IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Land Rover спира Defender?

Според съобщение на AutoExpress, във фирмата се обмисля бъдещето на популярния SUV модел.

Land Rover спира Defender?
Един от шефовете на Land Rover UK, Колин Гриин, заявява пред изданието, че решенията за бъдещето на модела 4х4 са много трудни.
 
 
Ако моделът не бъде спрян от производство, то със сигурност той ще бъде екипиран с „по-чисти двигатели” за да се увеличи неговия живот. Който съвсем не е кратък по стандартите на индустрията. Продава се от 1947 година, като продължава да бъде популярен модел сред фермери, спасителни служби, служби за сигурност и фирми пъддържащи инфраструктурни обекти по цял свят.
 
 
Според Гриин възможностите засега са три – ново поколение, което да се прави на платформата на Discovery и Range Rover Sport, сегашния модел да се запази но да е с нови двигатели отговарящи на изискванията на Euro VI или излизане на марката от този сегмент.
0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Becko ( преди 14 години )
    Всяко нещо с времето си.Тази кола е легенда, но е време легендите да си останат в музея и по пътищата да се движат по нови и съвременни коли :)
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Взимаш си дефендър топ модела и нищо не може да те спре :)
  • #19
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Дебелия ( преди 14 години )
    че няма по-здрава като концепция и направа кола от този Дифендър. Наистина е легенда.
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Дебелия ( преди 14 години )
    Преди няколко години се запознах с един вързастен англичанин, който цял живот е работил за Форд в Англия. През цялата си кариера е карал служебни коли най-новите модели на Форд в т.ч. топмоделите на Волво, Ягуар и тн. Като го попитах какво кара в момента. Каза "Диефндър дълга база с единствена екстра климатична инсталация". Питах го защо точно него? При условие, че може да си позволи всякакъв друг по-луксозен вариант. Той ми отговори,
  • #17
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Между другото, карал съм такъв от 2005. Еми, ако искате вярвайте, няма по-неудобен за шофьора автомобил! А не съм върлина- 180 съм. Пространството за краката е абсолютна теснотия...
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Беше легенда, ама не го развиваха....Вижте един Голф или един Сивик, примерно. Нищо общо с първите модели. Само името. А пазарът се развива. Претенциите на хората растат, очакванията също. Само че, Дифендъра го оставиха на доизживяване...Да винаги ще има клиенти за него, но ще стават все по-малко.
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    NANI ( преди 14 години )
    Разбира се,че има голямо значение кой кара,даже това е първостепенно :)
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до nani ( преди 14 години )
    А колко е проходим, зависи от това коя версия е купена(има версии с един, два, или три блокажа, със и без разкачване на ролбарите, с различен ход на окачването и т.н)и разбира се - кой го кара.
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до nani ( преди 14 години )
    Ако мислиш че е много голям, може би трябва да обърнеш внимание на факта че има и къса база. Между другото има и средна база. И пак между другото - когато руснаците изкачваха Урал, те избраха не УАЗ а Дифендър, явно има защо.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ще бъде много тъпо да го спрат, при условие че се произвежда от петдесет години, това означава че дори и в най-забутаните азиатски и африкански села му познават техниката, има много части и е лесен за обслужване, при новия няма да е така.