Автомобилът ще бъде в продажба в Европа от началото на 2012 г. Промените в сравнение с концепцията са минимални. Джантите са по-малки (18 вместо 21 цола) и по-конвенционално изглеждащ капак на двигателя.
Няма промени и в техническата част. Хибридната система е от двулитров бензинов турбодвигател TFSI с мощност 211 к.с. и максимален въртящ момент 350 Nm и електромотор с мощност 54 к.с. и максимален въртящ момент 210 Nm. Електромоторът е монтиран в предната част на трансмисията с осем степени tiptronic.
Акумулаторите са литиево-йонни и имат тегло от само 36.7 кг, като са разположени под пода на багажника. A8 Hybrid ускорява от място до 100 км/час за 7.7 секунди и има максимална скорост от 235 км/час.
По европейската система на изчисляване на средния разход автомобилът изразходва 6.4 литра на 100 км и има вредни емисии CO2 от 148 г/км.
Автомобилът има три различни режима на работа – „EV", при който приоритетът е на движение само на електроенергия, „D" където системата контролира и двигателят с вътрешно горене и електромотора и „S", при който се залага на спортното каране.
Визуално A8 Hybrid има някои незначителни разлики в сравнение със стандартния модел – нов дизайн на джантите, надпис отзад и различен инструментален панел.