IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи официални снимки на Porsche 911 (991)

Показаха го преди официалната премиера през септември.

Първи официални снимки на Porsche 911 (991)

Изненадващо в интернет пространството се появиха официални снимки на новото поколение Porsche 911 (991), чиято премиера ще се състои на автомобилното изложение във Франкфурт, през септември.

Както вече знаете, промените по колата са съществени, но дизайнерите са успели да запазят всички отличителни белези на модела.

Цялата предна част на автомобила е по-изчистена, с нова предна броня и отвори за въздух, с леко променени фарове и LED секция по подобие на тази при концепцията 918 Spyder. Външните огледала са монтирани във вратите, а не в междинния панел в основата на колонка А.

Отзад, изцяло нови са светлините, а задното електронно управлявано крило, разположено малко над стоп-светлините е с нова форма, за да се подобри аеродинамичността и стабилността на колата при високи скорости.

Макар основната дизайнерска философия на 911 да не е променена, пропорциите на автомобила са изменени - колесната база е удължена, докато предния и заден превес са намалени.

Дължината на Porsche 911 (991) е 4491 мм, широчината 1873 мм, а височината 1290 мм. Така новото поколение на Porsche 991 е с 56 мм по-дълго, с 65 мм по-широко и с 11 мм по-ниско от сега актуалното 997.

Запазено е задното разположение на двигателя, както е при всяка генерация на 911 (първата беше представена през 1963 година). Шасито е направено от алуминий, за първи път при 911, като това е помогнало да се намали общото тегло на колата с 45 кг., въпреки по-големите й размери.

Версия S на Porsche 911 (991 се оборудва с модернизиран 6-цилиндров двигател boxer с мощност 400 к.с. и обем 4.8 литра. Най-мощната турбо модификация генерира 550 к.с., а базовият модел - 350 к.с., извлечени от 3.4-литров 6-цилиндров boxer-двигател.

ВСИЧКИ СНИМКИ

0 от 500
  • #22
    9 rate up comment 23 rate down comment
    Ех... ( преди 14 години )
    ...хората в Япония правят НОВИ КОЛИ като GT-R, а тия тук вече 60години дъвчат една и съща каросерия!
  • #21
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Евтина китайска сглобка..........
  • #20
    5 rate up comment 6 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    ne6to v koncepciqtq porsche samo s 2 pedala...ne me radva...gubi se ot the driving ***...a i razmerite mu stavat edni goleeeeemi!
  • #19
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Смешно е да сравняваш корейска еднодневка с тази кола... този модел е актуален от времената когато малките корейчета даже не са си представяли че ще бълват коли на килограм...
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Субарувич ( преди 14 години )
    Намаляват надвесите! Не мога да повярвам(сериозно говоря). Досега поршагата винаги беше с по петдесет санта надвес отпред и отзад и това беше единственото, което донякъде ме дразнеше при тях.
  • #17
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    рядко *** човек си ти!
  • #16
    3 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако щеш ми вярвай, предпочитам москвич!!!! Не защото не мога да си купа порше. Защото моквича е сто пъти повече кола от това тук!!!!
  • #15
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Знам, че тук има и по- големи специалисти от дизайнерите на тези автомобили, разбиращи повече от красота и естетика :))) Някой могат да сметнат, че москвето им е по елегатно. Така де!!! Да не са луди да признаят, че освен бърза, колата която мечтаят е и красива. Кисело е гроздето
  • #14
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това да не е корейски, японски или френски автомобил, че искате дизайна да се променя коренно? Ако погледнеш различните поколения на сивик ще си помислиш, че не са автомобили от една марка. Порше както и повечето немски марки се опитват да надграждат дизайна си, не да правят чисто нов. Погледни примерно радиаторните решетки на повечето немски лимузини, как въпреки поколенията те не са променят драстично. Порше е марката с най-изчистения и елегантен дизайн, (това го казват специалисти).
  • #13
    4 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Яко са краднали дизайна от корейците.