IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Франкфурт 2011 - Mazda CX-5

Първият автомобил на японската марката получил пълната гама на технологията SkyActiv.

Франкфурт 2011 - Mazda CX-5

Компактният кросоувър на японската компания, който ще атакува сегментът Honda CR-V и Toyota RAV4, направи своята световна премиера в първия ден на автомобилното изложение.

Mazda CX-5 е първият сериен автомобил на компанията с новия дизайнерски стил на марката, наречен KODO. Това е и първият автомобил получил пълната гама на технологията SkyActiv, включително модулна платформа и двигатели.

Автомобилът се отличава с компактни размери: дължина 4,540 мм, широчина 1,840 мм, височина 1,670 мм, но в същото време предлага завидно пространство в салона, благодарение на голямото разстояние между предната и задната ос - 2,700 мм.

Освен с водещо в класа вътрешно пространство, Mazda CX-5 се отличава с ниско тегло и завидна аеродинамика (коефициентът на челно съпротивление е 0.33), които допринасят съществено за ниското потребление на гориво.

В Европа CX-5 ще се предлага със задвижване към предните или към четирите колела, оборудван със SkyActiv двигатели - 2.0-литров бензинов, генериращ 165 к.с. и 210 Нм и 2.2-литров дизелов с две мощностни разновидности - 150 к.с. и 380 Нм или 175 к.с. и 420 Нм.

Продажбите на Mazda CX-5 стартират в началото на 2012 година.


ВСИЧКИ СНИМКИ

0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    neskromno zaqvqvam, 4e smqtam da iztursq semeinata kasi4ka i da napravq edin buyback, kato vurna lizingovata 3ka i q smenq s tva sinioto!bravos mazda!
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    АнонимеН ( преди 14 години )
    Отзад може да се сбърка с Lancer Хетчбек.
  • #15
    1 rate up comment 10 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 14 години )
    добре е - мяза на Ф О Р Д КУГА
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    колега това с бордюра май ти убягва на теб - нали като се отваря без пластмасата просвета от вратата до земята е по голям и проблемът отсъства изцяло. то по твоята логика дай да я направят цялата кола пластмасова, че да се предпазва :)относно прагът за качване - ами затова е кросоувър да е висок, който не може да се качва си взема друг клас автомобил. не е чак толкова сложна, че да трябва да се обяснява :)освен това естетечески е грозно !
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Апропо, ако пластмасовия елемент си остане на прага, това ще затрудни качването, т.к. прагът ще е по-висок. Освен това, като се отваря заедно с вратата, пластмасовия елемент я предпазва да не я блъснеш в нещо (напр. висок бордюр).Мисли, колега, мисли (стига да имаш нужното оборудване).
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Много ми е интересно кой Анонимен капацитет си мисли, че може да дава компетентно мнение за компании като Мазда и Форд.Тази Мазда е първата от ново поколение автомобили на марката, които в много отношение ще са революционни. Ауто Билд и Аутокар вече я тестваха в Исландия (предпроизводствено) и са възхитени.Предпочитаме техните мнения пред тези на г-н Никой.
  • #11
    0 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    забележете начина на отваряне на вратите - колко лошо решение да включат пластмасата отдолу в състава на вратата - за пръв път виждам такова отваряне :)
  • #10
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако Мазда бяха на челните места по надеждност, нямаше да са маскирани фордове :) . Мазда отдавна няма нищо общо с японското качество въпреки, че почти всичките им купета се правят в Япония.
  • #9
    0 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    мицубиши асх е по-добър !
  • #8
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Споко бе АвтоБилд ще го сравнят с VW Тиган-а и ще се окаже че Тиган-а е поне сто пъти по-хубав! Особено в "категории" престиж, усещане за качество, усещане за простор, удоволствие от шофирането и др. относителни и въздухарски понятия.