IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford и Toyota обединяват сили за хибриди със задно

Ще конструират съвместно хибридна технология за лекотоварни возила и SUV-та.

Ford и Toyota обединяват сили за хибриди със задно

Ford и Toyota съобщиха, че ще обединят сили за разработката на нова хибридна система, предназначена за лекотоварни возила и SUV-та.

Двете компании ще работят заедно, като равностойни партньори, за да ускорят развитието и редуцират разходите по разработката на новата хибридна система.

Към момента не се дават много подробности. От информацията става ясно, че технологията ще дебютира през следващите няколко години и ще бъде предназначена за возила със задно задвижване.

Освен за новата хибридна технология, Ford и Toyota ще обединят сили и при разработката на нова телематична система, която ще "постави нови стандарти".


0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не съм съгласен. Ауди А6 хибрид дори не е в производство за разлика от Лексусите,които са от години на пазара. Отделно,А6 хибрид е с по-елементарна концепция впредвид премиум сегмента- използва доста обикновен и далеч по-небалансиран 4-цилиндров агрегат 2.0 с допълнително усложняващи конструкцията му агрегати-турбина и компресор. Докато Лексус използва класически V6,който се отличава с далеч по-култивирана и тиха работа,няма турбини и компресори, които са потенциално износващи се и оскъпяващи по
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    А откъде си сигурен, че Тойота са по-напред в технологично отношение? Дадох пример по-долу, какво има Фокус и какво нямат другите. една статия в АБ направо ме заби - хибридното Ауди А6 било по-добро от хибридните Лексуси :) Аз не се сещам обаче, Тойота да имат чисто електрически автомобил. Ако греша, поправете ме, но Форд вече има. Дайте да видим и някой модерен турбомотор при Тойота. Това, че Тойота са се съсредоточили върху хибридите и ги развиват не означава, че са по-технологична фирма от Ford. Само вижте, какви смешни мотори имат Avensis и Auris. Затова и никакви продажби в Европа. Затова и Хюндай ще бъдат по-добрата японска фирма. Японците са се съсредоточили върху своя пазар, където хибридите са на мода и към американския пазар, гледащ само цилиндрите и работния обем. Форд, макар да са американска фирма, навреме се ориентираха към световните тенденции. А те не са хибридите. Хибридите са за замазване на очите. Все още на мода са малките бензинови мотори, както и икономичните дизели. Аз не виждам нищо странно, че Форд се кооперира с тойота, за да разработва лекотоварни хибриди. Все пак, Форд са водещи в тоя сектор ( Tranzit). По тая логика можем да кажем, че Тойота искат да се докопат до технологиите на Форд в тоя сектор. В това няма нищо лошо. И двете фирми ще спечелят от кооперацията японците може би повече.
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анализатор ( преди 14 години )
    Форд са направили добра сделка за да ползват най-модерните хибридни технологии от Тойота.Форд са доста по-назад в технологично отношение от японците,така че те са най-печеливши в случая.А японците не случайно се захващат с такава сделка,явно имат изгода за сваляне на цената от това съдружие.
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Това е добра новина. В съвременното автомобилостроене, без кооперации никоя фирма няма бъдеще. А що се отнася до "френските" дизели, това е измислица на журналистите. Всъщност, отдавна разработките са съвместни. Някои от вас се опитват да докажат недоказуемото, а именно, че многоммилионен производител няма собствени разработки . Интересно, как тогава успяват да се задържат на пазара и да произвеждат автомобили с много добри качества. Нали се сещяте, че ако някой постоянно купува нови технологии ( не стари), няма как да държи ниски цени на пазара, защото никой *** няма току така да си даде новите разработки без пари. Китайците купуват, но технологии отпреди 10-20 години. Навреме се усетиха и почнаха да купуват не технологии, а цели фирми, които вървят с технологиите. Пример Волво. Сега вече си имат мотори Ecoboost, каквито до 3 години ще се монтират в почти всички автомобили на Форд. От тук нататък да му мислят, защото тия мотори няма да са вечни. Освен това, никой конглокент на новия Фокус не притежава всички активни технологии, които се монтират от Форд. И как става това? Сигурно Форд са се скъсали да купуват от другите, докато конглокенцията спи xD. И моля ви се, запомнете за в бъдеще тая статия, когато почнете отново да твърдите, че хибридната технология е на Тойота, както това твърдите за френските дизели, които между другото са едни от най-добрите мотори на пазара.
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не думай....:)))
  • #12
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Истината е във Франция
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Разработвали с Пежо,дрън-дрън!Че още на представянето на фиестата пишеше "с дизели от PSA".Момче просто,да те светна,че Форд купуват от французите,защото те не могат.Това е истината!
  • #10
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Меган РС 250 ( преди 14 години )
    Тойота пада много ниско.
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 14 години )
    Ford разработва дизели съвместно с PSA. Не бих казал, че са им лоши дизелите. Е може би нямат свръхмощни дизелови изпълнения, но те не са и луксозна или спортна фирма.Сега ще разработва хибриди с Toyota, който със сигурност са в челото при подобни разработки.
  • #8
    8 rate up comment 3 rate down comment
    ФВ, Ауди.. ( преди 14 години )
    Време е за долнопробния ВАГ серв.акция, ако им стиска.