Това става с новия модел наречен Pixi Space, частите за който са от подразделението на Toyota, Daihatsu. Pixis Space iсе предлага в две версии, базисна със степени на обзавеждане „L" и„X" и по-спортно изглеждаща версия със степени на обзавеждане „Custom X", „Custom G" и„Custom RS".

С изключение на Custom RS, който е с по-силен двигател с обем 660 см3 и турбина, останалите версии са с атмосферен двигател с обем 660 см3. Всички са с трансмисия CVT или (continuously variable transmission), като се предлагат със задвижване само на две или на четирите колела.
Цената на Pixi Space започва от 1.12 милиона йени (около 14 700 долара) и стига до 1.61 милиона йени (21145 долара) за Custom RS с AWD. Досега Toyota беше единствен от големите производители в Япония, който не предлагаше автомобили в „кей” сегмента, като го беше оставил на Daihatsu.

Според японското законодателство, автомобилите от сегмент „Кей” трябва да имат двигател с обем до 660 см3 и дължина до 3400 мм, широчина 1480 мм и височина до 2000 мм.
Притежателите на Kei автомобил плащат по-ниски данъци за автомобила и имат по-евтина застраховка. Те не трябва и да доказват, че имат подсигурено място за паркиране, нещо което в Япония важи за закупуване на всеки друг автомобил.


0