
Японците повтарят ходът, който предприеха преди две години с LF-A, изкарвайки спортно си купе със задно задвижване на пистата Nürburgring, още преди да се е състояла премиерата му.
FT-86 ще бъде представен официално през декември на автомобилен салон Токио 2011, но колата вече стъпи на пистата Nürburgring. Дори нещо повече, моделът е получил доработка от Gazoo Racing и ще участва в състезанието за издържливост на Nürburgring - VLN, което ще се състои тази събота.
Състезателния автомобил на снимките е базиран на серийната версия на колата (в случая носи емблемата на Scion). Различава се най-вече по огромното крило в задната част, новите джанти със състезателни гуми, задния дифузер, добавките по предната роня и по-малките (състезателни) странични огледала. Колата също така е оборудвана със състезателни седалки и предпазна клетка.
Не се знае какво се крие под предния капак, но очакванията са за доработена версия на 2.0-литровия боксер агрегат, с който беше оборудвана концепцията FT-86.


8