IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови световни рекорди на Koenigsegg

Шведският производител на спортни автомобили Koenigsegg, обяви, че е поставил шест нови световни рекорда за серийни автомобили.

Нови световни рекорди на Koenigsegg
На фирмената писта в Енгелфолм, Швеция суперавтомобилът Agera R, с мощност 1115 к.с. е поставил рекордите, измерени с помощта на комплекса Racelogic VBox.
 
 
Koenigsegg Agera R не е успял да подобри рекорда за ускорение от място, поставен от Bugatti Veyron Super Sport (2.5 секунди), както и за максимална скорост  (431 км/час), но е бил по-добър в ускорението от място до 300 км/час, като е изпреварил версията на Veyron с около 2 секунди – 14.53.
 
 
За ускорение до 320 км/час на шведският автомобил са били нужни  17.68 секунди, а спирането на място от 300 и 320 км/час също е било рекордно – съответно 6.66 и 7.28 секунди. В упражненията 0-300-0 км/час и 0-320-0 км/час на Agera R са били нужни съответно 21.19 и 24.96 секунди.
 
 
Суперавтомобилът Koenigsegg Agera R е с двигател имащ 8 цилиндъра и обем 5.0 литра, който се комбинира с роботизирана скоростна кутия със седем степени и два съединителя.
 
0 от 500
  • #39
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Ivelin ( преди 12 години )
    prav si batka tiq pedali sa 4uvali samo za ferrarita porsheta lambota ei takia
  • #38
    5 rate up comment 0 rate down comment
    SWEDEN ( преди 12 години )
    Мечтата са тези коли батко.Когато разправям на хората за Koenigseggми се смеят... *** ограничените,чували само за ФЕрари и Порше ... дебилиШВЕДСКИЯ POWER !!!!
  • #37
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ДО АНОНИМЕН ( преди 12 години )
    ти си лапенце....адвокат си,защото още нямаш книжка и се палиш,на тнойте години и аз не учих,а се палих по автомобилите.Батко пак ще ти повтори = сравняваш една 22 годишна кола без екстри с най-новото инженерно творение с космически технологии! Където настигна старата кола чак на 300 км. Кой на магистралата и къде ще има място като е бъкано с коли да чака Вейрона да вдигне над тристата да се докаже.Това е магистрала човече с коли и бъкано с човечеци.Така ,че Макларън доказа:една напълно пригодна кола за магистрала,без никакви екстри,но съвършенна.А с Бугати се случи това:отвори му се спойлера,че ще литне.Ами да литне,но къде?Щом е непригоден за съвременните магистрали,кой ще го чака .Има си писти,ами те там и го карат-там му е мястото.скъпа играчка,но непригодна.
  • #36
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Гащник, никой не те занимава с нищо.Кво ми филосовстваш тука и си въртиш *** като дърта ***.Кефи се на макларъна ама да плюеш по една от най-бруталните коли само щото макларъна му взел 2 коли на старта а на финала е 3 автобуса отзаде е *** история.Да *** и лапетиите ви прости....
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до Анонимен ( преди 12 години )
    Уф,караш ме да затъвам в подробности.Изобщо не съм погледнал какво пишеш.ГОВОРИМ ЗА ЗАВОДСКИ НАПРАВЕН АВТОМОБИЛ-СЕРИЙНО !!!НЕ ИЗГЪЗИЦИ !ако е до изгъзици,бих ти дал безброй клипове с знайни и незнайни автомобили направени за драг,рейсър и прочие и прочие.Та тунинг фирми колко искаш,стига ме занимавал....
  • #34
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е то по твоята логика и макларъна е *** пред този фолксваген.Това широко дава на 400 м времена непосилни за макларъна,пак като него няма техника и го бие.Значи е за теб трябва да е по- добра кола.А да и модела е по стар от този на макларън.http://vbox7.com/play:e5e5368b
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимен ( преди 12 години )
    ти от Марс ли падаш?!?Това пишем и ние!Без екстри Маккларън го разкова този кофчек с ЕЛ.СЪОРЪЖЕНИЯ-Вейрона:)И ,ако си гледал други серии на Топ-Гиър и Пета Предавка се казва,че Маккларън е една от най усточивите коли на пътя!!!ПРИ ЕКСТРЕМНИ ЗАВОИ С ШЕМЕТНА СКОРОСТ И НА ДЪЛГИ ДЕСТИНАЦИИ!!!!Не гледаш ли?!?Що се изхвърляш тогава?!?Това значи ,че построен брилянтно!А Вейрона има всички екстри да се крепи на пътя,защото без тях ще се търкаля като Яйце!!!И без това прилича на яйце!ПО ЕДНО ВРЕМЕ МУ СЕ ВДИГНА И СПОЙЛЕР ДА ГО ДЪРЖИ НА ЗЕМЯТАыЗАЩОТО КОНСТРУКТИВНО Е НЕДОНОСЧЕ!!!Макларън си стоеше отмарзалепен за шосето,все едно го гризе!!!Стига място за сравнение няма!Модерно недоносче срещу истинска кола.Пък и виж дизайна,не всичко е скорост!Трябва да има тръпка,а не тази смесица и форми от всички модели на Фолксваген.И кво ми говориш Кадет,ако му сложиш 600 коня ще литнеш и ще отидеш при пра-дядо си.Не всичко е коне,иска се гениално проектирано съвършенство в механика
  • #32
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бугатито на финала 50 метра разлика му направи... и макларъна няма абс и тракшън с две думи повечето от вас биха се утрепали на първия завой.Какво ми я хвалите тази 20 годишна бангия.Била по добра.Няма абс,няма тракшън,няма касетофон,няма ел пакет.....то един кадет има повече екстри.И ако направим кадета 600 коня/което е правено/ по ли ще е добър от ферари и ламборджини защото сигурно ще им вземе старта? Не може така да се плще по най-бързата високотехнологична кола.Детска работа
  • #31
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 12 години )
    конглокенция...кво става с тоя сайт,сам сменя думи
  • #30
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 12 години )
    конглокенцията имах предвид в предния коментар