Всеизвестно е, че богаташите отвъд океана обичат да карат BMW и Mercedes. Напоследък обаче и Hyundai.
Според проучване на The Wall Street Journal, 6% от притежателите на American Express Centurion "Black Card" имат в гаража си автомобил на корейската марка. Картата на American Express е достъпна само за неприлично заможни хора, чийто годишен доход надхвърля $1.3 милиона.
Същия процент притежатели на "Black Card" имат Bentley, 22% от тях - BMW, 21% - Mercedes-Benz, 15% - Porsche, 11% - Lexus, 8% - Ferrari, 7% - Acura, 6% - Audi и т.н.
Според шефът на американското подразделение на корейската марка Джон Крафчик, Equus и Genesis са най-търсените модели на Hyundai от богаташите в САЩ. "Genesis е на път да премине бариерата от 30,000 продажби в САЩ за тази година. Моделът скоро ще получи и версия със задвижване към четирите колела, на която залагаме още по-големи надежди", допълни той.
Една от най-успешните луксозни марки в САЩ - Lexus стартира инвазията си в страната по подобен начин, предлагайки качествени и луксозни автомобили на достъпна цена, по-ниска от тази на американските Cadillac и Lincoln.


9