IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Chrysler Delta за Великобритания

Това е носещата емблемата на Chrysler Delta, която Chrysler Group ще продава във Великобритания и Ирландия.

Chrysler Delta за Великобритания
В тези две европейски страни всички модели на Lancia ще са с марката на Chrysler.
 
 
Единствената промяна в сравнение с оригиналната Lancia е новата предна решетка и разбира се логото на Chrysler. Двигателите които ще се предлагат с модела са два бензинови с обем 1.4 литра с мощност съответно 120 и 140 к.с. и турбодизелов агрегат с мощност 200 к.с. Последният има среден разход на гориво от 4.6 литра на 100 км и вредни емисии от СО2 от 120 г/км.
 
 
Продажбите на Chrysler Delta ще започнат във Великобритания от следващия месец.
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    G ( преди 12 години )
    Xa-Xa-Xa Klasik.Napalno te podkrepqm po-otno6enie na NEKOMPETENTNIQ.Toi za tova si e izbral tozi ime.Negovite problemi datirat ot vremeto kogato e tarkal 4iniite kato DISHWASHER v USA.Toi mnogo razbira ot avtomobili i poznava horata,koi kakav 4ovek e i koi ot kakvo ima nugda.Toi ve4e ne e v USA,zastoto tam obstestvoto go e izhvarlilo i toi e razbral,4e nemoge da progresira s negoviqt harakter.Ina4e si prav,4e givota e prekrasen kogato go pogledne6 ot hubavata strana.Pozdravleniq za posta!
  • #22
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ...Не в италянските. Всички марки под крилото на фиат освен ферари са оставени на доизживяване. Представени са само субкомпактни нови модели. В същото време тече един вид оздравителна програма в Крайслер, а Маркионе дори да е имал намерение да ползва само дилърската мрежа US-правителство няма да му позволи да си развява коня)което той и не иска да прави Та мисълта ми е ,че покпрай тази афера с американския пазар автомобилното подразделение на Фиат повече губи към момента! Дано съм лош пророк!
  • #21
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Такаче талянците отдавна са се светнали на къде ще задуха вятара,вапроса е ,че в момента дори и тази практика не налагат! Моделната им гама изпосталява с всяка изминала година и ако преди имаше фиат темпра/ланча дедра/ алфа 155 сага за последно веждаме фиат браво/делта/жулиета. Моделите и разновидностите намаляват, двигателите и те намаляват вобще тотално. Постоянно се отлагат модели с оправданието за завръщане на US-пазара. Самоче се вижда, че инвестиции се правят в американските модели.
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    до IT ( преди 12 години )
    Не знам ти как ги веждаш нещата, но аз ги виждам по друг начин. Ако си мислиш ,че ВАГ са открили топлата вода с моделите на една платформа то много се лъжеш, италянците са пионери в това дело.Още 85-та 86--та година направиха платформата типо зеро за крома/тема/164/сааб 9000 да не говорим за лекотоварните пежо/ситроен/фиат след това в продължение на над 15 ако не и повече години ппроизвеждаха коли на платформата на фиат типо на която се родиха всевазможни модели даже няма и да ги изброявам.
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    :) прател колкото и да не ни харесва по-някога истината е че всички производители правят точно това,напрактика ти продават едно и също нещо под различна марка и с малко променена опаковка но забележи на различна цена хаха :)) лично мен това винаги ме е смущавало :) Един от лидерите в тези измами и маркетингови балони е Ваген обаче пък стратегията му е печеливша :)) Нормално е и Фиат да предприеме подобна стратегия при положение че е в криза.Аа относно американската афера на Мориконе...:)Тук идеята е,не какъв е Краислер а вратата която отваря към безценният американски пазар ;) на ФИАТ и на всяка една компания от бранша и не само...им трябва пазар за да се развиват :))) Немцита са си добре много силна икономика и силен вътрешен пазар...после се чудим що Ваген бил толкова харесван и продаван,ами как няма да е,като 30-40% от европейският пазар е в 3-тия Райх хахах :))Ето защо на италянците не им остава нищо друго освен да правят като Японците-да разчитат на необятниат американски пазар :) Реално японската автомобилостроителна иднустрия е японска само на хартия на практика си е чисто американска всичките им заводи инфраструктура и пазар са в щатите :)) Затова си мисля че Мориконе е прозорлив човек и е комбинирал стратегията на японците и швабите остава само да видим каво ще излезне от всичко това.... ;)
  • #18
    0 rate up comment 3 rate down comment
    до веселяк ( преди 12 години )
    И точно за това говоря, че с всяка изминала година моделната гама намалява и се редуцира като скоро дори няма да имат собствен модел разработен да отговаря на имиджа и. А пък за това което прави маркионе какво да кажа, налива пари в американски мастодонт и затваря завод след завод в Италия,такаче не ми обяснявай как се плащат заплати. Крайслер са толкова цъфнали ,че концерн като Даймлер-бенц избяга от тях, а Маркионе ще прави чудеса с него- да да!
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    до веселяк ( преди 12 години )
    Мрънкач си ти бре! Какво ми говориш имал съм точно 3-и Ланчи и не ми обяснявай какъв пубер съм. И да, не съм ги купувал нови,но пък съм си купувал частите от офицялния вносител, а не някакви афтермаркети (Чакал съм по 3 седмици за мигач). Такаче не ми обяснявай какъв съм бил. Не съм имал възможност да си купя нова ланча, но пък в момента и да имам такава както е тръгнало няма да има модел който да отговаря на вкуса ми.
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 12 години )
    До ВеселякСкъпи колега ,сигурно това което каза е безценно!Чувал съм за този случай!:)Но мен съдбата ме е дарила с вечно щастие!-с мойта Буба сме 20г.заедно и все по хубаво става!!!Така,че не съм експерт за твойто смешно и устроумно послание,но съм чувал,че е така.....:)мерси ,че ми писа-беше забавно!Приятен ден
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Веселяк ( преди 12 години )
    До Класик-а:"Когато се разболееш или ти ампутират крак,тогава ли според теб трябва да оцениме,чеживотът е чудесен?"На някои им е достатъчно и да се оженят :) :) :)
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Веселяк ( преди 12 години )
    До 187Напълно съм съгласен, и поради тази прочина сложих "главно" в скоби.Само че в бизнеса изкуството не е самоцел и Ланчиа, а и всички други, трябва да се съобразяват с това.