IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Потвърдиха официално за Ford Focus RS

От Ford официално потвърдиха, че новото поколение на „горещия“ Focus RS ще се появи в края на 2013 г.

Потвърдиха официално за Ford Focus RS
Шефът на Ford за компактните модели, Гунар Херман (Gunnar Herrmann) заяви, че третата генерация на спортния модел ще има по-голяма мощност от 305 к.с., (колкото предлага сегашната версия).
 
 
От фирмата няма да променят предното предаване на автомобила. „Ще си останем с нашата стратегия за задвижване на двете предни колела“, заяви Херман, като така опроверга появилите се слухове за версия 4х4. Той обаче каза, че „повече мощност при новия  RS е оправдана. Сега при специалната серия RS500 стигнахме до 350 к.с., а при отделни прототипи имаме и 380 к.с.“
 
За да може бъдещият RS да поеме въртящия момент на двигател с висока мощност ще помогне и разработеното от Ford окачване Revoknuckle. Новото окачване работи съвместно с диференциал Quaife.
 
Новият Focus RS ще бъде със специална версия на двулитровия EcoBoost, който се монтира и на Ford Focus ST (на снимката). Докато при ST предлаганата мощност е 250 к.с., при RS се очаква мощността да бъде около 350 к.с.
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Значи един млад колега, които е на 20 години казва, че има брой на ауто билд или амс, които правят тест кой ще съсипе пръв гумите си. Форд и sl65 печелят. Ако щеш вярвай, че 4х4 и задното предавания са по- добри за спорт.... А за шкодичката имам гаранция от 120 000 км и застраховка, възможност след 3-4 години да я сменя с нов модел ( ако приемем, че тази шкода ми струва 45 000, а другата струва 75 000 след 4 години за 30 бона плюс 5 получавам новия модел). Рикаро не ме кефат, имам супер комфорт
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    А за предното предаване си в грешка. Това не е като да караш Октавия с предно. Тук говорим за технологии, директно влезли в серийно производство от WRC автомобилите - предно окачване Revoknuckle и Quaife диференциал. Предполагам и идея си нямаш, за какво иде реч. Ето тук обаче имат идея - под 8 минути на Нюрбургринг и това с предно:
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    А сега си представи, за колко може да вземеш или можеше да вземеш Фокус комби със 140 к.с., седалки Recaro и много други екстри. Ще ти кажа, защото един колега, след многократни тестдрайвове на Голф, Меган, 308 и др., се спря на Фокус. Защо? Той си го каза - заради окачването и седалките, а цената с намаление падна от 44000 на 35000 със застраховките. Кой е прецаканият не знам, но човекът избра Фокус пред останалите налични конглокенти на пазара в БГ. Това бе преди 2-3 години някъде
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И все пак не можеш да ми промениш мнението, за предното предаване и толкова много мощ. Моята нова Октавия2 комби струваше малко над 45 000лв, но я взех с намаление, защото беше старата версия без фейслифт и кратък пазарлък. 2.0 дизелов двигател с 140 к.с (мое пожелание беше да е помпа-дюза, а има и с комън рейл)имам 6 степения дсг и последното ниво на оборудване (вкл навигациона система, въздъшни завеси, възд възглавница, фарове следящи завои волан с бутони, електрон асистенти кожен салон и т.н)
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Говорех за последния тест на АБ, в който се сравняваха S3, M1 и Focus RS500. Там Aудито изяде гумите за точно 2-3 обиколки и постиженията му паднаха естествено. Ауди, както и Голф са с електронна симулация на блокиращ диференциал, тоест, спирачна намеса към приплъзващото колело. Докато при Focus RS и RS500, блокировката на диференциала е истинска. Това, със спирачната намеса към дадено колело го има и при най-обикновения Фокус и C-MAX. Точно затова се износват по-бързо гумите. В първия случай намесата става на тласъци, докато при втория плавно. Представи си, каквo e в реалността, когато някой твърде често се опитва да се прави на състезател. При Фокус, износването е заради по-ниското сцепление при ускорение, но не и заради псевдоблокиращ диференциал, както е при S3 и Golf. При нормалните Focus и C-MAX се използва същият принцип, както при S3 и Golf електронна помощ със спирачно усилие в завой. А за скоростна кутия с два съединителя:http://***.akpp-center.ru/powershift/Кутията