IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата Toyota Yaris дебютира у нас с тенис

Легендите Малееви показаха новия автомобил.

Новата Toyota Yaris дебютира у нас с тенис


Новата Toyota Yaris пристигна и у нас. Автомобилът официално бе представен на изложението във Франкфурт миналия месец, а вече е наличен на българския пазар.

Дебютът на новия Yaris бе комбиниран заедно с представяне на част от филма за тенис-династията Малееви, който предстои да бъде излъчен по БНТ. Събитието се проведе в зала „Арена Армеец” в София, където легендарните тенисистки и майка им се появиха в 3 автомобила Toyota Yaris.

Новият модел значително се различава от своя предшественик. Най-вече по своя външен вид, който го приближава до по-големия Auris.

Toyota Yaris се предлага с избор от два бензинови и един дизелов двигател. Най-малкият бензинов агрегат е с обем 1.0 л. и мощност 69 к.с. Той се комбинира с 5-степенна механична скоростна кутия. По-големият двигател е с обем 1.3 л., мощност от 99 к.с. и може да се съчетае с 6-степенна кутия, както и с автоматична CVT. Дизелът е с обем 1.0 л. и мощност 90 к.с.

Цените на новия Toyota Yaris започват от 19 990 и стигат до 35 840 лв. Сред екстрите присъстват мултимедийната система Toyota touch, камера за паркиране на заден ход, модерна навигационна система и др. Автомобилът се предлага и с избор от 10 цвята.

0 от 500
  • #45
    13 rate up comment 9 rate down comment
    ! ( преди 14 години )
    стига с новините за японските ***, дайте нещо за истниските коли!
  • #44
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Поредната нискокачествена тойота неразличима от новите китайски коли сглобявани в БГ...
  • #43
    13 rate up comment 10 rate down comment
    doc ( преди 14 години )
    Момко, изчезнаха вече глупавите хора които да купуват трошьота точно както изчезнаха избирателите на царя... веднъж като те метнат втори път не се даваш...
  • #42
    7 rate up comment 10 rate down comment
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( преди 14 години )
    Просто сблъсъка на технологии е толкова голям и ярък, че обикновения БГ човек не може да му го побере тиквата! Практиката показва, че и европейците не са особено мислещи след, като залагат на дизели на VAG. Но какво да се прави за всеки влак си има пътници. Е да за този на VAG са по-малко ама трябва да има и такива хора !
  • #41
    8 rate up comment 9 rate down comment
    До Well 4 ( преди 14 години )
    Значи да ти обясня простичко за динамиката! Няма как нещо друго да ускори по-бързо при положение, че кутията през цялото време докато ускоряваш те държи в оборотите с най-голяма динамика и не губиш време за превключване!!!При обикновената кутия винаги минаваш в област с по-малко въртящ момент или мощност, а CVT може да те държи в най-динамичния диапазон или съответно в най-икономичния! Замисли се Ярис как ще бъде настроен според неговото приложение.И никога няма да смениш съединител или маховик!
  • #40
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Истината е, че до сега Тойота в ниския сегмент ( под Авенсис ) нямаха хубава автоматична кутия за ЕУ пазара!Но с новия Авенсис( бензин ), сега и с този Ярис нещата стават идеални! И тези автомобили вече са без забележка! Досегашната роботизирана боза беше доста голямо недоразумение и Тойота си извадиха правилните заключения и заложиха на абсолютно доказана технология от, което печели само клиента.
  • #39
    11 rate up comment 10 rate down comment
    До Well 2 ( преди 14 години )
    Отделно , че CVT е с изключително проста конструкция и надеждността и е несравнима с каквато и да е друга кутия с повече от една скорост! И това се доказва 14 години при хибридите на Тойота! Нито един проблем с CVT!!! Нито в Тойота, нито в Лексус! Хибридите на Тойота без никакви проблеми въртят по над 500 000км, като при такситата стигат до над 1 000 000км без смяна на основни възли! Дискове, накладки, масло, водна помпа и бензин! Това е недостижимо за друга марка до сега!
  • #38
    7 rate up comment 9 rate down comment
    До Well ( преди 14 години )
    Значи човека има предвид, че АТ превключва и това се усеща малко или много, а не че ти превключваш! Другото, което е супер характерно за БГ е, че хората , които се занимават от години с нещо не разбират почти нищо! Което е доста жалко! Значи да си знаеш в момента няма по икономична и по-динамична скоростна кутия от CVT!!! Тя е прилагана и във Формула 1 и резултата е бил плачевен за конглокенцията! С никаква друга кутия не можеш да докараш по-голяма икономия на гориво!
  • #37
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Да повторим!!! ( преди 14 години )
    Така значи ТОЙОТА НЕ Е ИЗТЕГЛИЛА АВТОМОБИЛИ ОТ ПАЗАРА!!! А Е ПОДМЕНИЛА ТЕХНИТЕ *** ЗА ГАЗТА!!! И ТОВА ПО НИКАКЪВ НАЧИН НЕ СЕ ОТРАЗЯВА НА ЦЯЛОСТНАТА ЗДРАВИНА НА АВТОМОБИЛА И СЕ ПРАВИ САМО ЗА СПОКОЙСТВИЕТО НА КЛИЕНТА!!! ТАКА, ЧЕ НЕГРАМОТНИТЕ ПАПАГАЛИ ИЛИ ЛАТЕРНИ МОГАТ ДА СЕ КАЧАТ В ГОЛФЧЕТО И ДА СИ МИСЛЯТ, ЧЕ МНОГО ВЪРВЯТ!!! НО КАКВОТО И ДА ПРАВЯТ VW НЯМА ДА СИ МРЪДНЕ ПРЪСТА ЗА ТЯХ!!!
  • #36
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Или иначе казано най-големия проблем на ТОЙОТА е, че *** дето си чистят стелките след това не ги закачат за щипките на мокета и има опасност при шофиране стелката да се навре между *** и съответно някой от *** да запре в долно положение. Този велик проблем съм го имал още от Шкода 120Л, през Полски Фиат, Лада, Опел, Пежо, Ситроен, VW и всякакви други недоразумения на, които никой никога няма да направи сервизни кампании !