IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще има и серийна Fiesta ST

Концепцията Ford Fiesta ST показана във Франкфурт ще се прави серийно от следващата година.

Ще има и серийна Fiesta ST
Моделът ще бъде продаван на всички световни пазари, съобщават от Ford.
 
 
Това е предизвикано от успешните продажби на новата Fiesta в Северна Америка, където заедно с Европа са най-големите продажби на малкия автомобил.
 
 
Шасито на което се прави сега Fiesta е сред най-добрите в своя клас и дава възможност за модели с по-висока мощност. Концепцията с предно предаване има бензинов двигател с обем 1.6 литра Ecoboost, с мощност 178 к.с. Да напомним, че най-силната серийна  Fiesta сега е Fiesta S1600 с мощност 132 к.с.
 
 
Концепцията Fiesta ST ускорява от място до 100 км за 6.9 секунди и има максимална скорост от 220 км/час, което е съпоставимо с показателите на Renault Clio 200 - 6.9sec и 225 км/час.
0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Все пак Фиеста се появи през 2008 година и сега няма как да не изглежда демоде. Сещам се, как изглеждаха конглокентите и тогава - старото Поло, старата Корса, поостарялото Клио и така нататък. Предните фарове може би изглеждат наивно на сегашната Фиеста, но задните не бих ги сменил. За радиото си прав. Има тук там някой цвят, но като цяло си е все червеникаво или синьо при моделите с уредби Sony. Още един сериозен недостатък е липсата на фабрична навигационна система. Монтират само рамка срещу доплащане, ама аз и това не можах да поръчам, защото ме отказаха, а и май в БГ никой не си е поръчвал това и никой нищо не знае. :) А, да, има възможност за навигация, но само с уредбата на Сони и телефон с навигация, който се свързва с блутут. Като цяло обаче аз съм доволен от оборудването и отстъпката от листовата цена около 20 %. Пътува се много комфортно, системите за сигурност си работят добре и цялата работа е толкова мързелива, че кеф ти с глас, кеф ти с бутони на волана, кеф ти с копчета управляваш почти всичко. Абе...на всеки, който не се е качвал в нов автомобил пожелавам, да си вземе нещо подобно. А плюенето е нормално. Форд са направили много добър автомобил за класа си, в това спор няма. Но гледайки масовите коли в България, моята Фиеста наистина изглежда като космически кораб на някой паркинг. От тая гледна точка, по-полека с плюенето, щото 90 % от българите не са сядали и няма да седнат никога през живота си в новозакупен от тях автомобил. Да не би някой от вас да се окаже от тези българи, което не пожелавам на никой.
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Няма как да няма злоба защото това е миризмата който псува на ред всичко което е качествено и не е корейски или японски евтинджос. А за колата - така наистина изглежда на ниво за 2011 защото сегашната фиеста с тези фарове не ми върви на модерна. Просто и дойде времето за изчистени фарове с лед и ксенон и радио с цветен дисплей - това е супер излагация на сегашното поколение. Иначе е добър избор за парите :)
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Десет лева залагам, че така ще изглежда фейслифта на Фиеста :) Първо поздравления за двойната победа на Хирвонен и Латвала в рали Австралия. След това да коментирам малко тая бегачка. Доста добра визия. Eй така си представях моята, но не с тоя цвят. Черното по и отива. Иначе, забелязвам елементи от новия дизайн, представен от Evos. Цената няма да коментирам, защото тоя автомобил е безценен. Малко закъсняха с появата му, но явно ще си заслужава. Не е коментиран разхода на гориво, но вероятно ще е около тоя на Фокус със същия мотор около 6 л/100 км. Естествено, никога няма да бъде постигнат, защото няма как с тая визия, мотор и поведение на пътя. Иначе няма смисъл от тая покупка. И сега малко писания за тия, дето ги боли жлъчката. Феновете на Форд сме едно добро число. Това е така, защото автомобилите ни създават по-малко проблеми и повече удоволствие. След като веднъж седнах във Форд през 2006 година, нямам намерение и в бъдеще да се разделям с тая марка. Който не е карал сегашната Фиеста, той губи. На приказки лесно я докарваме. Най-честото определение за моят модел е самолет. Това говори много. И тия думи съм ги чувал главно от младежи, които току що са седнали зад волана и на които им предстои да избират автомобил. Ей така се печелят клиенти. Не с изкуствени рейтинги. Един автомобил трябва най-напред да предизвиква чувства, а след това всичко останало. Иначе си караме Икарус и си свиркаме. Към Фиеста няма как да останеш безразличен. Или се влюбваш от раз или мразиш до дупка марката Форд. Изобщо не се учудвам, че под всяка статия за Форд има толкова жлъчни коментари. Фирмата произвежда автомобили за обикновения човек, който не разполага с милиони. От тая гледна точка трябва да гледаме на автомобилите Форд. 110 години история не са малко. Имало е възходи, падения и пак възходи и пак падения. Но все още тая марка съществува и печели от своите автомобили. Това говори само едно Форд е сериозна фирма и макар да има много други такива, не бива да се отнасяме с пренебрежение. Когато някой развива бизнеса си над 100 години, а ние стоим пред монитора и пишем злобни коментари, изглеждаме смешни. Ами хванете се, направете вие фирма за автомобили, много ще се радваме, дори ще работим за вас и България. Та това беше коментарът ми до злобните младежи.
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Този с много минусчет и плюсчета нали се сещате кой е.***,ауди-фенчето с 80-ката.Явно са му купили фиестичка от моргата и вече е и фордов фен.
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    А ти ако свързващ Форд с Фиеста от '91, това си е твой проблем. Аз съм с 20 години напред.
  • #20
    7 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    По-спокойно, бре младеж, ще се сцепиш през гърба от злоба. Точно за това говорех - готов си да избълваш една кофа помия за някой, който не познаваш, не знаеш какво кара, какъв е и т.н. При това без повод. Ей така - просто под някоя статия. При това анонимно. Като господин Никой зад блажената анонимност на интернет. Голям мъж, няма що. Това е поведение на човек с дълбоки комплекси и тежки психични проблеми, но да не ангажирам останалите с мнението си.
  • #19
    10 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Явно не приемаш предизвикателството "Регистрирай си ник, бъди мъж". Оставаш си сополанко. Изключително не ми дреме какво си мислиш, че карам. Хайде със здраве.
  • #18
    0 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И бас ловя,че е 1.1 или 1.3 бензин с долния разопределителен вал,дето тракат като кафемелачки.Тракат,но за сметка на това не вървят,супер другливи са,но харчат малко,около 4 на 100 ... масло.Предната Фиеста дори се беше със супер смешния 1.3 ярномелката 60 к.с. от преди 20 години,баси фирмата!Това си представят хората като чуят за Фиеста.***.
  • #17
    0 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Злоба..!?!За какво?За това,че си единствения фен на Форд.Човече,не долавяш съжалението ми към теб.*** в някой по-голям град и се помоли да те пуснат да седнеш в новата Фиеста,да се убедиш за какъв нискокачетвен леген става дума.По всичко ти личи,че жалката ти фиестика е от началото на 90-те години,***!
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Всъщност не е чак такъв проблем, тъй като постовете ти винаги се познават по плитката злоба и правописните грешки.