е разработена от Волво, но както е известно, всичко от Волво се ползва във Форд и обратно. Поне докато не излязат следващите поколения автомобили. За съотношението цена/качество не знам доколко си прав, но имай предвид, че за всички модели се дава голяма отстъпка в Мото Пфое. Например моят е с 20 % отстъпка спрямо листовата цена, която тук преди време размахваше постоянно един колега, искайки да ми каже, че моят автомобил не струва толкова, за колкото съм го купил. И това не е автомобил, наличен на склад, а поръчан директно от Кьолн с екстрите, които желаех. Доколкото съм информиран, много от вносителите също дават отстъпки, но за налични автомобили. Така рядко човек може да си вземе точно това оборудване, което желае. Но ти кажи как е при Шкода, че ми е интересно. А старият Фокус все още се продава на цена около 23000 лева със сносно оборудване, но не е проблем да се вземе и още малко срещу доплащане. Вероятно и при новият ще има отстъпки ако не сега, то в скоро време. А за ходовите качества, ще коментирам на по-късен етап, когато евентуално го пробвам. Сега не мога нищо да твърдя. Малко хора са го карали в BG, но сега гледам, че има кампания и възможност за тестдрайв. Адаптивното окачване ще се появи при Фокус тая есен, иначе е налично при Мондео още от 2007 година. Но както казваш, въпрос на личен избор. Някои не могат да се примирят с факта да карат автомобил с емблема Форд, но на мен точно затова ми допада. Всички те плюят, но в същото време си карат 10-15 годишните автомобили.
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Виж, при дизеловите и по "обикновените" версии на фокус е друга работа. Много добре оборудван автомобил. Според мен обаче, по- добро съотношение цена качество е при чехите. (айде, че съм пристрастен) Мазда3 също е оборудван добре, правих тест драйв и ми се стори, че е с по твърдо окачване и от форда. В крайна сметка си избрах октавия 2. Всичко е въпрос на личен вкус :)
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Голф има спортен диференциал кой ти каза, че няма. Не съм виждал форд със двоен съединител и адаптивно окачване. Във същите ауто билд и амс се пише, че фокуса яде предни гумии за това, че от форд са решили да икономисат от двойно предаване. Ако беше толкова хубаво това предаване до сега ес класите с 12 цилиндрови мотори да са на такова. Форд са се полакомили и са спестили пари от 4х4 и те душа носат. Провери си тестовете и виж какво пишат за фокус ер ес.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Първо, Форд имат кутия с двоен съединител отдавна. Бяха едни от първите след Фолксваген, които предложиха подобна скоростна кутия. Второ, Това окачване и диференциал вече се ползваха при Focus RS. Вероятно ще има някаква модернизация, което е нормално. Трето, видя се в теста на Ауто Билд, как Audi S3 яде гуми за 3-4 обиколки и двойното му предаване от предимство, се превръща в недостатък. Е, Ауди ( както и Фолксваген) не ползват истински блокиращ диференциал както Форд, но все пак, това показва, че некадърната електроника не може да се съревновава с истинските механични решения, каквито има във Focus RS. Ако прочетете статията внимателно, ще забележите заключенията на АБ за това, как се държи Фокус в завоите никакво недозавиване. Ако погледнете клипчета в Интернет с Focus RS, също ще забележите, че тая кола се движи главно със задницата напред. Когато нещо е направено технически грамотно, заучени фрази като тая, че 4х4 става, а предно не, не важат. Фолксваген дълго време още няма да се решат да ползват механичен блокиращ диференциал. Затова и слагат едно 4х4 за по-сигурно. Нали знаете когато едно дете не може да ходи, му слагат помощни колелца, докато се научи. Тия електронни трикове, дето са у Гоуфо ги има и най-простият C-MAX. Не са нещо чудо невиждано, но са неща, които се употребяват при по-маломощни и евтини автомобили. Няма как на тоя Фокус да се сложи задно, но съм сигурен, че ако концепцията бе като при BMW 1, Ford пак щяха да предпочетат само задно предаване, вместо 4х4. Това оскъпява автомобила ненужно, води до по-голямо тегло, а от там и до по-малка пъргавина, като в същото време не дава никакво предимство на пистата.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Toi i gouf nema dvoino predavane 6to traete" защото статията е за форд хахаха