IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Идва и новото поколение на Audi A6 allroad quattro

След около шест месеца ще започнат продажбите в Европа на новата генерация Audi A6 allroad quattro.

Идва и новото поколение на Audi A6 allroad quattro
Както знаете новото поколение на седана Audi A6 вече се продава, а A6 Avant(комби) излиза на пазара съвсем скоро. Версията Allroad обаче, все още е на базата на миналата генерация на автомобила.
 
 
Комбито с повишен пътен просвет е все още популярно в Европа и в досегашното си поколение и затова от Audi не бързат с въвеждането на пазара на новата генерация. Тя ще бъде на пазара през следващата година.
 
Дизайнът разбира се е добре известен въпреки тежката маскировка на все още тестваните прототипи. Знаят се и двигателите, които ще се монтират на Audi A6 allroad quattro.
 
 
Сред тях ще бъде компресорния  3.0 TFSI с мощност 220 kW, а турбодизеловите ще са с 6 цилиндъра и същия обем 3.0 TDI с мощност 150, 180 и 230 kW.
0 от 500
  • #45
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Невероятна, уникална кола, както винаги най-доброто е от АУДИ
  • #44
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не бил фен на Ауди.Е как да си фен,виж го на какво прилича това.Нищо чудно китаец да е дизайнер на Ауди.Най-много кефят веждите на калниците.След три-четири години така изгарят,стават матово черни и се лющят като най-евтините легени като стоят на слънце.Както с Q7,кола за един куп пари,а на 5-тата година фаровете помътнели.Все едно е Форд Фокус или Ситроен.
  • #43
    30 rate up comment 14 rate down comment
    Anonymous ( преди 12 години )
    Не съм фен на ауди, но този модел е наистина невероятна кола!
  • #42
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Немецът винаги е N=1 ( преди 12 години )
    Уникална система за безопастност.Когато електрониката прецени, че катастрофата е неизбежна, ще се отварят еърбегове... пред предните колела. Те са изработени от специална материя, която ще увеличава сцеплението и ще се намалява спирачния път.
  • #41
    16 rate up comment 4 rate down comment
    expert ( преди 12 години )
    Докато проскубаните улични песове си лаят, Немците бягат напред с огромни крачки!!!
  • #40
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    До *** с "демултипликатора" ***, цитирам те "знаеш ли кои коли имат демултипликатор сузуки витара, хюндай санта фе, волво SUV, мерцедес SUV, нисан(всички SUV), тойота SUV".. "ПОРШЕ КАЙЕН ИМА ДЕМУЛТИПЛИКАТОР, БЛОКАЖИ И РАЗКАЧВАНЕ НА РОЛБАРИТЕ, ТОВА КОЛА ЗА ОРАН ЛИ Е" не глупашки това всичкото не са КОЛА а СУВ. А олроуда е кола. Разбрахме че не разбираш от МПС-та няма смисъл да продължаваш с мъките, тиквата ти няма да роди нищо умно. Ори си със трактора/кола/ и не обяснявай много.
  • #39
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***, системите за двойно задвижване при спортните автомобили е различна от тази за офроуд. Кайенът е направен за асфалт, а туарег осфен асфалт може да го караш и по чуъкарите. Идиоте, научи се да ползваш интернет.
  • #38
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 12 години )
    Отклонихте с вашите глупости. Това е КОЛА, а не джип я се осъзнайте.
  • #37
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кайен, Q7 и Туарег са еднакви, но ползват корено различни системи за задвижване. Ако различаваш шаси, скорости и пр. от различните системи 4х4. Дори различните модификации на кайен системата е различна. Няма туарег, който да предава 80% на задните колела. Ауди слагат торсен диференциали, които също са няколко разновидности, а туарег е по скоро джип като едно време с понижаващи предавки и блокаж. Дори я предлагаха сериино(предходната версия) Системата на кайен не е за офроуд, а е за скорост.
  • #36
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Американското сп. "Форбс" публикува в последния си брой своята поредна класация за десетте най-добри джипа на годината. Любопитно е да се отбележи, че "Порше Кайен" намери място в топ-10 за 2007 г., но в рейтингът не присъства "БМВ Х5". Показателен е и факта, че в десятката успяха да се наместят цели три модела на "Ленд Роувър", но в нея не попадна нито един джип на американските компании "Шевролет" или GMC.При определянето на рейтинга експертите от "Форбс" са взели под внимание техническите характеристики на претендентите, наличието на понижаващи предавки и блокажи, височината на пътния просвет, ъглите на катерене и слизане и други показатели. В крайна сметка рейтингът за 2007 г. придоби следния състав: 1. "Хамър Н2".2. "Рейндж Роувър".3. "Мерцедес GL450".4. "Ленд Роувър Дискъвъри".5. "Рейндж Роувър Спорт".6. "Лексъс LX 470".7. "Мерцедес G500".8. "Порше Кайен".9. "Лексъс GX 470" (аналог на "Тойота Ленд Крузър Прадо).10. "Фолксваген Тоарег".