Двадесет и две години от успеха на американския пазар и само три години след навлизането на европейския пазар, марката луксозни японски автомобили Infiniti участва на първото си автомобилно изложение във Франкфурт.
С това си участие японците смело демонстрират новия шестгодишен план за растеж, който предвижда до 2016 г. продажбите на компанията да достигнат 10 процента от сектора на луксозните марки от световния пазар.
„Изложението във Франкфурт е изключително важно за нас, тъй като ни дава възможност да представим виждането си за развитие през следващите пет години, обяснява Тору Саито, корпоративен вицепрезидент и ръководител на бизнес звеното на Infiniti. – Твърдо сме решили да разраснем бизнеса си и ще го демонстрираме с представянето на много нови продукти и Infiniti центрове из цяла Европа.“
На 64-тото международно автомобилно изложение във Франкфурт Infiniti ще покаже за първи път спортен концептуален автомобил, който ще бъде представен от посланика на марката - настоящия световен шампион във Формула 1 Себастиан Фетел. Премиера в Германия ще направи и прототипа Infiniti Etherea.
Редом с тях, под прожекторите на изложението ще бъде спонсорирания от Infiniti състезателен автомобил на Red Bull във Формула 1, както и най-бързо ускоряващия бензинов/електрически хибрид на света – Infiniti M35h.
„Никога не сме били в по-добре подготвени да покажем на германската публика от какво сме направени“, споделя Бернар Лоар, вицепрезидент на Infiniti за Европа и Близкия изток. – Infiniti положи много стабилни основи през трите години на европейския пазар и сега партньорствата ни помагат на марката да стане много по-позната.“
През юни тази година Карлос Гон, председател и главен изпълнителен директор на Nissan, обяви, че целта на Infiniti е до 2016 г. да притежава 10 процента от секторите на луксозните марки от световния пазар. Освен увеличаване броя на моделите в ключовите европейски пазари се планира и откриването на повече центрове на марката, като в Германия и Великобритания ще има по 40.