IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Боб Люц: Голямата тройка е GM, VW Group и Hyundai

Месец след официалното завръщане на Боб Люц в GM като консултант, той говори пред немското списание Manager Magazin.

Боб Люц: Голямата тройка е GM, VW Group и Hyundai
Въпросите са главно около бъдещето на Opel и връзките му с General Motors, като Люц настоява, че немската марка няма да бъде продавана засега.
 
 
Много интересен е отговорът на американския мениджър за бъдещето на цялата автомобилна индустрия. Според, него сега настъпват промени в бранша, като новата „голяма тройка“ в производството на автомобили вече е съставена от Дженерал Мотърс, Фолксваген груп и Хюндай.
 
Според Люц Тойота и другите японски марки са изпаднали от челните места и е малко вероятно да се завърнат там скоро.
0 от 500
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ford и технолигии..?!Това виц ли е?Само им вижте дизелите от Пежо и ще паднете от смях!Голяма фирма,няма що.Не случайно не ги споменават никъде.Все повече изпадат.
  • #16
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Форд се подиграл с феррари!? ***, двигателите им масово са динозаври ф-150 все още предлага колосални бензинови печки 4.0л - 190 коня, 5,7- 290 коня (разход 35 ), 6,2 -350 коня (разход 50!!!!) хвала на парните локомотиви. Същите тояги са и останалите хамерикански автокомпании. Да не забравяме, че опел дълго време беше смятана за най иновативната марка на концерна. 2,2 литровият бензинов двигател с 125 9 150 беше най ефективният им двигател до преди няколко години
  • #15
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Striker ( преди 12 години )
    Прав е напълно. Нищо, че няма пълното основание да говори, защото единственото, от което страдаха всички американски производители беше МЕНИДЖМЪНЪТ и белите якички. Затова и дойде кризата. Само Форд успяха да се спасят без заем. Ако обаче нещата вървят както сега(в правилн апосока) технологично просто няма кой да ги стигне. Видяхме Форд ГТ как се подигра със всички Ферарита и подобни, сега Волт няма аналог вече почти година,а средния клас на Шеви и Форд разбива джапонките по вс. линии в Америка.
  • #14
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    GM малко не ги виждам в челото,като гигант с глинени крака.Виж VW Group и Hyundai вече се хванаха гуша за гуша.
  • #13
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Боб Люц докато беше изпълнителен директор на ГМ беше известен с това, че се подиграфаше на тойота за хибридите и как заради тази им идея ще се затрият. Сега гореспоменатият дава още мъдри съвети. ГМ имаше експериментални електромобили, които са ползвани от обикновени граждани Но "другарят" Люц сметна, че те нямат бъдеще и ги даде за скрап. Именно след неговотобуправление дойде волт/ампера. Двигателите на ГМ, както и на другите американски качучки са от 60-70 години. Пример 5,7 -270 коня!
  • #12
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Малко е странно да кажете, че GM не инвестират в иновации:) Бих казал, че незнаете много за фирмата... Същото важи и за изказването, че автомобилите им са морално остарели.Волт-а е една достатъчно голяма иновация... а освен това те са единствените освен Мерцедес, които имат бензинов мотор без свещи. Що се отнася до сигурност и надеждност GM са едни от най-сигурните автомобили. Иначе откъм менджмънт мисля, че са много зле... Просто съм виждал как работят...
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ГМ са компанията в Сащ, която продава най- много автомобили. Това не е малко, но имат проблеми с това, че не инвестират в иновации, а тези пари отиват при мениджърите. На мястото на ГМ бих оставил японците, а за ФВ ще продава автомобили в китай, бразилия, русия, а за европа моделите са други.
  • #10
    11 rate up comment 15 rate down comment
    LAPNI SHARAN ( преди 12 години )
    TOYOTA E VUZTANOVILA PROIZVODSTVOTO SI,TAKA,4E SKORO PAK SHTE E NOMER 1
  • #9
    25 rate up comment 7 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    Точно пък ГМ, които доскоро бяха на "командно дишане" да се пишат като световни лидери е малко смешно. Държавата ги спаси от фалит заради лошо управление, докато трудностите на японците дойдоха от природно бедствие и въпреки това не съм чул японсокото правителство да ги е спасявало от фалит.
  • #8
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Стефан ( преди 12 години )
    Аз съм с теб колега, колкото повече коли правиш, толкова по-малко сърце вкарваш в това. Аз искам Морган ама не ми стигат парите :)