IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi ще разширява Q-серията

Успехът на серията Q на Audi е убедил шефовете на фирмата да разширят този сегмент.

Audi ще разширява Q-серията
През 2010 продажбите на Q7 нарастват с 37.1%, а на Q5 с 32.4% в сравнение с предходната година. Сега с пускането на Q3, модел от който Audi очаква да продава по 100 000 броя годишно, сегментът на кросоувърите ще играе все по-важна роля за фирмата от Инголщат.
 
 
Според неназовани източници от Audi, сега във фирмата разработват три нови модела от серията. Първият ще бъде пуснат през 2014, като това ще бъде спортния Q4, който ще бъде създаден на базата на Q5 и ще конкурира моделите в класа на новия Range Rover Evoque. Предвижда се и създаването на малък кросоувър Q2.
 
Сега в списание CAR се появиха прогнози, че започва разработката и на Q6, който ще бъде един от най-интересните SUV модели на Audi. За него ще се използва удължена версия на платформата за второто поколение на Q5.
 
Според списанието, в Audi са решили да разработват Q6 по същата причина, по която и Mercedes-Benz прави спортен SUV, който ще видим през 2015 година – да се конкурира  BMW X6, от който Баварската фирма само през миналата година продаде 44 000 автомобила.
 
 
В Audi са решили да конкурират моделите на съперниците си с по-просторен интериор и практичност. В същото време се разчита на агресивна външност с нисък профил и спортно излъчване. Q6 ще бъде предлаган (както е традиция при Audi) с голям набор двигатели.
 
Засега се счита, че базисен ще бъде двулитровия четирицилиндров TFSI с мощност 220 к.с. Наред с него ще видим и бензиновия V6, познат от S5, който обаче ще бъде с турбина, вместо с компресор, като максималната мощност ще бъде около 300 к.с.
 
Сред дизеловите ще видим 3.0TDI V6 с мощност 250 к.с. и максимален въртящ момент 550 Nm. Ще има и хибридна версия  комбинираща двулитров TFSI с електромотор имащ мощност от 100 к.с.  
 
0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ха-ха-ха знаех си че ще има Q от 1 до 10, а защо не и до 20 хахаха ауди - най-комерсиалната марка на света, между моделите няма никаква разлика освен буквичките хахаха. Много скоро на хората ще им писне от муцуната на ауди.
  • #19
    7 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Е, нямаше да карам Фиеста, но можеше да се докопам до някоя Волга. И сега не ме контрирайте, че това са руски ***. Ако социализмът бе останал и руските автомобили щяха да се развият доста. Не както сега. Пример - Китай. Номер едно в света по почти всичко. В скоро време ще правят и едни от най-добрите автомобили. А бай-Тошо, Бог да го прости, имаше планове да прави Golf 2 в БГ така, че разочаровани нямаше да има. Нито в Перник, нито по света :P
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Че какво му беше на социализма? Ако си образован, бачкаш за много повече пари, отколкото може да изхарчиш. Ако си с основно, бачкаш за 250 лева, които нямат нищо общо със сегашните 250 :) *** си стояха по гетата, защото редовно чичко мильо налагаше с палката без да пита. Сега какво е? Ако си образован, не те вземат на работа, защото предпочитат оня, простия, дето едва изкарал средното с 3, защото е *** и не му пречи да работи за 400 лева. Човекът си знае, че повече не може. Всъщност може да краде :)
  • #17
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    В социализма хубаво кой знае какво няма, но за прекалено големият избор, в който човек се губи е точно така. Не може човек да избере измежду 10 000. По-лесно ще му е да избере измежду 500. Няма лошо всяка марка да се развива, но да не стане безлична...
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Deja-vu...
  • #15
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да върнат социализъма, ще има малък избор и няма да се губите.
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    То реално има толкожа много Модели вече,че пазара е супер пренаситен. На мен лично ми омръзнаха. Затова съм привърженик на моделите от 90 до 98... на всички марки. Дори и японски. Селиката, импрецата с двете врати, ланча.. голфчетата от 1 до 4, БМВ е30, АУДИ КУПЕ, Клио уилиамс.. бесните ГСИ на опел... 205 ГТИ, Порш 944. Бих карал реставрирана такава от колкото да си дам парите за някоя нова безлична еднаква със всички останали кола...
  • #13
    3 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Духам яко на *** и ***!Б Е З П Л А Т Н О !!!
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Анонимен, не е до злоба. Просто в един момент като имаш 1000 модификации и хората почват да се губят в разнообразието. Влез в един голям магазин и си харесай шампоан? Ще успееш ли? Да, шампоан! Ако някой не ти препоръча, има да ровиш 2 седмици шампоани и да четеш кое какво има (което даже не е така).
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Кога и моите любими жълтурковци ще се научат да правят толкова красиви, икономични и бързи автомобили