IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Разривът между VW и Suzuki се задълбочи

Volkswagen преразглежда плановете си за работа със Suzuki.

Разривът между VW и Suzuki се задълбочи
Според финансовият шеф на групата, Ханс Дитер Пьотч, стратегическото сътрудничество се развива по-бавно от очакваното. Той добави, че споразумението подписано през декември 2009 е предполагало много по дълбоко сътрудничество. Тогава VW закупи 19.9% от Suzuki за 2.5 милиарда долара.
 
 
Надеждите бяха, че VW ще получи достъп до технологиите за малките автомобили на Suzuki, а в резултат на това, двете фирми ще правят общ автомобил за Индия.
 
От своя страна, Suzuki трябваше да получи достъп до хибридните технологии на немската фирма. Наскоро вицепрезидентът на Suzuki обвини немската фирма за липсата на прогрес в отношенията им, а изпълнителният директор на Suzuki, Осаму Сузуки, високомерно заяви, че няма нищо от технологиите на Volkswagen, което биха искали да притежават.
 
Едновременно с това, през юни от Suzuki съобщиха, че са подписали договор с Fiat S.p.A. за закупуване на дизелов двигател с обем 1.6 литра, който ще се монтира на нов модел, който японците ще сглобяват в Унгария.
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пръдльо, виждам че чакаш с нетърпение да ти напиша колко си ***. И както казах спести на всички ни тук твоите " компетентни " коментари относно световните пазари.
  • #21
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе осъзнайте се бе хора, кви японци кви пет йени бе. Пред марки като мерцедес бенц, бмв, ауди, порше, фолксваген и ако вземем и всички елитни марки собственост на vagroup японците стоят като наказани и така е било винаги и ще бъде.
  • #20
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    *** си ти, защото да се правиш на мъж през анонимен форум е много лесно. Няма проблем да имаш смелостта да ми го кажеш пред мен на живо, но така..... много е комплексарско, ама много. Жалкото е, че си толкова *** и не го осъзнаваш! Не съм те обиждал, а ти го правиш.... мама и тати не са те възпитали, а? Коментарът ми задава ясен и конкретен въпрос, щом не можеш да отговориш недей си показва цялата селска простотия, ***!
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Можеш да коментираш каквото си искаш, защото си пред старата си щайга от която пишеш и те е яд, а ако си ми пред очите досега да съм ти разбил смрадливата муцуна глокусмук нещастен. И както ти казах престани с *** си коментари, защото си умствено изостанал.П.С. Нека другите да ме извинят за думите, но с буклуците разговори са безмисслени, само с винкела по главата.
  • #18
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Американския пазар е най-мудния в света. Американците са като стадо овце свикнали да движат по едни и същи пътеки и трудно се приобщават към нови неща, но все пак и те са подвластни на промените. Кога лидер в САЩ бе Лексус а вече е на 3-то място. Ауди тепърва ще настъпват в САЩ. Вагените и те бавно но сигурно настъпват. Обърнете внимание, Японците губят проценти в продажбите а Европейците печелят проценти. На японците им трябваше десетилетие да се наложат в САЩ и 10г. бяха лидер но идва края им.
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Сеат наистина загиват, но СЕАТ едва ли продава на себестойноста си. Най-евтиния СЕАТ Ибиза която е в класа на Поло,Фиеста и 207 в момента на промоция е от 16000лв. без ДДС с 3 врати. Леона който е в класа на Фокус,Голф... започва с цени от 23000лв. без ДДС. това ако не е скъпо здраве му кажи.
  • #16
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе пич, в Китай всички настъпват. В момента там всички фирми бележат ръст. Но докога ще се запази тази тенденция никой не знае. Да ФВ продава в Китай много, не го отричам, но това е един непредсказуем пазар. Най-стабилни пазари си остават Сащ и Европа....А Сеат наистина загина! Това вече и децата го знаят! И дори някакви летящи кокошки няма да ги спасят....В момента продават на цената на себестойността и правят мръсно на корейците, но това ще им излезе много скъпо. Корея е бъдищия лидер в автои
  • #15
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Който контролира пазара в Китай, той поръчва музиката! Немските компании имат оргомен шанс за господство с пазара в Азия. В Сащ успехите са по слаби, но бавно и методично разклащат хегемонията на японците. А за форд, ГМ, Крайслер, Хуйндай изобщо няма да говоря.
  • #14
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Щом са лидери в Китай, Индия, Бразилия, Мексико, Русия, Германия много вяли продажби викаш:). Китай скоро ще се превърне в пазар номер 1, а трябва да се знае, че китайците са предубедени към японските автомобили (наричат ги "зли" коли). Често японските компании в Китай биват нападани от китайци само заради това, че са японски. Така, че фв могат да са назад в америка и да настъпват бавно на пазара там, но тойота още по трудно ще реализира огромни продажби в Китай, а който контролира пазара там
  • #13
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ***, мога да коментирам каквото си искам! Кой си ти, *** нещастен, че да ми казваш какво да правя!? Страните ,които съм изброил може и да включват половината световно население, но дали представляват половината световен пазар, промит мозък, гангренясал!