IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Fisker ще използва двигатели от BMW

Fisker Automotive подписа споразумение с BMW за доставка на 100 000 бензинови четирицилиндрови двигатели с турбина.

Fisker ще използва двигатели от BMW
Доставката трябва да бъде през 2012/2013 година. Специалистите в хибридните автомобили ще използват двигателите за своя нов проект наречен „Nina“.
 
 
Това е модел с четири врати, който е от класа BMW 3-series. Серийното му производство ще започне от втората половина на следващата година, като двигателят от BMW ще се комбинира с електромотор и литиево-йонни акумулатори.
 
Project Nina ще се прави като седан, като кабриолет и като shooting-brake. Цената му в САЩ ще бъде от порядъка на 50 000 долара. Fisker наскоро откри и свой европейски офис, близо до главната квартира на BMW в Мюнхен, ще прави новите си модели в завод на  GM в щата Делауеър.
0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До @KLASIKA ( преди 14 години )
    абе не знам за класика, него го познаваме,явно е весел и не обича да обижда никой. но и като тебе са рядко,че кой в българия ще признае някакви заслуги на другия? и на теб трябва да се свали шапка!явно си замесен с истинска мая. обаче забелязах,че тука все повече пишат напоследък свестни момчета. а и много от тези които се заяждаха,сега заслужават почести!оправиха се. и пишат готско. евала на всички пичове. а колата си е о-кей!от суизър
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    @KLASIKA ( преди 14 години )
    Колега само като чета какво пишеш,и направо ме разчуства...сега някой да не си помисли нещо.Радвам се,че има хора като теб,които четат интресуват се и пишат по увлекателен начин,подкрепен с факти - браво.Малкото смилислени коментари в този сайт и то за 1 тема.А що се отнася до моторите и темата на разговор- не мисля ,че трябва да спорим когато БМВ двигателите печелят почти всеки приз...просто това е най-голямата им сила.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    АНЕКА- шотландка- Непобедима ! : http://vbox7.com/play:2ba3ba9061 ремикс от ШАНАДОО,японска дамска група,също непобедими! : http://***.dailymotion.com/video/xctotr_shanadoo-japanese-boy_music
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немо ( преди 14 години )
    *конглокса - имах предвид "конглокса". Извинявайте!
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Немо ( преди 14 години )
    Двигатели на БМВ са задвижвали Ролс-Ройс и Бентли с години (90-те на 20-ти век), докато Ролс-Ройс бе купен от БМВ, а Бентли - от Фолксваген. А между другото погледнете в "Международен двигател на годината" - БМВ е с близо 60 приза от основаването на конглокса през 1999 година! http://***.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.htmlhttp://lifestyle.ibox.bg/news/id_1136221155
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Добра неделя за всички!До ha-haЗнам колега,че си казал,че не са скапани двигателите.И аз не съм фен на БМВ,но фактите говорят и не мога да си затворя очите!Няма значение колко двигателя правят Пежо и останалите фирми!За една митологизирана кола като Морган,която практически е вечна,за един символ,за една "поличба"-кръстена така от купувачите,кой ще смее да си сложи мотора?!?Морган с Пежо двигател или Ситроен?!?Хондали или Митцубиши;Хюндай ли?!?Худи ли?Та дори Мерцедес.......Когато от Морган много старателно проучиха двигателите избраха Бмв,защото не искаха да рискуват 85 годишен имидж!!!Преди това бяха с легендарния двигател на Роувър,който стана и кола на годината!След това бяха и с двигател на Форд Гранада Джиа,който автомобил е еталон и класика и до днес!!! Много компоненти и схеми се използват в новите модели от него и до днес!!!! Да не кажем,че двигателя е почти същия за Мондео,обаче с топла глава и изменен ъгъл на цилиндрите.Ето я Гранадата,просто няма по хубава!!!!!! :http://vbox7.com/play:99b1becf&al=2&vid=6125019Приятен ден!
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ha-ha до klasika ( преди 14 години )
    Явно някой не чете внимателно,за това пояснявам.Никъде не съм казал че БМВ правят коти мотори! Просто попитах колко коли правят Морган, Висман,и другите на които продават.Той и Манларън F1 е с техен двигател, ама в колко екземпляра? Дори умряла фирма като Пежо продава много много двигатели на други фирми.Просто някои двигатели са им сполучливи.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Скъпи колега flyzepp ,имам над 5000 книги за коли:) А жена ми е учителка и тя има хиляди книги-приличаме на Софийската библиотека :) -очаквам да ни нападнат плъхове:)Тази година бях в Германия и Франция-отдам си набавям литературата.Бях и в Белгия и Люксембург и Холандия-не разчитам на интернет!Винаги е по истинско от\т специализирани мероприятия! Преди година и половина бях в Волсбург при Фолксваген.При третия заместник директор на Фолксваген.Жена му е Българка,Тина се казва.Обичам да си набавям нещата от сигурна информация с архиви и новите технологии.Абе маниак съм луд!Но само за отбрани коли!!!!за другите коли просто гр\ледам да не изоставам от съвремието-попрочитам по нещо.Как да стане? Специално за Морган ли или по принцип?Мога да ги преснимам и да ги пусна.За мен най сигурно е сигурната информация. С нетапонякога съм се излагал-има доста неверни данни.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    flyzepp ( преди 14 години )
    Здрашией Класика,Не твърдя, че имам такива подробни знания за марката. Обаче преди да постна проверих и в уикипедията. Така или иначе ми стана интересно за тази литертура, която споменаваш. Би и я споделил?
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Добър ден flyzeppНикога,по никакъв начин не са били от стомана!!!!Говориш за триколките!Още първия Морган на 4 колела е бил от дърво,та до днес.Само за Аеро 8 се чака по 2г.Но за по престижните модели Морган 4 и 6 и Морган +8 се чака по 5г.А за Морган +4 се чака по 10г. Той е с 4-тири места.На всички шасито е от Ясен!и са дървени!и Аеро 8 е с дървено шаси ,но обвито с алуминий.На коленете ми е литературата за Морган,не обичам да хвърлям думи в въздуха.Срам ме е:)Конюнктурата и структурата на шасито на Аеро 8 е същото като на старите модели,но единствено е прибавеномулти-линк умно окачване на предницата без да пипат нищо.Просто е вградено!Сега съм на 46г.,Морган го следя от 4-ти клас!!!Никой не може да ме излъже!Цялата литература е при мен!!!За Морган;Форд Гранада;Капри;Опел Манта;Монца;Дипломат и Комодоре!!!! КОСТЕНУРКАТА!Приятен ден!