IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ганджа и бира по обед, после правят коли

Видео - Драмата със замаяните работници в Chrysler продължава.

Ганджа и бира по обед, после правят коли

Екип на FOX залови работници на Chrysler във фабриката на компанията в Трентън, САЩ, докато пафкат трева и пият бира в обедната си почивка. Някои от тях удрят по 2-3 бири дори преди работа, след което карат пияни и участват активно в процеса по създаването на автомобилите.

Всъщност нищо ново - миналия септември Chrysler уволни 30 работници в завода на компанията в Детройт, заради злоупотреба с марихуана и алкохол по време на работа. Такава съдба ще имат и заснетите в Трентън недобросъвестни служители.

Трябва да уточним, че папарашките видеа са заснети от работници на Chrysler, които не искат да работят рамо до рамо с друсани или пияни колеги.

"Гордеем се с работниците си. Те са добросъвестни, отговорни и не на последно място - професионалисти. За съжаление има и такива, които явно не искат да работят за нас. Вече сме започнали вътрешно разследване за установяване на нарушителите. Всеки, който пие, пуши трева или не изпълнява задълженията си, ще бъде уволнен", отсичат американците.

Вижте как работниците отмарят с ганджа и бира.

0 от 500
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    стинг ( преди 14 години )
    Серджоооо вземи ме в Крайслееееер!!!! :)))
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е, новите ги издокарват вече, но не могат да минат цар Голф нито по материали, нито по параметри (особено дизела). Това е понеже азиатките трябва да пазят по-ниска цена, щото иначе са непродаваеми - те са в друга подкласа на КЛАСАТА ГОЛФ.
  • #25
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    В случая трябва да се съглася, че японските трошки са наистина даже под-нивото на американските... просто последните 20 години затъвът все повече в ***...
  • #24
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това за скрибуцането на пластмасата,бученето на двигателя,бих добавил и дървеното окачване се отнася най-вече за гоУф+високият разход на гориво.Но какво ли да ти обяснявам,като ти кола нямаш,не си имал и хабер си нямаш от нищо по колите освен каквото си чул.Сигурно някое приятелче или комшия има гоУф и ти тайничко му завиждаш и си представяш,че това е колата на живота...
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    В момента по National Geographic има невероятен филм за Бугати Вейрон.
  • #22
    6 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    всяка империя на тоя свят в един момент е рухвала. и египетската и персийската и македонската и римската и турската и... като гледам и американската е тръгнала натам. затова златото стана 1600$ и отгоре.
  • #21
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Знаете ли защо европейските части за коли са по-евтини от японските? Защото са направени да се трошат след известно време, така за десетина години фирми като VW прибират от заблудените овчици още една кола пари. При японските не е така, защото японците уважават клиентите си.
  • #20
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Най-доброто съчетание цена/качество имат японките."Зависи колко си претенциозен!За мен японската пластмаса да ми скрибуца в купето и двигателят да ми бучи и да ми харчи като предишното поколение германски, не е добро "съчетание цена/качество"Обаче с Голф за парите си получаваш нещо малко под Ауди - това е добра цена/качество!
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Triforce е *** податлив и винаги търси някой да го оноди.Ако дълго време не са му онождали дупарата става нервен и заядлив.Ние си го знаем и не му обръщаме внимание.
  • #18
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Georgi ( преди 14 години )
    Interesno ako snimat v BG. A ina4e Triforce e ku4e1