IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой автомобил бихте препоръчали на приятели?

Собствениците на Skoda във Великобритания са най-доволни от своите автомобили.

Кой автомобил бихте препоръчали на приятели?
Това показва класацията на списание Which? Car. Skoda Yeti, Superb комби, от предходното Superb от ново поколение влизат в 10-те автомобила от които собствениците им са най-доволни.
 
Изследването е обхванало 50 хиляди собственици на автомобили, които отговарят колко доволни са от автомобилите си и дали биха ги препоръчали на приятел.
 
Toyota Yaris Verso е на първо място в предпочитанията, като е получила 97.7% задоволството от собствениците си. На второ място е Volkswagen Passat CC, а трети Land Rover Discovery 4. Ето и класацията на десетте най-предпочитани и на десетте най-непредпочитани коли във Великобритания.
 
 
Top 10
1. Toyota Yaris Verso (2000 - 2005) - 97.7%
2. Volkswagen Passat CC (2008 - ) - 96.4%
3. Land Rover Discovery 4 (2010 - ) - 95.7%
4. Skoda Yeti (2009 - ) - 95.4%
5. Honda S2000 (1999 - 2009) - 95.3%
6. Skoda Superb Estate (2010 - ) - 95.2%
7. Mazda MX-5 (1998 - 2005) - 94.5%
8. Toyota Landcruiser (2003 - ) - 94.2%
9. Skoda Superb (2002 - 2008) - 94.2%
10. Skoda Superb (2008 - ) - 94.2%
 
Най-лошите 10
1. Renault Laguna Sport Tourer (2001 - 2008) - 49.4%
2. Peugeot 807 (2002 - 2010) - 51.4%
3. Peugeot 206 CC (2001 - 2007) - 51.7%
4. Citroen C8 (2003 - 2010) - 53.9%
5. Renault Laguna (2001 - 2007) - 57.3%
6. Rover 400/45(1995 - 2005) - 59.5%
7. Peugeot 307 CC (2003 - 2009) - 59.8%
8. Renault Grand Scenic (2003 - 2009) - 59.9%
9. Mercedes CLC Coupe (2008 - ) - 60.2%
10. Mercedes M-Class (1998 - 2004) - 60.8%



0 от 500
  • #40
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Всеки хвали собствената си кошница, аз бих заложил на хюндай, макар и да нямам такъв.
  • #39
    5 rate up comment 1 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    Почва да ми се спи и почвам да забравям. Имам съсед с 3 модела Субару, все стари модели, преди 2002. Форестър, Легаси и Импреза. Каза, че са идеални и трите. Може да е пристрастен, да. Пежо 406 също са ми го хвалили доста собственици, а и на мен ми харесва. Американските автомобили не ги харесвам, затова не бих препоръчал нищо. Приятел в USA си купи БМВ 335 - правете си изводите.Лека вечер на всички!
  • #38
    11 rate up comment 1 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    Почва да ми се спи и почвам да забравям. Имам съсед с 3 модела Субару, все стари модели, преди 2002. Форестър, Легаси и Импреза. Каза, че са идеални и трите. Може да е пр
  • #37
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Алфист ( преди 14 години )
    Моите приятели, всички имат различни предпочитания! Един се кефи на тънка експлоатация, друг на максимален кеф от шофирането! И точно тук идва големия проблем, че някой от тях под кеф разбира возия, а друг пътно поведение, а трети проходимост и става мазало! Аз от личен опит препоръчвам Субаро като тънка експлоатация, Рено като возия и Алфа като максимален кеф!За мен лично, компромиса между максимален кеф и експлоатационни разходи е бил Ланча-Тема!
  • #36
    3 rate up comment 5 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    бъчваря, човека ти каза, че не би препоръчал Фолксваген на свой приятел. Точно по темата. Защо се опитваш да го обориш? На мен 100 човека ми казаха :"Купи си японска кола!" Нали си чел за всичките дефекти?!? Късмет! Това е. Жена и кола на късмет. Аз НЕ бих препоръчал Тойота и Нисан, но бих препоръчал Хонда, ако човека не е по-висок от 180 см. Също бих препоръчал БМВ (определени модели), Мерцедес (орпеделени модели), Форд S-max, Шкода Октавия с DSG, Шкода Супърб, Пасат 2005 и френска баничарка.
  • #35
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Минчо ( преди 14 години )
    Мноо ясно че ако аз се прецакам да си взем нещо го препоръчвам на приятелите но не бих го направил за скъп автомобил ако бях англичанин щях да имам кинти и затова щях.
  • #34
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Ами защо на Субаруто не съм сменил амортисьорите на 190000 км? Освен това Кадито ми е 6+1, а аз не съм возил повече от двама души и товар до 100 кг. А му дават 800 кг. полезен товар. Защо не карат Субарута в БГ? Ами много четат АвтоБилд и му вярват. Има държави или региони, където не е така. Все пак проблема е друг - колата е направена за каране, а не да стои в сервиза. И особено ако е скъпа, не бива да разчиташ на късмет. И не бива да плащаш още толкова за ремонти.
  • #33
    5 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    koito mi govori, 4e angli4anite sa evro nacionalisti e basi zadrustenoto su6testvo...te sa s obratna direkciq i kolite si gi vnasqt direktno ot japan, tam e pulno sus skyline 2nd hand i drugi ekzotiki, koito izob6to ne sme pomirisvali...kazvam go, 6toto 2 godini sme nosili s korabi 2nd hand bega4ki ot japan za UK...ta sum go vijdal na jivo na porta v southampton...evo, sti, gt-r, vsekvi drugi interesni abreviaturi...spored men tva e naglasena klasaciq, suzdava6ta nastroeniq!
  • #32
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Шкодаджия ( преди 14 години )
    Минчо ти така ли правиш на твойте приятели? 1,9 tdi двигател го водят "безсмъртен", когато не е тунингован и му сипват качествено масло. Във Форума един колега зарежда в лукойл нафта, тя се спластява и често някой автомобили си задръстват двигателите (като пежо 206) така ми казаха в сервиза на пежо. Като му казах, какво са ми казали ми умря от смях, той им бил редовен клиент. Аз два пъти заредих пежото от лукойл после в сервиза ми обясняваха, че от там не трябвало.
  • #31
    4 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Така да е. Вероятно си прав, но защо не се виждат Субару или Алфи по пътищата, след като едните са най-надеждните, а другите най-спортните? Това с турбото е гадно, но причините могат да бъдат и неправилна експлоатация. Освен това, повечето дизелови автомобили имат подобни проблеми така, че Фолксваген не са изключение. Струва ми се, че си твърде пристрастен. Обаче за амортисьорите ме изненада. Ти какво искаш? Вечно да караш с тях ли? Например при Фиеста гаранцията на тая част в БГ е 90 000 км. Освен това има много изследвания които показват, че след 100 000 км амортисьорите имат над 50 % износване и е необходимо да се сменят. Това още повече важи за BG. Иначе става опасно за пътуващите в тая кола. Никой не го прави, докато наистина не заминат, но трябва. Сега ти чета постовете и се подхилквам. Представям си, как някой с 10-15 годишна каруца те чета и си мечтае да мине 20 000 км без да бутне нищо по колата, а ти мрънкаш за 80 000 км.