IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Tesla Model S ще конкурира BMW M5

Електричката ще има четири версии, едната от които ще се мери с високооборотните бензинови седани.

Tesla Model S ще конкурира BMW M5


Електрическия седан Tesla Model S ще бъде представен в края на тази година, а продажбите му ще стартират около шест месеца след това.

Вече знаем, че изпълнената изцяло от алуминий електрическа кола ще се предлага в три различни модификации, чийто акумулатори ще доставят автономия от 250, 370 или 480 километра.

Днес стана ясно, че към тези три версии ще бъде добавена още една. Тя ще бъде спортна и ще стъпи на пазара заедно с "обикновените" модификации на колата.

Горещият модел е потвърден лично от Елън Маск (шеф на Tesla), който съобщи подробности за колата пред изданието GreenCarReports.

Наточената електрическа кола ще се нуждае от само 4.5 секунди, за да ускори от място до 60 мили в час, което я поставя в една графа с последната версия на BMW M5 (останалите три версии на Model S ще изпълняват дисциплината за 5.6 сек.)

Колата ще се оборудва с адаптивно въздушно окачване, аеродинамичен бодикит и специални аеродинамични джанти. Ще предлага автономия от около 500 километра, благодарение на по-мощната батерия и подобрената аеродинамика, сочи информацията.

Цената на Tesla Model S с автономия от 250 километра ще бъде $50,000. Версиите изминаващи 370 и 480 километра ще се предлагат съответно за $60,000 и $70,000. Горещата версия ще струва $80,000.

Официалните цени за Европа ще бъдат съобщени през пролетта на 2012 година.



 

0 от 500
  • #17
    14 rate up comment 19 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    M5 ще го конглокира само на хартия 0-100км/ч. Чисто динамично увеличеното тегло разказва играта но управлението.Иначе US ценитге са страшни.
  • #16
    20 rate up comment 15 rate down comment
    WALE ( преди 14 години )
    Хубаво,но що не пуснат и версия с Бмв двигател бензин?
  • #15
    15 rate up comment 18 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Самолет. Ако така изглеждат електрическите премиум автомобили, нямам нищо против. Но се чудя, къде са поместени батериите и как стои въпросът с мястото в купето и багажника.Цената за Европа ще е много по-висока, което пак отдалечава електромобилите от масовия купувач. Но и за Америка е супер висока.
  • #14
    23 rate up comment 16 rate down comment
    Уф! ( преди 14 години )
    Хубава кола,жалко,че не е бензинова!
  • #13
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    чийто акумулатори ще доставят автономия 250, 370 или 480 километра ,a v realniq jivot na patq saotvetno 170,300 i 390,kakto vinagi stava
  • #12
    26 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Я върви първо си изплакни очите!Преди да сложиш очилата старателно им забърши стъклата,погледни снимката с интериора и кажи какво виждаш!
  • #11
    28 rate up comment 38 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако това ще е отвътре ще е ужас, по зле и от Голфовете
  • #10
    20 rate up comment 23 rate down comment
    123 ( преди 14 години )
    Браво на Тесла!Цените,като гледам не са толкова високи сравнени с аналозите с ДВГ.Единственият недостатък е малкият автономен преход,който изминават.Това все пак не е градски автомобил и ако тръгнеш на дълъг път тези 480 км. не са нищо.Поне мен не ме устройват,но със сигурност за доста други е ок.На този етап най-доброто все още са хибридите-приемлива цена и разходи+без ограничение в разстоянията,които изминава.Цените за Европа сигурно ще са около 30%+.80 000$*30%=104 000 евро
  • #9
    33 rate up comment 29 rate down comment
    Стефан ( преди 14 години )
    Давай, Тесла, дойде време динозаврите да умират.
  • #8
    19 rate up comment 18 rate down comment
    Ганчовец ( преди 14 години )
    Красива кола, добри варианти за автономия, но колегата от ДВГ на Водород е прав -- в един момент някой ще трябва да плати сметката за батериите, а и те колко зелено се рециклират?