IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Fiesta стана на 35

Произведени са над 15 000 000.

Ford Fiesta стана на 35

Първата Fiesta се ражда преди 35 години във фабриката на Ford във Валенсия, Испания, като отговор на тогавашната криза с горивата. От 1976 година до днес от модела са произведени над 15 000 000 екземпляра.

За повече от успешните продажби на Fiesta има заслуга и най-новото, шесто поколение на колата, което реализира 1 000 000 продажби за по-малко от 28 месеца. Fiesta е най-продаваният малък автомобил в Европа през 2009 и 2010 година, като очакванията са тенденцията да се задържи и през 2011 година, заявяват от Ford.

Fiesta продължава да се произвежда в завода във Валенсия, както и в този в Кьолн, Германия, който сега поема по-голямата част производството. Автомобилът се произвежда също така в Китай, Тайланд и Мексико.

0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    @66, напълно съм съгласен с теб. Нека се отнасяме коректно към феновете на останалите марки и към самите марки.
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Ами то TuV си го казва. Фюжън на 8-мо място, Фиеста на 13-то. А Мазда 2, която е почти Фиеста, е на 6-то. Нататък класацията при 5 годишните продължава така: Хонда Джаз - 25-то, Ярис - 26-то, Хюндай Гец - 33-то, Митсубиши Колт 34-то, Ауди А2 35-то, Сузуки Суифт 37-мо, Нисан Микра 55-то, КИА Пиканто 65-то, Шкода Фабия 74-то, СЕАТ Ибиза 81-во, Фолксваген Поло 86-то, Опел Корса 90-то, Ситроен C3 95-то, ФИАТ Пунто 96-то, Пежо 207 102-ро, Рено Клио 105-то. Това са местата на конглокентите на Фиеста. Ето и още една класация, но тоя път за новата Фиеста 1-во място за 2011 година при автомобилите до 50 000 км според DEKRA , а за старата Фиеста 3-то място при автомобилите от 100-150000 км след Хонда Джаз и Audi A2. http://***.maengelreport.com/index.php?id=6Това ли са КУРници според вас? И ако Фиеста е КУРник, какво тогава са нейните конглокенти? А дали е женски автомобил или не, говорят продажбите. Фиеста се определя не като женски, а като младежки автомобил, което е различно. Това не пречи на жените да карат и мачо автомобили като Mercedes ML, нали? Ето, днес едно момиче, без притеснение ме размина отдясно с един Опел Кадет. Как да определим сега тоя автомобил. Може би женски? Ако Кадет е женски, какъв тогава е Голф? А, да. Най-често срещам жени с Фокус, макар тоя автомобил някои от вас да смятат за мъжки xD Май времената вече се промениха и определения като женски и мъжки, могат да се отнасят само до цвета на автомобила.
  • #27
    10 rate up comment 0 rate down comment
    бб ( преди 12 години )
    @ фордаджия "Хубаво, че *** с италиански, френски, немски, японски и корейски *** не се изхвърлиха под тази статия!" Е, те не го направиха, но ти го направи! *** се на метеното. Глупаво е да обиждаш феновете на всички останали марки и да очакваш уважение от тях!
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами тя Фиестата си е основно женска кола. С това не искам да обидя мъжете, които карат Фиеста - в България сме по-бедни и ако караме нов В клас сме над средното ниво за страната. Но в световен план си е женска кола. На мен ми харесва този дизайн на малко спортно ванче. Дори си мислех, че убиха възможността за малък ван, но те извадиха страшен В-макс. Винаги са имали силни попадения.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аз съм фен на Форд, но тази, сегашната Фиеста не ми харесва! Прекалено лигава, женска визия вади! На новата Ка тази визия много повече й приляга и дори я прави по-хубава от братчето си - Фиат 500, но на Фиеста не отива!
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Объркали са снимката, това синьото до Фиестата не е ли Пежо?
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Фиеста винаги е била еталон само като външност, иначе е чуплив глокник. Ето тази я разбива отвсякъде: http://***.automedia.bg/test-drive/testdrive_963.html Къде ще ми сравнявате европейски глокници с японската инжинерна мисъл?!
  • #22
    1 rate up comment 5 rate down comment
    фордаджия ( преди 12 години )
    Хубаво, че *** с италиански, френски, немски, японски и корейски *** не се изхвърлиха под тази статия! Фиеста е еталон и всички я копират! Къде сте тръгнали с вашите ***?
  • #21
    10 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Ако излезем, ще им писне от нас в чужбина и ще ни изгонят, както изгониха *** от Франция :) Тук ни е мястото. Родили сме да се мъчим и ще се мъчим. Човек с моето образование , щеше да кара в Германия Jaguar XJ, а не Фиеста. А половината от тия, дето сега са с големите и черните коли, щяха да бъдат по затворите. А такива изцепки, като на българският съд от днес, дето отмени решението на митницата да затвори Лукойл, е достойно само за съжаление. Милиардите отново победиха и така ще бъде винaги в България.
  • #20
    6 rate up comment 13 rate down comment
    KLASIKA ( преди 12 години )
    VESELIE I ZDRAVA XRANA S BIRICKA NA VSICKI !STASTIE DO BEZUMIE !IZOBSTO FORD SI E FORD !CHAO OT =KOBLENC=,GRAD V GERMANIA.TUKA I V FRANCIA,NIAMAT ZEZONI !!!VECNA E S E N !?!?!?XORATA ZA GROSNI I TUK I TAM.NE GI OBIJDAM,A KAZVAM CHE NE OZASNAVAME V KAKAV RAISKI KAT NA ZEMIATA JIVEEM !!!A DOPUSNAXME MUTRITE DA JIVEIAT TUK;A NIE DA SME ROBI !XORA;NE ZNAETE KADE JIVEETE !!!TRIABVA CIALA BALGARIA DA IZLEZNE I DA VIDI!DA SE UVERITE I DA NAPRAVIM BUNT I DA IZGONIM MUTRITE! TOVA E BEZUMIE.