IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen ще инвестира за пет години над 64 млрд. евро

Volkswagen ще инвестира през следващите пет години в своите заводи по света 62.4 милиарда евро.

Volkswagen ще инвестира за пет години над 64 млрд. евро
Това съобщиха днес от фирмата, като така обосноваха амбициите си да се превърнат в производител номер 1 в света.
 
 
„Група Фолксваген ще инвестира рекордна сума в бъдещи проекти, за да изпълни целта си и да стане производител на автомобили номер едно на света и от икономическа и от екологична гледна точка”, заяви генералният директор на групата Мартин Винтеркорн.
 
Около 50 милиарда евро ще инвестира фирмата от 2012 до 2016 година, като половината от тази сума ще бъде инвестирана в заводите на групата в Германия.
 
В момента Volkswagen е най-голямата автомобилна фирма в Европа, а след 6 години иска да стане и номер едно в света.
 
През първите 6 месеца на годината групата реализира печалба в размер на 6.1 милиарда евро.
0 от 500
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 14 години )
    Хайде уточнете: 64 или 62,4 милиарда евро?Разбирам двете цифри да бяха в двата края на текста, а те са един под друг...И да, за съжаление България май няма да види нишо от тези пари като инвестиция...
  • #20
    4 rate up comment 11 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    kuv e problema, 4e ne pi6a na kirilica!?hakaite mi minusi i ne me 4etete!
  • #19
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До бб ( преди 14 години )
    Порше били зад Ферари, не съм съгласен с теб. Виж Нюрбургринг, Dodge Viper е с най-добро време, след тях веднага е Lexus LFA следват Porsche 911 GT2 RS, Nissan GT-R,Chevrolet Corvette C6 ZR1, Maserati MC12,Pagani Zonda F и чак тогава идва Ferrari Enzo. За сравнение Ferrari Enzo е с време 7:25.7 а Porsche 911 GT2 RS е с време 7:18 а Dodge Viper успява за 7:12.13 въпреки че не е офицялно, но при Лексуса времето е потвърдено 7:14.64
  • #18
    8 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Много сериозна сума. Аз бих си купил Някоя Държава в Африка ... и бих я давал под наем на някоя японска държава да си правят Ядрени опити.....
  • #17
    5 rate up comment 14 rate down comment
    АДАМ ( преди 14 години )
    Опел са най-добрив Европа. Не го ли разбрахте.Всичко друго е или претензиозно и ненужно или евтино и нездоволително
  • #16
    7 rate up comment 8 rate down comment
    66 ( преди 14 години )
    "66" незнаеш какво е това аргумент, факти и логична мисъл, за това не се мъчи да пишеш коментари. Евала, че поне са на кирилица. Забелязвам, че хората мразещи ФВ не пишат на кирилица, което ме дразни. Пишете си злобните комплексирани коментари на родния си език!
  • #15
    13 rate up comment 5 rate down comment
    бб ( преди 14 години )
    Никъде не съм казал, че VW са лоши коли. Даже са много добри, но са вечният втори /а някъде и трети/ с изключение на Голфория клас. Само там са безспорен 1. Ауди са добри, но са след МБ и БМВ, Бентли са добри, но са след Ролс Ройс, Порше са добри, но след Ферари, Ламборджини също. Бугати с Вейрон създадоха нов клас в който са лидери, вярно. За Шкода и Сеат е ясно, че не са 1. Ето затова най-много не значи най-добри. Но и в никакъв случай не значи че са лоши коли VW!
  • #14
    19 rate up comment 6 rate down comment
    До бб ( преди 14 години )
    Не са ти много добри аргументите. Няма как да продаваш лоши коли а да продаваш най-много, особенно като се има предвид че държиш най-високите цени в класа в който продаваш, тука включвам само колите от марката фолксваген. В по-скъпите класове, Ауди се представя също на много добро ниво, Бентли също, за Порше няма какво да говорим, Ламборджини вади страхотни модели на топ ниво а за Бугани коментара е излишен, Шкодите също са порядъчни, СЕАТ малко не е на ниво, но има надежда и за него.
  • #13
    13 rate up comment 11 rate down comment
    бб ( преди 14 години )
    Пави сте. Това е някаква фикс-идея на VW, да станат 1, но това не значи най-добрият, а най-големият производител. Все някога те ще постигнат целта си, но на каква цена!? И кой ще я плати тази цена? Ами тези, които и тук в един глас с тях крещят екзалтирано "VW е 1!". Да ще бъде 1, но това е производител който се стреми не да прави най-добите коли, а да продава най-много.
  • #12
    6 rate up comment 11 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    nali ne si mislite, 4e passat-ite, koito VW prodava v kitai, sa kato evropeiskite, a!?ne iskam da stavam No. 1 kato prodavam moralno ostareli brakmi na julturi, no qvno dnes tva e na4ina...