IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Скоро на пазара ще се появи нова версия на „петицата”, която ще получи индекс M550dX.

„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Според изданието motor-talk.de, BMW M550dX вече фигурира сред моделите за които се получават различни резервни части при дилърите.
 
 
Предполага се, че тази версия ще получи дизел с три турбини и обем 3.0 литра. Информация за този двигател се появи през юни, като мощността му е към 400 к.с.
 
Първите сведения бяха, че този агрегат ще се появи за първи път серийно на обновения BMW X6 xDrive50d, който ще видим през пролетта на 2012 година, а по-късно и при „седмицата”. Макар да е трилитров, този двигател напълно оправдано ще се монтира на модели с „50” в обозначението си.
 
Ясно е, че монтирането му на „петицата” ще предостави дизелова алтернатива на BMW M5, за което говори и буквата М в неговия индекс. Сега най-силната дизелова „петица” има мощност от 306 к.с., доката на върха на цялата 5-Series e М5 с мощност 560 к.с.
 
0 от 500
  • #10
    25 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ходи пусни едно тото. Ако господ се смили и ти пусне 6-ца си купи нещо немско прениум автомобилче и веднага ще смениш лентата.
  • #9
    27 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Трудно е да си фен на БМВ:
  • #8
    28 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "М да и след 100 000 км нов мотор като всеки друг двигател на БМВ все ще има проблеми" И кой друг двигател е имал проблеми? Разказ по картинка ли правиш или ти е дадено свисше? Гроздето е кисело, няма смисъл да пишеш.
  • #7
    28 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ауди имат 3 литров с 315 коня, а ще пипнат и 4,2 тди и мощноста щяла да бъде над 420 коня, а 6.0 дизел отива на над 600 коня и 1200нм. Така, че нека си мерят ....двигателите, пък клиеентите печелят. Кой ще го извади по- голям
  • #6
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да сложат 5 литров атмосферен дизел и никога няма да се развали! Най- големите немски компании вече не правят бракми и със сигурност колата и двигателя ще са ок. Ти си карай стария атмосферен френски дизел и си сфиркай ако все още не се е строшил.
  • #5
    26 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Малко е смешно да критикуваме двигателите на баврците, тия хора знаят какво правят. Мога да се обзаложа че скоро ще видим подобие и при Ауди и Мерцедес
  • #4
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    сам ли си пусна + ?(2мин и вече +) Те бмв ей така си ги пускат моделите и двигателите и хората с пари чакат капацитет като теб да им хвърли светлина по въпроса 3.0л с три турбини или 2.0 с една. Смях!!!!
  • #3
    32 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    с три турбини браво, сервизите потъркват ръце. Ей хората сега ревът колко скъпо нещо е турбината, а сега с 3 турбини охааа. А като се има предвит под какво налягане работят дизеловите двигатели с 3 турбини доста ще окъсее живота на тоя двигател. Много по-добре щеше да е с 4 литров дизелов двигател с една турбина. Ама нямат файда от БМВ да сложат такъв вечен двигател.
  • #2
    40 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ауди тамън извадиха 3 литров дизел с 313 коня и тези от бмв пак ги надцакаха. Къде е мерцедес с техните 265коня от 3л? Хуйндай не коментирам :))
  • #1
    28 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    М да и след 100 000 км нов мотор като всеки друг двигател на БМВ все ще има проблеми