IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW с неоригинални части = Лъв с биволски рога

Интересна рекламна кампания за оригинални резервни части.

BMW с неоригинални части = Лъв с биволски рога

Собствениците на повечето автомобили, чиято гаранция е изтекла, залагат на алтернативни резервни части. Това е особено популярно у нас, където често се използват и компоненти втора ръка, тъй като цената им е доста по-ниска.

BMW иска да промени това, като за целта пусна няколко забавни видеа. Те обаче не са насочени към българските потребители, а към тези отвъд океана.

Без да навлиза в скучни подробности за качеството на неоригиналните компоненти и последствията от използването им, BMW показва нагледно как се "чувства" автомобил, в който са вложени такива неоригинални части.

Видеата са три - кон с окраска на зебра, кралски пингвин с клюн на папагал и лъв с биволски рога.

Какви части и сервизи използвате вие?





0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    cry ( преди 12 години )
    Дори с оригинални части тъпите бе-ме-фекалии приличат на свински *** пльоснати на слонски ***.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Slav78 ( преди 12 години )
    Проблема е в това, че даже и да си купиш оригинални части, за да ти бъде призната гаранцията трябва да са монтирани в оторизиран сервиз. Има части които нямят ефтин вариянт, има такива които имат, но не си струва да се вземат такива а и в крайна сметка на такова дупе такъв х.й, нали така.
  • #12
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ха, в Камор и Дару направо те режат през кръста още за добър ден! Реално същите оригинални части, които продават може да си ги купиш от магазина поне двойно по-евтино!
  • #11
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като ми остарее БМВ-то няма да си купувам оригинални части с 3 пъти по-висока цена само заради някакви весели реклами. За сега карам с оригинални но идва момент в който не си заслужава набутването. Да не говорим тея в оторизираните сервизи какви кожи свалят. Взеха ми 80лв за монтаж на минусовия кабел на акумулатора преди 1 месец - а да и кабела струваше 300лв :)
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 12 години )
    The Fan казва абсолютна истина.Човек от бизнеса.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    pak zaqdlivi komentari!bravo, tiq klip4eta me zabavlqvaha!
  • #8
    21 rate up comment 2 rate down comment
    The Fan ( преди 12 години )
    Ако говориш за окачванията на старата Е-класа до 96 и BMW 5-ца до 2001 - бих се съгласил на 100% с теб, че окачването им е уникално, за по новите можем да поспорим, но истината е, че в съвременните автомобили нищо не се прави с идеята да изкара дълго време. Знам го от опит - имам и сервиз и магазин за авточасти. Може да се каже, че при нас са идвали коли от доста по нисък клас с много по здраво окачване от някои БМВ-та и Мерцедеси. Не съм на мнение, че скъпите коли са по качествени и надеждни.
  • #7
    7 rate up comment 12 rate down comment
    venco ( преди 12 години )
    интересни производители на коли си написъл Голф, Пасат,Вектра ...това те издава много (-:
  • #6
    13 rate up comment 18 rate down comment
    За Алфиста ( преди 12 години )
    Вероятно съм сменил доста повече коли от теб за това си написах мнението. Минал съм през Мерцедес,Ауди,БМВ както и преди това Пасат,Вектра,Астра,Голф,Пежо,Фиат,Рено. И мога да ти кажа че евтиното се разваля много по често от по-скъпото. Даже мога да заявя че окачването при БМВ,Ауди и Мерцедес е буквално нестрошаемо. Докато при Пасат,Голф,Опел,Пежо и останалите които ти изброих окачването е като консуматив, като сменяш маслото, сменяш горе долу цялото окачване.
  • #5
    28 rate up comment 4 rate down comment
    mun_cho ( преди 12 години )
    В много от случаите оригиналните части и "ментетата" са напълно еднакви. Просто едните минават през оторизирания сервис (за да бъдат "подсолени" предварително) а другите ги купуваш директно от производителя. Като тъпите производители престанат да гледат на резервните части като на златна кокошка и почнат да ги продават на нормални цени хората ще почнат да ги купуват.