IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Фетел - Red Bull има още апетити

Себастиан Фетел предупреди, че Ред Бул няма да почива на лаврите си през последните две състезания на 2011 г.

Фетел -  Red Bull има още апетити


Въпреки, че тимът добави втора поредна титла при конструкторите към неговия индивидуален успех, подплатен с рекордните 16 полпозишъна и единадесет победи  Себастиан Фетел бе категоричен, че Red Bull Racing няма да върне газта преди края на сезон 2011 г. във Формула 1.

В разговор, след победата му в първото състезание за Гран При на Индия шампионът бе категоричен, че малко не му достига, за да изравни рекордния брой победи за един сезон, но въпреки това неговият тим ще се стреми да е начело във всяка една сесия и ще насочи усилията си за да повтори успехите и през 2012 г.

"Хубавото е, че тимът има апетит и за оставащите две състезания", каза той, "От радостта ни днес се вижда, че мотивацията ни е на ниво и можем да продължим. Колата е перфектна, екипът е доволен, а ние сме се настроили така сякаш е началото на сезона".

След загубата от Дженсън Бътън в Япония, и  полпозишъна от Люис Хамилтън в Корея, Ред Бул и Фетел показаха отново върхова форма и на Buddh International Circuit, печелейки всичко: пол позишън, най-бърза обиколка и победата.

„Моят състезателен инженер отново се опитваше да ме предпази, като ми съобщи, че най-бърза обиколка не ми носи точки, но всичко мина добре“, заяви германецът. "Ние контролирахме състезанието, но когато виждаш Дженсън Бътън в огледалата толкова дълго време животът ти може лесно да се вгорчи, така че трябваше да натисна до край“.

Фетел доста разтревожи съперниците си, намеквайки че Red Bull вече усилено работи по колата за следващия сезон. Междувременно Дженсън Бътън призна, че ще е трудно Red Bull да бъде победен в оставащите стартове.

„Фетел караше като недосегаем“, каза британецът. "Все пак не сме се предали и се надявам Mclaren да подобри болида, за да спечеля още поне една победа до края на сезона".

Завършилия трети в Индия Фернандо Алонсо бе по скромен в намеренията си до края на 2011, афиширайки целите си поне за второ място или подиум. Испанецът все пак не скри амбициите си за догодина, след като отново намекна, че поздравява Ferrari за работата по колата за 2012.

Съотборникът на Алонсо, Фелипе Маса насочи енергията си към разнищване на инцидента с Люис Хамилтън, при който бразилецът получи наказание. Това е шести сблъсък между двамата от началото на сезона. Отношенията ни са като „фатално привличане“, каза Маса. „Не знам защо наказаха мен, а не него?!"

Хамилтън окачестви карамбола като „състезателен“ инцидент и не счете за нужно да се извинява.

От друга страна Гран При на Индия се оказа много успешен ход. Първи задоволството си изрази босът на F1 Барни Екелстоун. Въпреки кучетата по пистата, мишките в боксовете и катериците в медия центъра състезанието очарова 95 хиляди по трибуните. Трасето допадна на пилотите и ключовия персонал. За всички Индия бе невиждана екзотика и са единодушни, че догодина празникът ще е още по-голям.

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Помня как се поставяха всякакви малки елементчета за различните състезания, как имаше възможности за различни аеродинамични конфигураций на колите на 2 пилота от 1 и същи ***... Сега го няма това, няма го елемента на изненадата. И с едното зарежда убиха различните видове спирания и стратегий. Незнам вие на какво мнение сте, но това за мен беше голяма част от надпреварата, да се чудиш тоя са що лети по-малко гориво ли има,нова разработка или какво... :) Индия щом стана домакин мн. зле положението
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Формулата изгуби доста от чара си в последно време и го доказват по-празните трибуни. На мен лично ми е по интересно да гледам как пилота участва много повече в развитието на болида (както по времето когато Шумахер дойде в Ферари и за 2 години той и Рос направиха отбора силен). В момента поради редица правила, гъвкавостта на пилота като начин и стил на управление е на заден план. Преди имаше много по-голямо значение как ще настрои самия пилот колата, докато сега е мн по ограничен.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 14 години )
    "Въпреки кучетата по пистата, мишките в боксовете и катериците в медия центъра състезанието очарова 95 хиляди по трибуните."Това изречение осмисли деня ми. ;-)))
  • #1
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ЛАЛОЛИЛЕН ( преди 14 години )
    тия тсиганки с тооо флааг.... бей бей... бездомни пцетия... мамата са си ебале у индиа... ич ин гим не аресвам државицата и народеца...