IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Взеха книжката на пилот от NASCAR

Тествал Lexus LFA с 205 км/час в зона с ограничение 70 км/час.

Взеха книжката на пилот от NASCAR

Пилотът от NASCAR Кайл Буш остана без книжка за 45 дни, заради шофиране с превишена скорост.


Той взел за тест Lexus LFA и го подкарал със 128 мили в час (205 км/час) по обществените пътища, където в случая ограничението на скоростта било 45 мили в час (72 км/час).

"Карах новата суперкола на Lexus и се увлякох", каза 26-годишния Кайл Буш. "Извинявам се на моите фенове, на спонсорите и на екипа, с който работя. Поемам отговорност за действията си и мога да ви уверя, че никога повече няма да се въвлека в подобно нещо", допълни той.

Въпреки разкаянието на пилота и уменията му зад волана, той остава без шофьорска книжа за 45 дни. Наложена му е и глоба в размер $1,000, 30 часа общественополезен труд и една година пробация.


Кайл Буш няма да пропуска състезания от NASCAR заради случилото се.

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бб ( преди 12 години )
    Добре, ще го обясня по друг начин. Позамисли се колко пъти в секунда могат да се сменят цифрите? 2-3 пъти. И ако се сменят толкова бързо ти дали няма да ги виждаш като една? Ако знаеш какво е дискретизация ще знаеш, че цифровия уред мери през определен интервал и в този интервал показва една и съща стойност, дори тя да се е променила. Аналоговия уред няма такива ограничения. Във всеки миг мери това което е. Не вярвай на реклами лозунги. Но доста се отплеснахме от темата. Извинете.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    За първи път чувам,че цифров удар може да е по-бавен от аналогова стрелка???!!! Тая стрелка има инерция и изобщо не може да смогва на такъв перфектен двигател като Лексуса-просто много бързо се форсира и за това Лексус са сложили дигитален оборотомер. Има я информацията,прочети!Смешно е да твърдиш,че една стрелка с цялата й инерция и неточност е по-бърза от електрониката.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    The V10 engine at the rear is so rev-happy that Lexus had to design and build a digital rev meter just because a regular rev meter could not keep up with how fast the engine built and lost revs.
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    helm ( преди 12 години )
    Това,че възхвалявам LFA не означава,че подкрепям високите скорости(те са за писти, състезания и т.н.)Тази кола от 3,4 дена ми е влязла жестоко в ума(все пак е невероятна),предполагам и на този от снимката. Ако беше написано за жертви тогава едва ли щях да пиша подобен коментар. Важното е, че пилотът е осъзнал грешката си и дано изпълни обещанието!А след като не ме познавате, не си правете изводи за мен от 1 коментар, прякорът ми идея нямаш откъде идва,през каква история е минал и какво е за мен.
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бб ( преди 12 години )
    "Даже оборотомерът е електронен,защото аналогов със стрелка не може толкова бързо да показва оборотите..." Ей тук си в голяма грешка! Забавянето при отместването на стрелката се нарича инертност и е характеристика на всеки стрелкови уред. Цифровият има стъпка на дискретизация, която е по-голяма от инертността на добър стрелкови уред. Точно стрелковия уред много по-бързо реагира на промените в сравнение с цифровия. Цифрите докато се сменят, стрелката може да мръдне 3 пъти.
  • #13
    6 rate up comment 0 rate down comment
    LFA ( преди 12 години )
    Това е уникален супер-автомобил. И можем да бъдем сигурни,че е най-здравият супер-автомобил щом е правен от перфекционистите от Лексус! Действително Лексус са създали нови материали и технологии за тоя Лексус! Даже оборотомерът е електронен,защото аналогов със стрелка не може толкова бързо да показва оборотите,защото двигателят се форсира мноооооого бързо! Лексус си е Лексус.Респект!
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    turbo ( преди 12 години )
    Пацо,не си прав майна..LFA е продукт изграден от нищото,нови технологии,нови материали,специално проектиран и създаден от YAMAHA високооборотен мотор...тея неща си струват кинти ;)Тея коли дето си изброил са за европейците,а тая колица е за US ползване и за японците дето са фенове на YAMAHA R1
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    incompetent ( преди 12 години )
    Ако колелата са зъбни, както и "настилката", тогава може би. Но какви гуми и асфалт могат да позволят такова ускорение?
  • #10
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 12 години )
    Lexus LFA - типичен продукт на маркетинга, за парите които струва може да си вземеш GT-R, S-класа, GL и евтино Порше - НОВИ. Доста надценен автомобил.
  • #9
    22 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Весела история, пример за нашите власти. Сещам се за още една:Миналата години на Рали Швеция хванаха Петер Солберг с превишена скорост между 2 състезателни отсечки. Както знаете, рали автомобилите се придвижват по пътната мрежа между отсечките, като са длъжни да спазват правилата за движение като всички останали. Имаше срок 48 часа да си предаде книжката, който изтече малко преди края на ралито и последния етап кара навигаторчето. Голям майтап беше :)