IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Изследването на Consumer Reports за 2011

Ежегодният доклад на Consumer Reports предизвика интерес с изводите за рязко падане качеството на моделите на Ford.

Изследването на Consumer Reports за 2011
Марката е изгубила десет места в общото подреждане по „надеждност“. Изследването на Consumer Reports за 2011 се базира на проучване на мнението на 1.3 милиона собственици на автомобили. В него „надеждността“ на Ford е класирана на 20 място сред 28 изследвани марки.
 
 
Трите нови модела на Ford - Explorer, Fiesta и Focus, показват под средните резултати за „надеждност“ в първата година от появата им на американския пазар.
 
За разлика от Ford, Chrysler значително е подобрил своята надеждност. Според най-новото изследване, Jeep е „най-надеждната“ домашна марка в САЩ, като е класиран на 13 място (през миналата е бил на 20). Очаквано, в изследването на Consumer Reports, челните места са за японски марки.
 
Класацията се води от Scion (с два модела класирани на челно място), като следват  Lexus, Acura, Mazda, Honda и Toyota. Американските модели са не само след японските, но и след тези на двете корейски марки, Hyundai и Kia. Най-добър сред моделите на General Motors е Chevrolet Volt.
 
Европейските марки продавани в САЩ се представят смесено. Най-високо място по „надеждност“ заема Volvo, на десето място, докато VW е на 16 място. Най-много е загубила марката Porsche, която през 2010 беше на второ място, а тази година е на предпоследно. Това може би се дължи, че в изследването са включени само два модела на марката, сред които втората генерация на SUV Cayenne, от която има доста оплаквания.
 
 
На послбедно място, с най-ниска надеждност според изследването е Jaguar,с представените от изследването два модела – луксозните седани XF и XJ.
0 от 500