
Премиерата на автомобила, който за Европа ще се продава предимно като хечбек с пет врати, е във Франкфурт през септември. Мощността на новия дизелов двигател е 150 к.с., което е с 10 к.с. повече от предишната версия на дизеловия 2.2 CDTi. Максималният въртящ момент е достигнал 350 Нм.
.jpeg)
Модернизираният двигател е също и по-екологичен в сравнение с предходния, вредните емисии CO2 са само 110 грама на км. Според представител на Хонда, вредните емисии са намалени „за сметка на системата start&stop, оптимизация на циркулацията на маслото, на обновени по-съвременни материали в конструкцията на двигателя понижаващи триенето и модернизираната аеродинамика на каросерията“.
Honda Civiс от девето поколение ще има по-устойчива каросерия в сравнение с предходното поколение. Колата ще има най-големият багажник в своя клас и изключително просторен интериор.
От фирмата заявяват, че значително ще подобрят качеството на изработка. За разлика от повечето конкуренти, които имат независимо окачване отзад, при Civic както и досега то ще остане торсионно.
Продажбите на новата Honda Civic в Европа ще започнат от първата половина на 2012 г.