IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota е автомобилна марка №1

Следват я Mercedes-Benz и BMW.

Toyota е автомобилна марка №1

В тазгодишното издание на класацията Best Global Brands 2011 се наблюдава добро представяне на повечето автомобилни марки. Класацията, подреждаща всички видове марки според финансовата им стабилност се оглавява от Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google и General Electric.

Тази година повечето автомобилни производители се изкачват в класацията, като изключение прави Ferrari, която се срина от 91 на 99 място. Спад в подреждането се наблюдава и при Toyota, с три места (от 8-мо на 11-то), но въпреки това японците запазват лидерската си позиция при автомобилните марки.

Втори в подреждането е Mercedes-Benz, който заема 12 позиция сред всички марки на пазара, а след него се подрежда BMW. Добро впечатление прави и Nissan, който успя да влезе в класацията, след четири годишно отсъствие.

В тазгодишното издание на Best Global Brands влизат още: BMW, заемащ 15-то място, Honda, която се изкачва с една позиция и заема 19-то място, Volkswagen, който се изчаква от 53-то на 47-мо място, Ford (50-то място),  Audi и Hyundai, които се изкачват с по четири места и заемат съответно 59-то и 61-во място, Porsche на 72-ро място, Nissan на 90-то място и Ferrari на 99-то място.





0 от 500
  • #70
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Извинявам се за лапсуса - исках да напиша "статия", а не "стария" !
  • #69
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Altunov, тоя "брат" както му казваш, дето е написал класацията съм сигурен, че ще ти прочете поста! :) От Бест Глобъл Брандс следят с интерес всяка нова стария в аутомедия :)
  • #68
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Не една и две "марки" не са само автомобилни.Също както Самсунг имат различни бизнеси.Мицубиши Мотърс е най-малката съставна част от Мицубиши Корпорейшън, която е силно замесена в банковото дело, химическата промишленост(въглеводородните сплави от Мицубиши са едни от най-качествените), климатичните им системи са от най-високо качество. Ето за подробности:http://***.mitsubishicorp.com/jp/en/bg/
  • #67
    5 rate up comment 14 rate down comment
    honda ( преди 14 години )
    Трошьота и боклуксус никой не ги взима на сериозно... пак са си платили и се молят тази година да излезнат на печалба понеже корабът потъва...
  • #66
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Altunov-Benz ( преди 14 години )
    za da postavish Mercedes - Benz na 2-ro mqsto , ili nerazbirash ili lujesh n spored men tova e prosto plateno za da se napishe , qvno ti brat kadeto si gi opredelql tezi klasacii ne mojesh no i qvno ne ti otiva da karash Benz s Vsi4ki ekstri i poradi tazi prichina si egati glupaka chestno kazanoS udovolsvie ti go zaqvqvam che si takuv tupan :)
  • #65
    5 rate up comment 6 rate down comment
    фръц-пръц ( преди 14 години )
    До супер умния анонимен:Виждам че ти също коментираш супер тъпата статия и си заинтересуван от супер *** отдолу. Жалко че един супер умен пич като теб си хаби таланта, тролейки в този супер *** форум. Ние супер *** бихме се чувствали много по-добре ако супер умници като теб си хванат пътя към някой супер умен форум, където да разискват супер умните си теми. Чао ***.
  • #64
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    20 години са изключително много време дадена марка, подмарка или модел да успее да се наложи. Тойота приус не е на 20 години, но безспорно е повлияла на индустрията и на купувачите. Ауди до преди няколко години беше на светлини години от бмв и мерцедес, а сега им е пръв конглокент. К
  • #63
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Цена на марката ( преди 14 години )
    Не е въпрос хората на познават даден марка. 20 години в авто0идустрията с амалко за да се изгради всичко, което останалите градят поне 35 години. Изброил съм по-надолу. Не разбираш за какво става въпрос.
  • #62
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хората, които сами си харесват коментарите, явно страдат от комплекс на недооцененост, но са толкова прости, че не го осъзнават.
  • #61
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ха една супер *** статия и няколко супер *** спорят. Бранда е нещо много тъпо и вълнува само собствениците на фирмите които са натъпкани в тази *** класация. Потребителя не печели нищо от това, да не кажа че 30% от фирмите в топ 100 изобщо не сте ги чували или и да сте чули нямате представа с какво се занимават. Има доста по-именити марки които липсват Nike,Puma,Pepsi,GM,virgin,Boeing,Airbus. То е като обявите в интернет, който плаща най-много първо излизат неговите обяви в търсачките.