IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford Focus Economy на някои европейски пазари

Ford подготви за някои европейски пазари нов базисен вариант на Focus, наречен Economy.

Ford Focus Economy на някои европейски пазари
Той е с бензинов двигател Ti-VCT с обем 1.6 литра. Неговата мощност е 63 kW, дали са достатчни? Тази версия ще се предлага само с каросерията имаща пет врати и със степен на оборудване Trend.
 
 
Тази версия на Focus е с понижена мощност, защото досега 1.6 Ti-VCT се предлагаше с мощност от 77 kW. Сега Economy ще има максимална скорост от само 170 км/час и ускорение от място д 100 за 14.9 секунди. Това са най-ниските показатели на автомобил с двигател 1.6 литра в ниската средна класа.
 
 
Още по-странно е, че при тази версия не е постигнато дори намаление на разхода, който остава същия като този при версията 1.6 с мощност 77 kW – 5.9 литра на 100 км.
 
 
За сметка на това, версия Economy предлага доста добро обзавеждане за базисен модел - ESP, TA, EBA, ABS и EBD, както и 6 въздушни възглавници, дневни светлини централно заключване, електрически огледала и електрически предни прозорци.
0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    В Германия не е така, но въпреки всичко там се предлага 60 к.с. Фиеста, докато тук не. Мощният мотор не е само за развиване на максимална скорост, защото рядко, дори у нас, някой кара с над 100-110 км/ч извън града. ПО-важната и функция е бързото ускорение, за да се предприеме безопасно изпреварване, когато е необходимо. Филми рядко гледам, а от NFS-тата играя единствено тия, които имат нотки на симулатор. 60 к.с. за една малка кола са си абсолютна пръдня, кой каквото ще да говори.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти голям фитипалди се извади бре! Да си чувал за ограничение 130 на магистрала!? Много ми е интересно с колко караш по пътищата с 200 ли ,че 170 са ти малко?! Вобще съзнавате ли в колко случаи от всекидневната употреба на бовек му трябва висока максимална скорост. Или всички прелитат през задръстванията с по 250 км/ч. Май многото филми и НФС не ви влиаят добре. 140-150 са си абсолютно достатачни за магистрала и автомобил като този винаги ще е добре приаман ако има ниска цена!
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Хаха, анонимният под мен ме изкефи :) А аз да доизясня нещата. Споко, тая кола няма да се продава в БГ, както не се продава от години и версията на Фиеста с 60 к.с. Явно на някои пазари тия двигатели са приемани, но не и тук. Фолксваген и други подобни обаче, с цялата си наглост предлагат подобни мотори ( Поло, Фабия...) на промоция и явно имат клиентела. За Голф с 85-те коня може да кажем същото. Айде да не изреждам и другите фирми с мижави колички. Обаче като се замисля, една жена не я бъркат 60-те коня. Тя така и така се страхува да кара и не натиска *** повече от една четвърт в града. Извън града и стигат и 4 предавки, в редки случаи само 3, четвъртата се включва след дълги увещания, а за петата по-добре развод. Така, че тия 170 км/ч никога няма да разбере какво са. Важно е колата да не е бърза, защото пътят е тесен. Ако застигнем трактор ( по случайност), просто нека изчакаме да свие в нивата. Селянинът с колелото къде е тръгнал? Добре, че има поне клаксон, ама къде беше той? Тая кола има ли еърбег за велосипедисти? Глупав въпрос? Ами като си умен, аз повече няма да карам с теб!
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Интересна статийка. Аутомедия задава въпроси в статийката, а хората с познания отговарят във форума отдолу. Дано поне е полезно за Аутомедийката.
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Ескорт 1.6 CVH ( преди 14 години )
    Такъв автомобил има голям смисъл за фирмен автопарк. За фирмата ползата е повишена надеждност и пробег, т.е. по-ниски разходи. За производителя занижените показатели дават възможност да се направи гиляма по-отстъпка без да нарушава ценовата си политика. Така че не се съмнявайте, че точнно този модел ще се продава мног добре.
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Така е, обикновено с цел по-ниско облагане на някои пазари се пускат подобни версии.Бензиновите двигатели са от 85 до 250 к.с. - кой, колкото иска или му стига бюджета.
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    каква цена какви 5 лева?Нали моторя е един и същ!?Кое по-точно му намаля цената?Мощността софтуерно се променя и изобщо никаква цена не влияе тук.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    123456 ( преди 14 години )
    Сигурен съм ,че целта тук е единствено и само цена. Крайната цена ще се отличава доста от тази базовата на конглокенция. Все пак тове е Форд ,а човека е казал нещо много просто "колата може да има всякакъв цвят стига да е черен" Хората се стремят да продават повече какъв е проблема! По-добре базов модел с изостанал ДВГ отколкото закупуване на още един бранд който да прави бюджетен модел
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Анонимният Никой пак е натворил 5-6 поста с глупости и злоба :)Откъде тая ненавист?! То бива комплекси и тежко детство, ама ти направо си провал за системата :)
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 14 години )
    С този двигател ще си бъде умрял кон, но пък разширяват гамата, която стига до 182 коня. Като за Фокус, 125 коньовия TI-VCT или 150 коньовия ECOBOOST са оптимални.