Това ще бъде направено за да се обособи в по-висок клас в сравнение с автомобилите „роднинския“ Chevrolet, заявява шефът на европейското подразделение на Дженерал Мотърс, Ник Райли.
През последните 18 месеца, Chevrolet пусна няколко нови модела, включително Orlando MPV и малкия Spark, които могат да се конкурират с подобни модели на Opel.
„Няма съмнение, че Chevrolet ще прави все по-качествени автомобили, затова няма да бъде странно ако изместим продуктите на Opel в по-висок сегмент на пазара. Това няма да стане за един ден, защото трябва постепенно да изпреварваме конкуренцията и да показваме постепенно нашите технически предимства“, казва Райли.

Все пак той пояснява, че сега едва 1.5% от клиентите на Vauxhall/Opel считат Chevrolet като алтернатива.
„Chevrolet е американска марка със своя репутация и цели, която ценово винаги е била под средните равнища. При Opel обратно, немската инженерна мисъл и репутация поставят марката над средно равнище. Модели като Meriva и Ampera показват, че можем да сме водещи в технологиите по начин невъзможен за Chevrolet“, казва Ник Райли.


3