IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

По-икономични дизели за Opel Insignia

Изискват средно по 4.3 л/100 км и работят по-тихо.

По-икономични дизели за Opel Insignia

Дизеловите двигатели допринасят съществено за успеха на Insignia в Европа. Над 57 процента от всички поръчки на флагмана на Opel са за дизелови версии.

Инженерният екип на Opel знае това добре и е подобрил още повече гамата от дизелови двигатели за 2012 година. Тяхната цел е била да намалят допълнително разхода на гориво и емисиите без това да повлияе на тяхната мощност.

Крайният резултат е, че разходът на гориво и емисиите на CO2 са понижени с 12 процента. В същото време нивото на комфорт за водача и неговите спътници се е повишило благодарение на понижените шумове и вибрации.

Трите 2.0-литрови двигателя вече са оборудвани с технологията Start/Stop, като по този начин тяхната консумация на гориво е намалена с 0.6 литра на 100 километра.

Версията с максимална мощност 160 к.с. на версията 2.0 CDTI ecoFLEX изразходва средно само 4.3 л/100 км, а емисиите й на въглероден двуокис са спаднали до 115 г/км. Версията със 110 к.с. изразходва 4.4 л/100 км със само 116 г/км емисии.

Всички версии на 2.0 CDTI двигател на Insignia са оборудвани с иновативната технология “Clean Tech”. Процесът на горене е оптимизиран с помощта на сензори следящи налягането в цилиндрите. Резултатът е намаляване на азотните окиси NOx и твърдите частици, като същевременно се постига намален разход на гориво. 

Всичките двигатели 2.0 CDTI са снабдени с електронно контролирана система за рециркулация на отработилите газове. Това означава, че отработилите газове, след като биват охлаждани, се връщат в горивния процес, в резултат на което се понижават въглеродните емисии. Допълнително към това лагерите на двата разпределителни вала в главата са сменени с иглени опорни лагери, което спомага за понижаване на триенето и разхода на гориво.

Инженерите на Opel са обърнали специално внимание и на стратегията на впръскване на гориво в цилиндрите, като начин за намаляване на типичните шумове и вибрации свързани с дизеловите двигатели. Третото поколение система за впръскване на горивото common-rail функционира с налягания до 1,600 Бара, а електромагнитно контролираните инжектори позволяват извършване на няколко впръсквания на цилиндър. Това осигурява много прецизен контрол на горивния процес.

Подобрената кинематика на връзката между буталата и мотовилките, както и обновения газоразпределителен механизъм също са довели до значително намаляване на механичния шум и на шума от извършването на горивния процес. Увеличената устойчивост на редица компоненти в двигателя на свой ред противодейства на резонансните ефекти при неговата работа. Двигателите разполагат и с допълнителни мерки за шумоизолация.

0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GM&japan ( преди 14 години )
    na men puk tozi opel mi haresva kato cialo na men mi aresvat koli koito slet 7-8 god kato im padne cenata i po4nat da gi prodavat na staro 4e mojem da si gi pozvola a ne kato vas pluete po bmw po audi po dr skupi kuli zatoto znaete 4e ne moete da si gi pozvolite
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    moskvich ( преди 14 години )
    rano ili kysno, vsqka kola stava opel :D
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти нали си научил.Четеш българското издание на Аутобилд и си вярваш,че разбираш от коли.Съжалявам те!
  • #19
    2 rate up comment 5 rate down comment
    началника ( преди 14 години )
    Щом си вярваш това е важното :) Класациите разбира се казват нещо друго, но надали си научил (даже и един) чужд език :)
  • #18
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Прав си,че но може да се сравняват Фолксваген и Опел.Фолксваген традиционно са на дъното по качество с Ауди,второкласни фирмички.
  • #17
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Опел е добър само в твоите очи :( Даже в германия всички знаят че е тяхната алтернатива на хюндай, а сравнението фолксваген-опел е все едно кадилак-москвич...
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    2011 godina e !!! Nqma kalpavi evropeiski avtomobili spored men!!! noviqt Dizain na Opel mi haresva i spored men e po dob1r ot koito i da e VW, a motorite im sa mnogo dobri fakt neosporim!!! Neznaino za6to v Bg Vw ima tak1v imidj na ka4estven avtomobil, 4e na mesta vseznaikovci pi6at, 4e e i premium klas!!! Opel e edin dob1r avtomobil
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    vseeeznaikovci ( преди 14 години )
    Opel bil nai-niska klasa. Dobre taka da e :), a kak1vi kenefi karate vie pisalite po dolu??? 1000000% s1m siguren, 4e ne e ne6to moderno !!! Nov Opel e po-dobre otkolkoto 10 god mercedes ili BMW p1c da ne govorim za nqkoq druga evropeiska marka marka, p1c o6te pove4e za nqkoq koreiska marka avtomobili :!!!
  • #14
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е опел все пак е най-ниска класа немски автомобил. Нормално е само името да е немско. Както бош правят перални нисък клас - само името е бош, среден клас - стават, и висок клас - истински бош. Това е положението...
  • #13
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Opel ( преди 14 години )
    Няма да го пипат от опел.Стария 1,9 който ползваха от Фиат беше плъг анд плей - и леко замазване на положението да не си личи.Тук е същото само дето от фиат им разработват малко по различна версия(електронно променени коне спрямо мотора който слагат в италянките)Така че опел това което пипа е дизайн и скорости евентуално.Дори шаситата са някакви корейски!!!!