и само на теория.