IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов бензинов двигател при Mitsubishi

Mitsubishi Motors представи модернизирания си бензинов двигател с обем 1.8 литра, обозначен като „4J10“.

Нов бензинов двигател при Mitsubishi
Двигателят вече има по-ниска мощност и по-опростена конструкция в сравнение с предходния „4B10“, който ще замени. Двигателят „4J10“ ще се монтира на хечбека и седана Mitsubishi Lancer (в Япония се продават като  Galant Fortis и Galant Fortis Sportback), а също и на компактния кросоувър ASX  (в Япония RVR).
 
 
Новият бензинов двигател е с мощност 139 к.с. и максимален въртящ момент 172 Нм. Това е с 4 к.с. и 6 Нм по-малко в сравнение с досегашния двигател с обем 1.8 литра.
 
Двигателят е с нова система за газоразпределение MIVEC и вече има само един разпределителен вал, вместо два, както беше при досегашния.
 
Според представители на фирмата, с новия двигател Lancer и ASX ще бъдат по-икономични с 12%.
 
Сега седанът Lancer и кросоувърът ASX, със стария агрегат 1.8 и механична скоростна кутия имат разход в градски условия съответно 10.4 и 9.8 литра на 100 км.  
0 от 500
  • #14
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Well ( преди 12 години )
    Бля, Баварец и Пацо..давате много градивни мнения.На други бих казал да си припомнят откога Мицубиши предлагат на своите клиенти GDI технологията и чия е всъщност. Дали дърпат напред или пропадат назад? Споменаха вече i-MiEV, аз ще допълня и първият в света дизелов двигател с MIVEC система(променливи фази на газоразпределението), който от миналата година се предлага в ASX и Lancer с 1.8 кубатура и 2.2 с две различни мощности при Outlander.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    тоя мотор определено ще е и по лесен за сервиз. сетете се колко хора боготворят стария 1,8 на пасат дето говорят че е вечен. проста *** и надеждна едновалка. а на мазда дизела не знам какво да мисля - едно време дизелите без турбо реално правеха макс мощност при по високи обороти от сегашните - 4800 бе често. изглежда ниската компресия позволява на мазда да ползва по леки бутала и мотовилко, но това ли е причината - не съм сигурен.
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Dude ( преди 12 години )
    всеки има различни виждания как да се развиват двигателите, едни ги опростяват, други бягат към хибриди, трети изцяло екетричестки. По тоя повод се сетих, че МАзда примерно с тоя новия SKY ACtiv е с повишена компресия и се твърди,че на SKyACtive-D (дизеловия)дърпа до 5500 оборота
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Абе разбирачи, колко от вас карат автомобил с турбо мотор, директно впръскване и променливо газоразпределение? И колко от вас са готови да дадат парите на момента и си купят такъв? Май само лаете. (0 % от вас през близките 10 години няма да помиришат турбо или хибрид, ама иначе заклеймявате.
  • #10
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 12 години )
    Знам, че коментиращите в Аутомедия се возят само в расови автомобили МИНИМУМ 300 коня, НО...Трябва да се отчете, че ако паднат цените покрай новия мотор, намалят разхода действително и го направят по-лесен за сервиз, падането в мощността е малозначително.
  • #9
    20 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    няма значение колко "вадиш", въпроса е колко струва. този мотор може да е мощен колкото някой 1,4 с турбина (не много напомпан), но струва по малко пари да се произведе. 20кила желязо повече, но същите технологични операции, при това няма турбина, интеркулер и един вал по малко. съвсем правилно са постъпили.
  • #8
    17 rate up comment 3 rate down comment
    blah ( преди 12 години )
    в упадък били, единствената електрическа кола дето можеш да си купиш в момента ква е? Май мицубиши... Вчера кой отбор спечели световното за електрически автомобили в Австралия? Май японският... Намаляват мощността с по-малко от 3% и разхода на гориво с 12 . Иначе има MIVEC 1.6 от 93-та дето е 175 коня, без турбо, с турбо стигат и до 1000 ;)
  • #7
    6 rate up comment 18 rate down comment
    W12 ( преди 12 години )
    няма що огромен напредъккореиците от 1,4 вадят 200 коняиталианците и германците и те имат напомпани малолитржаки японците като цяло от десетилиетие са в упадък !!!нищо като дизайн, нищо като технологиитъпчат на едно место
  • #6
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Well ( преди 12 години )
    RS1600, я ни разкажи какви са ти знанията за "директното впръскване" щото ми стана интересно. И точно Мицубиши да обвиниш в липсата на такова е равно на глупост!
  • #5
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Нисанчо ( преди 12 години )
    Намаляването на мощността и въртящия момент с посочените стойности е "никакъв" проблем, щом това ще доведе до подобряване на икономичността с 12%.