IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda модернизира Insight

Обновената хибридна Honda Insight ще има вредни емисии от СО2 от само 96 g/km.

Honda модернизира Insight
Модернизирания модел ще бъде показан за първи път официално на автомобилния салон във Франкфурт този месец. Намолените вредни емисии се дължат на подобрената аеродинамика на автомобила и на нови настройки на двигателя.
 
 
Трансмисията на Insight, тип CVT и климатика са също така подобрени, за да се повиши ефективността на автомобила, а окачването е променено „за да се предложи общо подобряване на комфорта при управлението на колата и нейната стабилност“, се казва в съобщението до медиите.
 
Благодарение на намалените вредни емисии от СО2, обновената Honda Insight ще има по-ниски данъци в някои европейски страни.
 
Промените във външния вид на Honda Insight са по-скоро козметични – нова решетка, по обтекаем и тънък заден спойлер, леки промени в задните светлини, намалено по обем и размери моторче задвижващо задната чистачка.
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до: chavv ( преди 12 години )
    Сега за Хюндай ли почна бе ***?Аре довърши си приказката за Приуса и тогава се прехвърляй на другите фирми,като цветарка!Та какво разправяше за разхода?Някакви линкове щеше да даваш,за да подкрепиш твърденията си.Хайде,чакам те!Ти си на ход да докажеш лъжите си!Или толкова си се оплел,че лъжа след лъжа следва!
  • #15
    4 rate up comment 6 rate down comment
    chavv ( преди 12 години )
    Според хора от vtec.net промените в новия Инсайт са главно тунинговане на CVT трансмисията към тестовете за ефективност в американския ЕРА тест mpg се дига с над 10%Крайно време беше, с честна игра не става, нужен е агресивен маркетинг - корейците с маркетинг продават коли с по-ниска надеждност и характеристики.Колко са наясно че най-новите "супер" ДВГ на Хюндай са по-неикономични от 10-годишните К и R серии на Хонда?Ама като изкрещиш нещо силно, то става "почти" вярно.
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Chuba ( преди 12 години )
    Господа, прочетох коментарите и искам само едно нещо да спомена: и двете фирми са водещи в света с нововъведенията си, и двете фирми се съревновават на пазара на съвременните автомобили. Ако мощността на едната е занижена, то е за сметка на разхода, а ако другата е с по-добри динамични параметри, то е за сметка на износването и дълговечността. Реална конглокенция в изграждането на хибридни автомобили няма кой знае каква, занапред тенденцията е занижаване на участието на ДВГ все повече.
  • #13
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Аз си пиша и не пиша за никакви Сивици, понеже наблюденията ми върху Хонда Сивик са малки, но изцяло положителни! Имат малко проблеми със издърпването на седалката назад и до там. Като ми е тясна, има Акорд. Пък за Тойота - е, мерси, повече никога!!! Не знам какъв фен си на Тойота, щом чак си помисли, че двама човека са един, но явно ганджата е яка! Мисля и аз тези дни да попуша малко, че съм нервен,а от години не съм. То явно е от ганджата тази мания към Тойота... като те пусне ще си на Хонда!
  • #12
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до: chavv ( преди 12 години )
    ***,кога ще дадеш инфо за това което твърдиш по-долу?Инсайт харчел 0.001л/100 по-малко!!!Кога питам лъжлив циганино?Никога нали?Аре скривай се там от където си изпълзял!И между другото да ти кажа,че Хонда ми е една от любимите марки,но *** като теб петнят само името и злепоставят истинските фенове.
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    до: Triforce и chavv ( преди 12 години )
    Вие сте *** и то пълни. Такава степен на *** от двама човека е малко вероятна,което ме навежда на мисълта,че сте едно и също лице пишещо с различни имена.Чета писаниците и идиотщините ти и просто не мога да повярвам що за глупости си измъдрил.Хонда била повече от Тойота и Тойота се била издънила.Хахаха ***!Сигурно ще подкрепиш с нещо думите си,а?После с другото име пишеш,че били в един клас Приус и Сивик!***!!!
  • #10
    4 rate up comment 9 rate down comment
    chavv ( преди 12 години )
    За мене Сивика(хибридния!) и Приуса са в един клас. Ако за теб не са -ок. Просто отбелязах, че ИМА-та не е толкова "слаба" колкото се смята.А инсайта ако ще да харчи 1/100 - ако сложеха мощен високооборотен двигател щеше да е много по-интересен за всеки освен еко-маниаците :)
  • #9
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    1.Хонда е повече от Тойота като цяло и в почти във всички сегменти.2.При хибридите нещата не са като при масовите автомобили, но виж т.1.3.Ако трябва да си купя хибрид, ще заложа на Хонда, заради т.1.Пишете си колкото искате, слагайте си колкото си искате минуси. Тойота се издъни, това е!
  • #8
    9 rate up comment 6 rate down comment
    до: chavv ( преди 12 години )
    Някъде,нещо за Сивик да прочете в статията.А случайно да ти е известно,че Сивика не е в класа на Приуса и сравненията са абсолютно некоректни?А за Инсайта къде прочете,че харчел 0.001л/100 по-малко ???Дай източник и не говори глупости!Само не ми минавай с номера,че не можеш да го намериш или някакви други чалъми!
  • #7
    8 rate up comment 8 rate down comment
    chavv ( преди 12 години )
    Според независимите тестове на аутобилд и Car&Driver Сивика с IMA "губи" с 0.2 до 0.3 на 100 от Приуса - при положение че ИМА-та е доста по-евтина. Но маркетинга на Хонда (и не само) не е на ниво.Но на кого му пука че Инсайта щял да харчи 0.001л/100 по-малко ???Да шибнат К20 с ограничител на 8500 оборота в коша, пък бихме си говорили за гроздето :S