IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai ix35 FCEV с дебют във Великобритания

Водородното возило ще може да бъде изпитано в рамките на изложението EcoVelocity.

Hyundai ix35 FCEV с дебют във Великобритания

Корейският автомобилостроител Hyundai съобщи, че последният автомобил с горивни клетки на компанията (Fuel Cell Electric Vehicle -FCEV)- ix35  ще направи британския си дебют на фестивала за нисковъглеродни автомобили EcoVelocity, който ще се състои от 8 до 11 септември край лондонската електроцентрала Battersea.

Посетителите на EcoVelocity могат да бъдат сред първите хора в света, които да изживеят едно пътуване на бъдещето със захранвана от водород кола, тъй като в рамките на форума ще има възможност за пробни шофирания на ix35 FCEV.

Този автомобил е трето поколение FCEV на Hyundai и предлага автономност от 580 км, максимална скорост от 160 км/ч и се ускорява от 0 до 100 км за 1,28 сек. Задвижването работи безпроблемно при отрицателни температури - до -25°С, а за разлика от двигателите на обикновените коли отделя само водна пара.

Този автомобил приближава Hyundai към комерсиализацията на електромобилите с горивни клетки, като целта на компанията е да извади кола от този тип на пазара през следващите няколко години.

По-рано тази година Hyundai Motor Group подписа меморандум с четири северноевропейски страни, според който ще им осигури и ще поддържа флотилии от FCEV автомобили. В Корея и Копенхаген вече бяха проведени изпитателни шофирания.

На щанда на Hyundai ще бъдат представени още i20 Blue, който се отличава с емисии на СО2 под 100г/км и представения наскоро i10 Blue.

Hyundai i10 се задвижва от еднолитров трицилиндров бензинов агрегат Kappa, който осигурява комбиниран разход от 3,5л/100 км. Малко по-големият i20 Blue от своя страна разчита на 1.4-литров, четирицилиндров CRDi, чиито разход в комбиниран цикъл е едва 3,7 л/100 км.

Гостите на фестивала ще имат възможност да видят и двата най-нови модела на Hyundai – комбито i40 Tourer и купето Veloster.

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Ами аз ти дадох линкове. Може просто да напишеш в Google i20 Blue и да видиш резултатите. А те са, 98 g CO2 /100km и 3.7 l/100 km . Няма какво повече да добавя. Вземи прочети малко, преди да пишеш глупости.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Automedia преписват клато папагали.Добре,че сами се хвалите.Да объркаш 12.8 с 1.28 е разбираемо.Но 3.7 с 3.08 ..... На теб може да ти се иска да е 3.7,но на кой му пука какво искаш ти!
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Аутомедия са си свършили добре работата, защото разходът на i20 наистина е 3.7 л/100 кмhttp://autoblog.bg/Hyundai-smakna-oshte-poveche-razhoda-na-i20-Blue-id9395.htmlАко не е така, на колко според теб се развняват 98 g CO2 на 100 км?http://***.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Hyundai-i20-1.4-CRDi-89-Blue/258841/Явно ти се ще да е 3.08 л/100 км, ама не е :)
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    H3 ( преди 14 години )
    Аутомедия са преписали новината с решките от тук http://***.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=4700 Съжалям Аутомедия,но втората ви грешка е умишлена.i20 Blue не харчи 3.7/100,а 3.08/100.За разлика от вас,ние не ядем доматите с колците,щом на тях пише Ауди или ФВ.
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    сс ман ( преди 14 години )
    H2 , togaва излизат крилата и хундаиа става совалка . А пътниците с стил доближаващ се до шампионския на салников гребат да го настигнат за да не се загубят по пътя към райските порти.Водородната клетка е едно добро приложение към електромобилите но според мен инд.зареждаемите от пътното платно ще са по приложими за далечни междуградски пътувания.оже би бъдещето е на ел.кола с водородна клетка и да може да се зарежда от контакт и от пътая при шофирането. и то бъдещето до 5 години.
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    H2 ( преди 14 години )
    По принцип е възможно и по-добро "ускорение", ако водородните бутилки се взривят :)
  • #1
    16 rate up comment 0 rate down comment
    C4 ( преди 14 години )
    0-100 =1,28 сек йееееее