IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Появи се брошурата на Toyota Prius C

В интернет се появиха снимки от брошурата на новата Toyota Prius C.

Появи се брошурата на Toyota Prius C

Вижда се връзка между концепцията показана в началото на годината в Детройт и серийния модел. Интериорът е опростен, с монтирано в средата табло с електронни инструменти.

Според брошурата базисните данни на Prius C показват, че това е най-малкия член на семейство Prius. Дължината на автомобила е 3,995mm, широчината е 1,695mm, а височината 1,445mm. Разстоянието между осите на модела е  2,550mm. Това означава, че този модел е само с малко по-голям от най-новия Ярис.  

Хибридната система включва двигател е с обем 1.4 литра и има мощност 74 к.с., с максималният въртящ момент е 111Nm, електродвигател с мощност 61 к.с. и максимален въртящ момент 169Nm и трансмисия CVT. Според данните на Toyota, средният разход на хибридния автомобил е 2.8 литра на 100 км.  

Очаква се премиерата на Prius C да бъде на автомобилния салон в Токио, като моделът за САЩ ще бъде показан през януари в Детройт. През март 2012 ще бъде показан и новия Prius Plug-in Hybrid.

0 от 500
  • #50
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Най-любезно напомняме на собствениците на Фолксваген да посетят отново фирмените сервизи и да си върнат колите и да получат нови,както прави фолксваген в някои свои сервизни акции. И да внимават като се движат по пътищата, защото останалите каращи по пътищата са застрашени от германското ниско качество и изпадащите им колелета поради блокиращи лагери на главини. Призната сервизна акция на Фолксваген!
  • #49
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ти си анти-експерт ( преди 14 години )
    НЕ е така. Германските технически прегледи, както и организациите отвъд океана доказват,че японските коли са МНОГО ПО-ЗДРАВИ ОТ ГЕРМАНСКИТЕ! гЕРМАНСКИТЕ КОЛИ имат скрити дефекти, които не се покриват от фирмите. Това са пукащи глави на дизелите при Фолксваген,разбити помпи-дюзи, дефектни носачи при Ауди и т.н., но това не остава скрито и германци т Ауто-Билд ни го съобщават. Сега германските технически прегледи ли са платени,които оперират на територията на Германия?
  • #48
    2 rate up comment 9 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    Любезно напомняме на собствениците на тойота отново да посетят фирмените сервизи, където ще бъдат подменени поредните дефектни компоненти в съвършенните им коли. Бъдете отговорни - с изборът си да карате тойота застрашавате не само вас, но и нас - собствениците на Германски автомобили, които нямат дефектни компоненти. Стотиците милиони изхарчени за неадекватни реклами и комплексарски класации по продажби можеха да бъдат инвестирани в производството на наистина качествени автомобили.Личното ми мнение е, че тойотите са по-качествени от GM, но са много по-зле в сравнение с Европейските Немски автомобили ! Да припомним - тойота допусна 7 млн. сериозни дефекта - дефектни *** на газта, неизправни спирачки и блокиращи двигатели ! С оглед на продажбите е заслужено да я нарекат най-голямата, а с оглед на дефектите - най-дефектната компания ! Явно по трудният начин разбраха, че няма как да си най-големият и най-качественият !
  • #47
    8 rate up comment 2 rate down comment
    БОШО ( преди 14 години )
    тОВА СИ Е ЛИЧНО ТВОЙ ПРОБЛЕМ. яПОНЦИТЕ НЕ ИМ ПУКА И СИ ПРОДАВАТ ПО 8 МЛН. КОЛИ НА ГОДИНА.
  • #46
    2 rate up comment 10 rate down comment
    ШОШО ( преди 14 години )
    По - добре никога да не се кача в кола, но не искам японски *** да е в гаража ми !
  • #45
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Pisho ( преди 14 години )
    Всички организации, занимаващи се със здравината на колите поставят Тойота по първите места по здравина..Тойота прави красиви и най-високотехнологичните автомобили в света. Всички я следват и копират след години.Така както става с хибридите и ел.колите. Тойота имаха ел.кола още 94-та година Рав4 ЕВ!
  • #44
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Тойота правеха безлични, опростени и посредствени автомобили, но с репутацията на качествени такива.И заради опит за прикриване на информацията за проблеми, днес вече не са и толкова качествени.В Европа Тойота са никой, големия им проблем е САЩ, а там тези неща имат голямо значение.Само от Тойота зависи как и по какъв начин ще си научи урока.
  • #43
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Такива случаи има и с Ауди 500. Все пак не всички се досещат да изключат от скорост. Това не е платена журналистика, а блог, който публикува резултатите на The American Customer Satisfaction Index.Там няма журналисти, камо ли платени, това е една от най-уважаваните организации в Америка. Няма как да подкупиш и германските технически прегледи, които проверяват милиони коли всяка година в Германия! Това са обективни резултати, а вашето е приказване на празни приказки.
  • #42
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    По друг начин гледат на проблема защитниците на потребителските права в САЩ. Регирстрирани са 2.274 случая на произволно самоускорили се Тойоти. Някои от тях с трагичен изход: при общо 275 ПТП са загинали 18 души.
  • #41
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Оооуууу лексусче, миризливичко, това си бил ти, отново със смешните ти блогове и платена журналистика